11.8 C
Braşov
Acasă Blog Pagina 2779

Lovit pe trecerea de pietoni, în Brașov

0

Un brașovean în vârstă 20 de ani a ajuns la spital în această dimineață după ce a fost lovit în plin de o mașină pe o trecere de pietoni de pe strada 13 Decembrie. Tânărul s-a angajat corect în traversarea străzii, când a fost doborât de mașina condusă de un șofer care spune că nu l-a observat la timp. Un echipa de salvatori de la SMURD i-au acordat tânărului îngrijiri medicale la locul accidentului și l-au transportat apoi la Spitalul Județean Brașov.
Șoferul vinovat a fost testat cu aparatul etilotest, iaR rezultatul fiind negativ. Polițiștii continuă cercetările sub acuzația de vătămare corporală din culpă adusă șoferului.

Școlile se închid trei zile

0

l Din cauza alegerilor, elevii din toate școlile vor face cursuri online în 25, 28 și 29 septembrie

Școlile din toată țara vor fi închise timp de trei zile , una înainte și după alegerile locale din 27 septembrie. Autoritățile au luat această decizie pentru a avea timp să dezinfecteze toate sălile de clasă în care se organizează secții de votare. Ministrul Educației Monica Anisie a anunțat că elevii nu vor merge la școală în 25, 28 și 29 septembrie, adică în zilele de vineri, luni și marți, înainte și după alegeri.
Elevii nu vor fi însă în vacanță în aceste zile, pentru că toate orele din orar se vor derula online în această perioadă. „Chiar dacă se închid şi se suspendă cursurile fizic, orele vor continua online. La nivel național se vor închide toate unitățile de învățământ vineri, luni și marți în vederea desfăşurării alegerilor. Luni dimineaţa va avea loc o consultare cu asociaţiile comunelor, oraşelor şi municipiilor şi uniunea consiliilor judeţene cu Ministerul Educaţiei prin care să stabilim dacă se vor închide şi vineri, în funcţie de localităţile şi şcolile în care se desfăşoară procesul educaţional”, a declarat ministrul Monica Anisie.

Pe timpul școlii: Transport gratuit pentru toți elevii

0

l O hotărâre de Guvern stabilește cum se va deconta transportul public local, intrajudețean și interjudețean, gratuit, în vederea frecventării cursurilor școlare

Toți elevii din învățământul preuniversitar acreditat/autorizat beneficiază de gratuitate la transportul de persoane în vederea frecventării cursurilor școlare. Mecanismele de decontare pentru transportul public local, intrajudețean și interjudețean, gratuit, de care beneficiază elevii sunt prevăzute de Hotărârea de Guvern nr. 435/2020

Transportul public local

Pentru a putea beneficia de gratuitatea serviciilor publice de transport local, elevii din învățământul preuniversitar solicită centrelor de emitere a documentelor de transport, aparținând operatorului de transport public local, în baza carnetului de elev emis de unitatea de învățământ, eliberarea documentului de călătorie (legitimație de transport/abonament/card sau alte documente-tip cu valabilitate lunară). Carnetul de elev trebuie să fie vizat prin ștampilă pentru anul în curs).
Operatorul de transport public local emite factură fiscală în cuantum de 50% din suma de plată pentru fiecare unitate de învățământ și 50% pentru unitatea administrativ-teritorială pe raza căreia domiciliază elevul/ raza teritorială a unității de învățământ.

Transportul public intrajudețean

Pentru asigurarea gratuității transportului elevilor care nu pot fi școlarizați în localitatea de domiciliu, unitatea de învățământ eliberează elevului, la cerere, o adeverință care atestă calitatea de elev, dreptul acestuia de a beneficia de transport gratuit, precum și traseul de la unitatea de învățământ la localitatea de domiciliu.
Pe baza acestei adeverințe, operatorul de transport rutier/naval eliberează elevului documentul de călătorie de tipul legitimație de transport/abonament/card sau alte documente tip, pe traseul prevăzut în adeverința mai sus amintită. O copie a documentului de călătorie e depusă la școală (care centralizează aceste date). Operatorul de transport emite factură fiscală în cuantum de 50% din suma de plată pentru fiecare unitate de învățământ și 50% pentru consiliul județean.

Transportul public interjudețean

Elevii din învățământul pre­universitar acreditat/autorizat, domiciliați în altă localitate față de unitatea de învățământ, depun la începutul fiecărui semestru la secretariatul unității de învățământ o cerere din care să rezulte solicitarea asigurării transportului rutier interjudețean ca urmare a frecventării cursurilor la respectiva unitate de învățământ. Unitatea de învățământ eliberează solicitantului o adeverință care-i atestă calitatea de elev înmatriculat la respectiva unitate, traseul de la unitatea de învățământ la localitatea de domiciliu și dreptul de a beneficia de transport gratuit. Pe baza acestei adeverințe, operatorul de transport eliberează elevului legitimația de transport gratuit pe traseul prevăzut în adeverința eliberată de unitatea de învățământ. O copie a acestei legitimații de transport, cu numele operatorului și traseul pe care circulă elevul, se depune de către elev/părinte/tutore la unitatea de învățământ. Operatorul de transport, până cel mai târziu la data de 5 a lunii următoare, se prezintă la unitatea de învățământ care va certifica numărul de călătorii, efectuate în luna anterioară, în funcție de prezența la cursuri a elevilor care beneficiază de gratuitate pentru transportul interjudețean.
Pe baza situațiilor certificate de unitatea de învățământ, operatorul de transport va întocmi deconturi lunare centralizatoare pe care le va transmite Ministerului Transporturilor, lnfrastructurii și Comunicațiilor o singură dată pe lună, până la data de 15 a fiecărei luni.

Operatorii de transport au obligația de a menține același tarif pentru elevi pe durata anului școlar

Operatorii de transport au obligația de a menține același tarif pentru elevi pe durata anului școlar, tarif care nu poate fi mai mare decât cel practicat pentru celelalte categorii de călători.

Petiție după moartea motociclistului lovit de TIR la Făgăraș

0

Pe internet a fost lansată o petiție după ce zilele trecute un motociclist lovit de un TIR și-a pierdut viața, pe DN 1, la intrare în Făgăraș dinspre Brașov. Semnatarii petiției solicită ca la intersecția DN 1 cu drumul ce duce spre Laguna Albastră să fie amenajat un sens giratoriu, motivând că astfel s-ar evita alte accidente grave.
„Asociația Moto Rezistența Făgăraș solicită amenajarea de urgență a unui sens giratoriu și a unor benzi rezonatoare la ieșirea din Făgăraș spre Brașov, la intersecția DN 1 cu drumul care duce spre Laguna Albastră (lângă Rompetrol). Considerăm că este necesar din cauza numeroaselor accidente rutiere grave și foarte grave care au loc în această intersecție. Din discuțiile avute, inclusiv Poliția Rutieră Făgăraș a solicitat CNAIR amenajarea acestui sistem de siguranță rutieră. Vrem să crească siguranța participanților la trafic și evenimentele tragice să fie prevenite. Cel mai recent accident mortal a avut loc joi 17 septembrie 2020 când un motociclist și-a pierdut viața. Mai solicităm ca până la amenajarea sensului giratoriu să fie îmbunătățită vizibilitatea semnelor de circulație existente.Această petiție va fi înaintată autorităților locale, județene și naționale pentru a rezolva problema“, este mesajul petiției lansate de reprezentanții Asociației Moto Rezistența. Petiționarii au și primit și răspuns din partea Primăriei Făgăraș care spune că va trimite o adresă oficială prin care va solicita amplasarea sensului gitatoriu solicitat la CNAIR – administratorul drumului, subordonat Ministerului Transporturilor .

Brașovul revine în topul îmbolnăvirilor cu COVID

0

l Până acum au murit din cauza coronavirusului 186 de brașoveni l Ieri au fost înregistrate 83 de noi cazuri de infectări

1231 de noi cazuri de COVID-19 au fost depistate ieri în România din doar 13391 de teste prelucrate, iar alte 33 de decese au fost raportate. 7120 de persoane sunt internate, dintre care 470 de pacienți se află la Terapie Intensivă. Cele mai multe noi persoane infectate au fost confirmate în București (270), Brașov (83) și Dolj (78). Din cele 83 DE noi cazuri aoprute la Brașov doar 15 sunt retestpri pozitive ale unor pacienți deja înregistrați. Din cele 5502 de persoane infectate cu COVID 19 până acum la Brașov, 4.198 de pacienți sunt declarați vindecați, iar 186 au decedat.
Instituția Prefectului informează că, potrivit datelor centralizate de Direcția de Sănătate Publică, situația epidemiologică privind COVID-19 în județul Brașov se prezintă astfel:
■ 311 pacienți inter­nați în spitale
■ 485 persoane cu test pozitiv aflate la domiciliu, care au consimțit să se izoleze
■ 398 persoane aflate în carantină la domiciliu
■ 0 persoane aflate în carantină instituționalizată
În cele 7 centre locale din județul Brașov de testare COVID-19 s-au prelucrat până în prezent 55.504 teste, dintre care 523 în ultimele 24 de ore. Acestora li se adaugă testele recoltate în județul Brașov care sunt prelucrate la alte centre din țară.

Primele: Patru locuri de parcare destinate exclusiv maşinilor electrice

0

Autor: Mihaela PARGHEL

l Parcările sunt amplasate pe str. Nicolea Iorga și au staţii de încărcare şi sisteme de monitorizare video

Patru stații de încărcare au fost montate în acest weekend pe strada Nicolae Iorga, pe locurile de parcare special dedicate mașinilor electrice. Acestea fac parte din pachetul de 19 stații pe care Municipalitatea și-a propus să le amplaseze în următoarele luni în municipiul Brașov. Valoarea acestei investiții este de 423.114,26 lei fără TVA, fonduri de la bugetul local. Pentru următoarele 15 stații fondurile sunt asigurate printr-o finanțare nerambursabilă de la Agenția Fondului pentru Mediu, în valoare de aproape trei milioane de lei. „Prima stație este una de încărcare foarte rapidă, de 50 de KW, care poate încărca, în paralel, două mașini. Timpul necesar pentru o încărcare completă este de 40 de minute. Celelalte sunt stații cu încărcare de 22 de KW care, în funcție de producătorul mașinii, poate încărca complet un autoturism în 4-6 ore. Sistemul montat în această parcare mai conține și alte elemente, o cameră video, cu analiză, care detectează când parchează cineva, mișcarea oamenilor sau a obiectelor din zonă, sistemul fiind integrat în dispeceratul de monitorizare video al primăriei. A fost montat și un senzor pentru sistemul de iluminat public, care va menține nivelul de luminozitate la 30%, până în momentul în care cineva parchează și se duce să își conecteze mașina la sistemul de încărcare, după ce pleacă, acest nivel revine la nivelul economic. Nu în ultimul rând fiecare loc de parcare va fi dotat cu un senzor care va informa când locul de parcare este liber sau ocupat. În următoarele zile vor fi finalizate și configurările în postul trafo și conectarea la rețea, după care vor deveni operabile”, a explicat reprezentantul firm George Zaharia, reprezentantul firmei Flash Lighting, care s-a ocupat de amplasarea acestor staţii electrice.

Staţiile de încărcare vor fi monitorizate video

Componentele sistemului proaspăt achiziţionat sunt o stație de încărcare rapidă 50KW DC + 22 KW AC (două docuri de încărcare), trei stații de încărcare 22 KW AC, un sistem de supraveghere video format din cameră cu sistem cu analiză video dedicată locurilor de parcare, şi senzori pentru detecția gradului de ocupare a locurilor, sisteme de control ale iluminatului public prin realizare de iluminat adaptiv, modul de integrare cu sistemul de telegestiune a iluminatului public existent la nivelul municipiului Brașov şi aplicații software aferente fiecărui echipament hardware.

Sistem de plată online, cu cardul, prin sms sau pre-pay

Locurile de parcare vor fi destinate exclusiv încărcării vehiculelor electrice, vor fi marcate cu culoarea verde și dotate cu panou de informare și instrucțiuni de folosire. Stațiile de încărcare vor permite integrarea unui sistem de plată pentru încărcare (online, prin intermediul unei platforme/aplicații cu card bancar, sau pre-pay, sms etc). Sistemul de parcări destinate maşinilor electrice, supravegheate video, vor folosi o aplicație ce va urmări obiecte în mișcare, cum ar fi persoane și vehicule, și va semnala staționarea în parcare pentru o perioadă prea lungă de timp. Aplicația video, care rulează pe o cameră de rețea, poate ajuta la prevenirea infracțiunilor precum vandalismul și a contravențiilor rutiere. Fluxul video va fi integrat în sistemul de supraveghere video existent la nivelul municipiului Brașov. De asemeena, va exista un sistem de detecție a disponibilităţii parcării, printr-un senzor wirelles montat în dreptul fiecărei parcări. Pe baza analizei făcute de către o aplicație software, se vor afișa informații cu privire la statusul locurilor de parcare individuale (liber/ocupat).

Un consilier local de la Sânpetru acuză intimidări

0

Tiberiu Mladin, consilier local la Sânpetru, acuză o serie de intimidări din partea unor necunoscuţi şi spune că acest lucru are legătură cu faptul că în şedinţa Consiliului Local care a avut loc pe data de 17 septembrie a ridicat problema lipsei unei documentații solide care să însoțească proiectul de hotărâre privind intrarea în legalitate a unor construcții ridicate de-a lungul timpului fără forme legale.

„Hotărârea putea fi discutată complex până acum, dar a fost aprobată pe ultima sută de metri a mandatului”

Primăria şi Consiliul Local al Sânpetru vor introduce în legalitate casele construite fără autorizație în comună în ultima perioadă de timp, bazându-se pe Legea nr. 7/2020 intrată în vigoare în luna ianuarie, a explicat Mladin. „Hotărârea de Consiliu Local, deși putea fi discutată complex până acum, a fost aprobată pe ultima sută de metri a acestui mandat. Consilierii locali nu au avut la dispoziţie o documentaţie solidă a acestui proiect şi o prezentare a cazurilor aflate in situație şi nici nu s-a organizat o dezbatere publică a acestei măsuri conform Legii 52/2003, privind transparenta decizionala. Un aspect important este că şi primarul însuşi are o astfel de construcţie care va fi introdusă în legalitate cu această ocazie”, a declarat Tiberiu Mladin.

Consilierul consideră că există o legătură între votul său şi „vandalizarea” maşinilor

Proiectul de Hotărâre de Consiliu Local a fost aprobat cu 12 voturi „pentru” şi două „împotrivă”, unul dintre acestea apartinandu-i lui Tiberiu Mladin. „M-am opus în şedinţa acestui proiect de hotărâre, nu pentru ceea ce statuează el, ci pentru că a fost aprobat în astfel de condiţii, cu asemenea lipsă de transparență. Pentru asta, în această dimineaţă (vineri, n. r) m-am trezit cu maşina plină de tot felul de produse urât mirositoare. Consider că există o legătură clară între cele două evenimente, pentru că înainte de şedinţa Consiliului Local am primit un telefon prin care am fost avertizat că dacă nu votez hotărârea privind Regulamentul de legalizare a construcţiilor executate fără autorizaţie o să am de suferit. Şi s-a întâmplat: dimineaţă am constatat că cele două autoturisme, proprietate a familiei, au fost vandalizate cu substanţe biologice. Am făcut plângere la poliţie şi există o cercetare în desfăşurare. Sper ca autoritățile să-şi facă datoria. Şi sper, de asemenea, ca în Sânpetru, hotărârile importante de la nivelul Consiliului Local să nu mai fie luate în grabă, fără o documentare solidă şi fără dezbateri publice care să îi implice şi pe cetăţeni în actul de decizie”, a încheiat Tiberiu Mladin, consilier local PMP la Sânpetru.

Municipalitatea preia clădirea din Piaţa Sfatului unde a funcţionat Oficiul de Cadastru

0

Primăria Braşov preia de la Statul Român imobilul din Piaţa Sfatului nr. 27 pentru a o reabilita şi a o reintroduce în circuitul turistic. O hotărâre în acest sens a fost aprobată în şedinţa de îndată a Consiliului Local, convocată vineri. Conform documentaţiei care a însoţit hotărârea, Ministerul Justiţiei, ca reprezentant al Statului Român, a solicitat şi un termen pentru reabilitarea acestui imobil, Municipalitatea stabilind un maxim de şase ani. Conform hotărârii, în cazul în care termenul de şase ani nu va fi respectat, clădirea se întoarce la Statul Român. Guvernul României urmează să emită, la rândul său, un act normativ pentru predarea imobilului către Municipiul Braşov. Pentru reabilitarea clădirii va fi nevoie, pentru început, de o expertiză şi de un proiect tehnic.
Imobilul din Piaţa Sfatului nr. 27 a găzduit, în anii trecuţi, Banca Agricolă şi Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, aceasta din urmă fiind în prezent şi cea care administrează clădirea.

Decizie a BEC: O persoană poate vota chiar dacă sistemul arată că a mai votat o dată

0

l Biroul Electoral Central a anunțat mai multe modificări importante pentru alegerile locale din 27 septembrie

Biroul Electoral Central (BEC) a anunțat mai multe modificări importante pentru alegerile locale din 27 septembrie, iar una extrem de importantă este aceea că o persoană poate vota de mai multe ori. BEC a stabilit procedura care va fi urmată la alegerile locale în cazul în care Sistemul informatic de monitorizare a prezenţei la vot şi de prevenire a votului ilegal va semnala că o persoană a mai votat o dată în aceeaşi zi.

Vânătoare de semnături

Potrivit hotărârii adoptate de BEC, în cazul în care, urmare a introducerii codului numeric personal al unui alegător în Sistemul informatic de monitorizare a prezenţei la vot şi de prevenire a votului ilegal – SIMPV, acesta semnalează faptul că persoana care s-a prezentat la urne şi-a mai exercitat dreptul de vot în aceeaşi zi la alegerile pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2020, preşedintele biroului electoral al secţiei de votare mai întâi va aduce la cunoştinţa alegătorului că SIMPV a semnalat că şi-a mai exercitat o dată dreptul de vot la aceste alegeri şi că fapta unei persoane care votează de două sau mai multe ori constituie infracţiunea de fraudă la vot prevăzută de art. 3 87 alin. (1) lit. b) din Codul penal şi se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă şi interzicerea exercitării unor drepturi. În cazul în care alegătorul stăruie în solicitarea de a-şi exercita dreptul de vot, preşedintele biroului electoral al secţiei va contacta telefonic, prin intermediul terminalului pus la dispoziţie de către Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, preşedintele biroului electoral al secţiei de votare unde alegătorul figurează deja înscris în SIMPV, în vederea identificării eventualei semnături a acestuia în dreptul datelor sale de identificare din listele electorale, iar convorbirea va fi înregistrată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale.

Infracţiunea de fraudă la vot se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă

Dacă preşedintele biroului electoral al secţiei de votare apelate infirmă existenţa unei semnături în lista electorală în dreptul alegătorului în cauză, îi va permite exercitarea dreptului de vot. Dacă preşedintele biroului electoral al secţiei de votare apelate confirmă existenţa unei semnături în lista electorală în dreptul alegătorului în cauză, îi va permite să voteze numai după ce acesta va completa şi semna împreună cu preşedintele biroului electoral al secţiei de votare şi operatorul de calculator un proces-verbal. Alegătorul va preciza, în document, că, deşi i s-a adus la cunoştinţă că SIMPV a semnalat că a mai fost înscris ca alegător care şi-a exercitat dreptul de vot la alegerile pentru autorităţile administraţiei publice locale, precum şi că fapta de a vota de două sau mai multe ori constituie infracţiunea de fraudă la vot şi se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă şi interzicerea exercitării unor drepturi, solicită în continuare exercitarea dreptului de vot.

„Ambele hotărâri sunt legale și corecte”

Avocata Elenința Nicuț a spus pentru Digi24 că hotărârea BEC 109/2020 este „aproape identică” hotărârii BEC 59/2016 și că „ambele hotărâri sunt legale și corecte”. Mai exact, hotărârea din 2016 a constituit baza noii hotărâri din 2020. „Votul multiplu este infracțiune. Până la hotărârea definitivă de condamnare funcționează, însă, prezumția de nevinovăție. Interzicerea dreptului de a vota este o pedeapsă penală complementară care se aplică doar de către un judecător, iar nu de către un șef de secție de vot”, explică avocata Elenina Nicuț.

Cu ochiul pe datornici: ANAF nu mai face popriri, dar blochează temporar banii din contul unor debitori

0

În cazul în care există debitori care nu și-au achitat sumele la termenele legale, Fiscul nu mai poate face popriri clasice pe conturi până pe 25 octombrie. Însă ANAF instituie popriri asigurătorii și sechestru asigurător, în cazul în care debitorul este suspect de neplată. Astfel că unii datornici nu se pot folosi de acei bani din propriile conturi.
Pe perioada stării de urgență și a stării de alertă, Fiscul nu a mai procedat la măsurile clasice de executare silită a debitorilor. Cu unele excepții. Astfel, nu au mai fost instituite popriri clasice pe conturile datornicilor, iar alte măsuri de executare silită au fost stopate prin ordonanțe militare. Totuși s-au făcut popriri pe numele celor care au avut probleme penale. „În perioada stării de urgență/alertă s-a dispus înființarea popririlor pentru recuperarea sumelor dispuse prin hotărâri judecătorești definitive, pronunțate în materie penală, precum și a ajutoarelor de stat a căror recuperare a fost dispusă printr-o decizie a Comisiei Europene/a furnizorului ajutorului de stat sau a unei instanțe românești”, a informat Administrația Județeană a Finanțelor Publice (AJFP) Dolj, la solicitarea GdS.

Popriri asiguratorii și sechestre pe conturi și bunuri

Nici cei care aveau datorii către ANAF existente înainte de 21.03.2020 nu au scăpat de vigilența ANAF. Chiar dacă nu s-au putut face popriri efective pe conturi, unii dintre debitori nu și-au putut folosi banii din conturi, în această perioadă. Potrivit legii, Fiscul a instituit măsuri asigurătorii pe conturile debitorilor. Sumele sunt indisponibilizate temporar. Aceste măsuri vor fi valabile până la data la care se vor putea efectua popriri pe conturile debitorilor. Acea dată este 25.10.2020.
„În perioada stării de urgență/alertă, în cazul contribuabililor care au înregistrat debite fiscale anterioare datei de 21.03.2020, ANAF a instituit măsuri asigurătorii sub forma popririi asigurătorii și sechestrului asigurător asupra bunurilor mobile și/sau imobile proprietate a debitorului, precum și asupra veniturilor acestuia, în cazuri excepționale, respectiv în situația în care există pericolul ca acesta să se sustragă, să își ascundă ori să își risipească patrimoniul, periclitând sau îngreunând în mod considerabil colectarea”, se arată în răspunsul unui reprezentat al Fiscului. Practic, pe perioada pandemiei este de preferat că firmele cu datorii să își achite debitele către Fisc, decât să li se instituie măsuri asigurătorii pe disponibilitățile băneşti din conturi.

Ce se întâmplă cu popririle la finele lunii octombrie

Înainte de pandemie, Fiscul poprea toate conturile debitorilor, în cazul în care aceștia ajungeau la executare silită. De multe ori se reținea de trei ori mai mult decât suma datorată de debitori. În astfel de situații, ANAF le restituia debitorilor, la cerere, sumele încasate în plus în timpul unei executări silite.
Debitorul era pus pe drumuri să ridice poprirea de pe conturi și să își ceară de la Fisc banii încasați în plus. Uneori, ANAF propunea compensarea sumelor încasate în plus cu alte datorii viitoare, conform legislației fiscale. De ani de zile se discută de posibilitatea popririi unui singur cont al debitorului, în care există disponibilități bănești pentru acoperirea datoriei, dar nu s-a concretizat până acum.
Potrivit legislației adoptate în acest an, ar fi posibilă poprirea electronică, dacă s-ar emite la timp metodologia de aplicare. După data de 25.10.2020 ar trebui să se aplice un Ordin al ministrului Finanțelor Publice, emis în 2020, care se referă la poprirea electronică. Adică, debitorului să i se popreasca de către Fisc doar un singur cont, în care există disponibilități bănești, şi nu toate conturile, cum era până acum. În acest sens, Fiscul trebuie să aibă acces la conturile debitorului şi să găsească acel cont cu disponibilul necesar pentru achitarea datoriei.
Numai că Ordinul nr 1665/2020 privind transmiterea la distanță actelor de executare și a procedurii de comunicare nu poate fi aplicat, momentan. Procedura de aplicare a Ordinului 1665/2020 este în curs de avizare la ANAF.

SDA Servicii de Depozitare și Arhivare oferă soluții complete și de înaltă calitate pentru depozitarea și consultarea documentelor arhivate, cu respectarea normelor în vigoare și a condițiilor de siguranță impuse prin LEGEA ARHIVELOR NAȚIONALE NR. 16/1996.

Arhivare și depozitare documente în maximă siguranță

Firma dispune de două depozite proprii, situate în București și Brașov, echipate cu spații de arhivare documente și depozitare conform standardelor internaționale. În plus, SDA Servicii de Depozitare și Arhivare oferă servicii complete de arhivare, inclusiv depozitarea documentelor, prelucrarea arhivistică, scanarea documentelor, transportul și distrugerea securizată a acestora.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare pune la dispoziția clienților săi spații de depozitare dotate cu sisteme automate de supraveghere video, alarmare și stingere a incendiilor, controlul umidității și microclimatului, pază umană asigurată de echipe specializate 24/24h. De asemenea, soluția software complexă și echipamentele IT de ultimă generație monitorizează în permanență parametrii mediului de depozitare și asigură trasabilitatea, securitatea și integritatea documentelor.

Consultarea rapidă a documentelor arhivate

Documentele pot fi consultate fie în mod electronic – acestea fiind trimise prin e-mail- fie în format fizic la sediul SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare, fie la sediul clientului. În acest ultim caz, documentele sunt expediate pentru consultare prin servicii de curierat sau transport prin flotă proprie cu vehicule specializate și monitorizate prin GPS. În plus, compania oferă sali individuale de consultare documente echipate cu tehnologie de ultimă generație pentru copierea și scanarea documentelor.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare are în vedere dezvoltarea continuă și inovația tehnologică pentru a asigura un parteneriat de durată cu clienții săi. Firma are certificat Sistemului de Management al Securității Informației conform standardului internațional SR ISO/IEC 27.001: 2018, fiind de asemenea certificată conform standardelor ISO 9001:2015 – Sistemul de Management al Calității, ISO 14.001: 2016 – Sistemul de Management de Mediu și ISO 45.001:2018 – Sistemul de Management al Sănătății și Securității Ocupaționale.

Prin certificarea conform standardelor ISO mentionate mai sus, SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare demonstrează preocuparea pentru dezvoltare și inovație tehnologică continuă, precum și angajamentul pentru calitate, mediu, sănătate și securitate ocupatională.

SDA – SERVICII DE DEPOZITARE ȘI ARHIVARE se remarcă prin soluții complete, securizate și accesibile pentru depozitarea și consultarea documentelor arhivate, fiind un partener de încredere pentru orice business care își dorește să aibă acces rapid și sigur la informațiile sale.

De ce sa apelezi la un detectiv particular Iasi ? Pentru ca viata este scurta si nu merita sa te framanti, sa iti faci zile amare si sa nu ajungi la niciun rezultat. Pentru ca un detectiv particular Iasi are experienta, metodologia si gadgeturile necesare pentru a descoperi raspunsurile la intrebarile tale si, uneori, chiar si solutiile.

Esti persoana fizica si o problema cu una sau mai multe necunoscute nu te lasa sa dormi? Apeleaza la un detectiv particular Iasi! Esti o companie si crezi ca cineva iti spioneaza afacerea sau ai o oferta care te intriga? Apeleaza la un detectiv privat Iasi! Esti avocat si clientul tau are nevoie de dovezi? Apeleaza la un detectiv Iasi! Stii zicala “a nu vedea padurea de copaci”? Uneori avem nevoie de o viziune noua, din exterior.

In plus, cautand adevarul de unul singur, mai ales in cazurile personale, esti subiectiv. Un detectiv privat este obiectiv, el nu este afectat emotional de cazul pe care il preia. Ramane mereu focusat pe obiectivul anchetei si pe rezultate.

Salvezi timp si resurse cu un detectiv particular Iasi

Munca de detectiv particular Iasi implica mai mult decat urmarirea suspectilor, implica tactici moderne si o inalta pregatire, inclusiv in investigatie digitala. Astazi, o parte din infractiuni sau actiuni care iti pot aduce prejudicii sunt operate din spatele unui telefon, a unei tablete sau a unui computer. Tocmai de aceea, cu experienta si profesionalismul dobandite in ani de studii si practica, detectivii particulari descopera rapid ADEVARUL.

In plus, tu ramai anonim. Detectivul, care poate fi un barbat sau o femeie, in fuctie de natura cazului, este bine pregatit si va obtine informatii fara ca cei vizati sa banuiasca vreo clipa ceva. Tocmai de aceea este important sa iti alegi un detectiv particular Iasi cu experienta si o conduita profesionala fara cusur.

Care este cea mai buna agentie de detectivi particulari din Iasi?

Raspunsul este simplu. Este aceea care iti rezolva cazul repede si cu tarife onorabile. Indiferent de natura spetei, experienta, reputatia si integritatea sunt cele ma bune unitati de masura.

Keto Diet, Detonic, Alkozeron, Insumed, Clean Vision si Urotrin sunt suplimente alimentare cu rezultate confirmate de clienti.

1. Toate cele de mai sus sunt suplimente alimentare, remedii 100% naturale care au rezultate bune in tratarea diverselor afectiuni cu care cei mai multi dintre noi ne luptam zi de zi.
2. Toate informatiile de care aveti nevoie legate de aceste medicamente organice sunt descrise cu lux de amanunte (prospect, pret, recenzii, formule active) si obiectivitate pe Evonet, un motor de cautare pentru suplimente alimentare, medicamente naturiste si remedii sigure si testate.
3. Sunt suplimente alimentare care pot fi achizitionate din Romania, direct de la distribuitorii autorizati.

Suplimentele alimentare sunt o solutie de intretinere sau tratament usor de administrat si fara efecte negative, fara compusi periculosi, blande, cu efect rapid si de lunga durata. Stresul, anxietatea, lipsa timpului liber, grijile de zi cu zi, lipsa activitatilor sportive, alimentele de proasta calitate sau mult prea procesate s.a.m.d. ne degradeaza fizic si psihic.

Cu vitaminele si mineralele ne-am obisnuit deja, dar se pare ca nu este suficient. Este nevoie de o sustinere mai mare a organismului si asta cu tinte exacte. Tocmai de aceea au aparut suplimente alimentare dedicate unor disfunctionalitati sau unor probleme care pot fi tinute sub control sau pot fi corectate, chiar vindecate.

Evonet aduna in acelasi loc toate informatiile care pot fi de folos pacientilor, celor care cauta solutii alternative la o problema de sanatate, medicilor din diverse ramuri deschisi catre medicamente 100% naturale si tuturor celor care vor sa fie informati.

Va propun o scurta trecere in revista a celor mai apreciate suplimente alimentare, atat din punct de vedere al recenziilor adunate de la pacienti si specialisti cat si din punct de vedere al comenzilor inregistrate de distribuitorii autorizati de producatori.

Keto Diet, capsule pentru slabit

Dieta Keto, datorita eficientei si a unui regim usor de urmat si-a gasit repede adepti. Rezultatele obtinute i-au mobilizat pe cercetatori care au dezvoltat Keto Diet capsule, un supliment alimentar natural care sa ii ajute sa slabeasca pe cei supraponderali sau pe cei care doresc sa renunte la cateva kilograme fara efort.

Conform datelor adunate de Evonet, poti slabi de la cateva kilograme pana la 14-20 de kilograme pe luna. La prima vedere pare foarte mult, utilizatorii povestind de topirea grasimilor rapida dupa ce starea de cetoza se instaleaza in organism.
Obezitatea este un factor de risc din multe puncte de vedere, motiv pentru care orice ajutor este bine-venit.

Detonic, medicament pudra pentru hipertensiune

Foarte multi oameni sunt hipertensivi si asta se datoreaza mediului in care traim si stresului la care suntem supusi zi de zi. Tocmai de aceea, in UK s-au facut studii si s-a recomandat consumul de Detonic persoanelor cu predispozitie la AVC.

Imbunatatirea functiilor cardiace intr-un mod natural este un pas mare atat pentru cercetatori cat si pentru pacietii care pot recurge la acest medicament sub forma de pudra care reduce natural hipertensiunea.

Inca o problema in care pudra naturala Detonic ajuta, este combaterea aparitiei aterosclerozei, medicamentul fiind un aliat de nadejde in curatarea vaselor de sange si oxigenarea excelenta a creierului.

Era si timpul ca cercetarile in domeniu sa scoata la lumina un medicament natural de intretinere a inimii si functiilor ei.

Alkozeron, tratament alcoolism

Vedem foarte des reclame la suplimente alimentare pentru ficat in care este atins si consumul de alcool. Sa recunoastem ca situtia este mai grava decat dramatizarea din reclamele TV si ca era nevoie de un medicament care sa lupte impotriva dependentei e alcool.

Consumul de alcool este o problema atat pentru persoana dependenta cat si pentru cei din jur, mai ales pentru familia consumatorului. Cele mai multe acte de violenta se desfasoara pe sub efectul consumului de alcool, violenta domestica fiind inca o problema care trebuie privita cu maxima seriozitate.

Dependenta este o boala si trebuie tratata ca atare, acesta este motivul pentru care cercetatorii au lucrat ani de zile la o formula terapeutica naturala care sa inhibe pofta de alcool si il ajute ce cel dependent sa scape de acest viciu. Evonet a strans toate datele si recenziile pentru ava informa corect despre Akkozon, medicament care ajuta la tratarea alcoolismului.

Insumed, reduce zaharul din sange

Conform ultimelor statistici Diabetul a devenit o problema de sanatate atat in cazul celor trecuti de prima tinerete cat si in cazul celor mai tineri, chiar si in randul copiilor. Consumul de alimente dulci, sucuri si junk food are si un revers al medaliei, si anume, Diabetul.

Insumed capsule pentru diabet este o solutie naturala si eficienta pentru reducerea nivelului glicemic si pentru normalizarea acestuia. Diabetul poate avea consecinte grave, schimbarea stilului de viata fiind prima masura care este recomandata pacientului suferind sau celui cu glicemia ridicata aproape de valorile acestei afectiuni.

Curele cu Insumed pastile, conform recenziilor adunate de la pacienti, medici in nutritie, diabet si endocrinologie au ajutat multi pacienti cu mentinerea sub control a glicemiei. Insumed poate fi consumat si preventiv de persoanele care au in familie cazuri de diabet, Evonet fiind locul de unde va puteti informa corect.

Clean Vision, medicament pentru vedere

Vederea este inca o functie a organismului nostru greu incercata. Petrecem din ce in ce ai mult timp cu ochii in ecranul telefonului, in monitoare sau privind la TV. Ochii nostri au nevoie de pauze, au nevoie de odihna si somn, altfel veti ajunge sa purtati ochelari.

Medicamentele pe baza de luteina ajuta, iar daca vorbim de suplimente alimentare naturale, cu compusi organici, este si mai bine. Clean Vision capsule pentru ochi actioneaza asupra prediunii aflate la nivelul globilor oculari si sustine vederea de la interior catre exterior.

Imbunatatirea vederii intr-un mod natural si neinvaziv nu poate fi decat o veste buna pentru pacientii cu plobleme de vedere.

Urotrin tablete naturale pentru prostata

Tabletele pentru prostata nu sunt o moda, sunt necesare pentru ca functiile acesteia sa fie complete pentru ca altfel, aceasta problema de ordin medical isi intinde plasa catre partea psihologica si produce dezechilibre pe mai multe planuri. Urotrin tablete pentru prostata este un medicament natural pentru barbati si problemele lor specifice.

Vedem des la TV reclame la tot felul de remedii pentru prostata. Pentru barbati, functionarea prostatei la un nivel optim este direct propotionala cu o viata sexuala normala. Problemele legate de prostata pot duce la erectii slabe, la ejaculari premature si chiar la infertilitate si impotenta.

Urotrin pentru prostatita este destinat barbatilor atat pentru vindecarea inflamatiilor la nivelul aparatului uro-genital cat si pentru imbunatatirea performantelor in viata intima. Pentru orice problema exista o solutie.

Concluzie

Legatura dintre Keto Diet, Detonic, Alkozeron, Insumed, Clean Vision si Urotrin o reprezinta Evonet, site-ul in care se regasesc toate informatiile despre aceste suplimente alimentare. Prospect, pret, recenzii, pareri de pe forumuri, indicatii si contraindicatii, toate pot fi gasite intr-o sursa de incredere: www.evonet.ro.

Noi, brașovenii, suntem obișnuiți cu turiștii, îi vedem la fiecare pas făcut în centru, îi recunoaștem după interesul cu care privesc în jur și după obiectivele aparatelor foto. Orașul abundă de unități de cazare cu 3 și 4 stele, dar mulți turiști preferă cazarea în regim hotelier Brașov.

Citisem într-un articol despre cât de profitabilă este închirierea artamentelor în regim hotelier. Oare chir așa să fie? Oare totul se reduce la profit? Cum rămâne cu toate investiția făcută de proprietar? Cum rămâne cu confortul care de multe ori este peste cel oferit de hoteluri cu multe stele? Cele mai multe apartamente sau garsoniere care sunt oferite spre închiriere în regim hotelier sunt amenajate modern și oferă condiții de lux.

Eu am un apartament mic, motiv pentru care, atunci când îmi vin prietenii din Sibiu sau Timișoara în vizită, caut rapid cazare în regim hotelier care, dacă mă mulțumește pe mine, îi va mulțumi și pe ei. În astfel de momente am descoperit apartamentele Promenada Studios, mai exact studiouri în regim hotelier Brașov.

Lux și bun gust

Eu le-am văzut pozele pe site, dar cum am o coastă împrumutată tocmai de la Toma Necredinciosu’, m-am dus să mă conving. Apartamentele se află într-un bloc nou, aproape de Coresi, lucru care m-a bucurat enorm. E liniște și ai un sentiment de intimitate, apropierea de mall fiind ca bomboana pe colivă.

Fiind un bloc nou, te simți binevenit de la intrare, din casa scării. Intrarea în apartament se face cu cartelă, nu cu cheie. Încă de la primii pași, apartamentul te încânta prin design și calitatea obiectelor folosite. Nici nu știi unde să te uiți prima dată.
Aici sigur este mâna unui designer de interior, îmi dau seama după culori, după obiectele de mobilier, după nuanța lemnlui sau textura tapetului.

Electocasnice hi-tech în bucătărie

Nu cred că se vor omorî prietenii mei cu gătitul, dar eu una nu am așa ceva acasă și îmi doresc. Nu știu câți dintre clienți folosesc plita și cumptorul, dar pentru cei care vor să își gătească ceva în casă, în bucătărie se găsesc toate cele necesare, ba chiar mai mult. Ai cafetieră, ai cană termică, ai vase și ustensile de cea mai bună calitate. Aproape că îți e milă să le folosești.

Camera este open space și ai, pe lângă canapeaua soft, un birou de la care poți lucre oricând. Insula care desparte elegant bucătăria de living, este un mare televizor. Totul este la superlativ.

Dormitor cu parfum de somn ușor

Știi ce nu suport eu la cele mai multe hoteluri? Paturile! Sunt mici și , de cele mai multe ori, au saltelele uzate. La Promenada Studios totul este nou, camerele au început să fie închiriate în regim hotelier în urmă cu câteva luni.
Lenjeria de pat este albă și miroase a proaspăt spălat. Pernele par confortabile, deși nu le-am testat. Draperiile sunt opace, tapetul de bun gust și lumina poate fi reglată.

Baie mare cu produse de igienă

Știți prospapele moi, halatele și papucii de unică folosință de la hoteluri? Sunt și aici, ambalate frumos și așezate elegant. Încă o bilă albă îi dau acestui studio destinat cazării în regim hotelier pentru produsele de igienă din baie. Nici la hoteluri de 4 stele nu am întâlnit o gamă de produse de îngrijire de calitate superioară.

Îmi place totul! Sincer, i-aș lasă pe prietenii mei să stea la mine și eu m-aș muta câteva zile într-unul din apartamentele închiriate în regim hotelier Promenada Studios.

Daca unii dintre noi au intrat intr-un concediu prelungit, altii, pe fondul prezentei virusului pandemic, au muncit mai mult decat oricand si este firesc sa simta nevoia unei pauze, al unui concediu fara a se limita la propriul apartament. Nu stiu in ce masura turismul are portile deschise dar stiu o solutie sigura: inchiriere autorulota Brasov.

Daca locuiesti intr-un oras la munte nu inseamna ca esti in concediu. Oricat de minunat ar fi Brasovul de sarbatori sau in timpul anului, simti nevoia sa evadezi, sa pleci o perioada, sa descoperi un colt de rai uitat de lume sau sa te retragi undeva unde la orele 11 sa nu fii nevoit sa tragi zavoarele.

Eu am descoperit ca pot avea libertatea de a petrece un concediu alaturi de familie daca apelez la o firma care sa imi ofere servicii de inchiriere autorulota Brasov, servicii de calitate si extinse, facilitati multiple si preturi de Romania, nu de Europa.

Care sunt avantajele serviciilor de inchiriere autorulota Brasov?

1. Libertatea de miscare
Daca inchiriezi o autorulota, poti petrece concediul departe de casa si izolat in acelasi timp. Poti campa la marginea unei paduri sau pe malul unui lac si te poti reconecta cu natura, cu cerul si pamantul si nu in ultimul rand, cu familia pe care cu siguranta ai neglijat-o putin din cauza timpului scurt petrecut impreuna.

2. Siguranta
Acum, mai mult decat oricand, datorita numarului tot mai mare de imbolnaviri vrei sa fii in siguranta. Poti campa intr-un loc izolat, departe de orice “picior de om”, fara a fi nevoit sa parcurgi distante mari fata de Brasov.
Daca tot vorbim despre siguranta, permite-mi sa te asigur, din proprie experienta, ca dupa fiecare serviciu de inchiriere autorulota, aceasta este igienizata temeinic, tocmai pentru a oferi siguranta impotriva colectarii de virusuri si bacterii.

3. Facilitati
Daca te numeri printre cei care au nevoie de caldura, curent, de baie si bucatarie cu apa calda, poti sta linistit, vei avea parte de ele 🙂 Vei avea si smart TV pentru emisiunile preferate, frigider si tot ce inseamna o bucatarie echipata modern, doar ca la dimensiuni mai mici. Inchipuie-ti ca ai facut rezervare la un mini hotel cu servicii de self catering accommodation.

Daca vrei sa-ti surprinzi iubita, apeleaza la servicii de inchiriere autorulota Brasov. Ai grija sa pui in frigider cate ceva de ale gurii, un vin bun si cateva dulciuri, fructe si inghetata. Nu va trebuie multe, puteti campa sau opri oriunde are voie si un autoturism, puteti chiar sa va faceti aprovizionarea de la un supermarket aflat in drumurile voastre.

4. Fara program
Un lucru care pe mine ma irita putin la hoteluri si pensiuni este programul. Nu imi plac vacantele in care cineva imi face program de masa sau pentru alte activitati. Vreau sa ma trezesc cand am chef, sa mananc cand am chef si sa imi fac bagajele la plecare fara sa bata cineva la usa mea in ideea in care vrea sa se apuce de curatenie pentru urmatorii turisti cazati.

5. Fara noaptea de Revelion la fereastra
Nu stiu sincer cum va fi noaptea dintre ani. Mai sunt cateva zile pana atunci si lucrurile nu se anunta prea incurajator. Multi dintre noi vom sarbatori in familie, fara uratori, fara vizite la cei dragi, fara prieteni. Ma intristez la simplul gand, nici nu imi mai vine sa scriu.

Daca nu vrei sa fii printre cei care se vor zgai la cer pentru a vedea artificiile, daca nu vrei sa te numeri printre cei care isi vor lipi nasurile de fereastra rece si vor inchina un pahar de sampanie privind la vecinii de vis a vis, fugi in natura. Apeleaza la servicii de inchiriere autorulota Brasov si petrece altfel mini-vacanta de sarbatori. Sper din tot sufletul sa gasesti o autorulota de inchiriat, sunt convinsa ca nu sunt singura care s-a gandit la aceasta posibilitate.

In incheiere nu-mi ramane decat sa iti urez un an mai bun, mai frumos si cu rezultate negative la teste ;).

Acum, mai mult decât oricând cred că ai conștientizat cât de important este să ai un apartament cu 3 camere în Brașov. Punând de cele mai multe ori cheltuielile pentru întreținere deasupra confortului, sau diferența de preț dintre 2 și 3 camere, mulți dintre oamenii aflați în căutarea unui apartament s-au îndreptat către cele cu 2 camere. Până în martie, când mulți dintre noi am fost nevoiți să lucrăm de acasă, nu am înțeles cât de util ar fi fost să avem un apartament cu 3 camere.

Apartamente 3 camere Brașov finalizate și gata de mutare

În contextual pandemiei cu care ne confruntăm acum, o cameră este sală de clasă și o cameră a devenit birou. Dacă ai 2 copii, atunci biroul tău se mută în bucătărie. Mai în glumă, mai în serios, cred că o camera în plus este mai mult decât utilă.

Dacă vorbim însă de apartamente noi, cheltuielile de întreținere de la 2 camere la 3 camere sunt nesemnificative. Nu e târziu să faci pasul nici acum, deja sunt zvonuri că în curând vom lucra iar de acasă. O să zici că multe apartamente se vând în stadiu de proiect și că până te vei muta se va termina și nebunia asta. Ei bine, eu știu din surse sigure că există apartamente cu 3 camere finalizate în Brașov, numai bune să te muți în ele.

Ce dezvoltator imobiliar mai are disponibile pe piața imobiliară apartamente noi cu 3 camere Brașov? Mosaic Residence este cel care îți poate pune la dispoziție apartamente cu 3 camere finalizate chiar în vecinătatea mall-ului Coresi. Și nu orice fel de apartamente, ci unele spațioase, bine compartimentate și izolate pentru cele 5-6 luni de iarnă, câte sunt de obicei în Brașov.

Credibilitatea dezvoltatorului imobiliar trage la cântar

Mosaic Residence nu este la primul bloc construit, așa că, dacă ai nevoie de feedback, ai de unde să-l obții. În plus, apartamentele sunt finisate cu tot ce este mai bun în materie de parchet, gresie, faianță, tâmplărie PVC, uși sau obiecte sanitare. Calitatea nu este doar un cuvânt, ea se vede în materialele folosite și se simte atunci când vine vorba de confort.

Cei mai mulți dintre cunoscuții mei s-au mutat în noile blocuri de lângă Coresi, unii chiar în apartamente construite de Mosaic Residence. Mi-ar fi spus dacă ar fi întâmpinat vreo neplăcere… Dacă vrei și tu să faci acest pas, achiziționează un apartament nou cu 3 camere Brașov, finalizat și finisat, adică la cheie. Lasă în urmă și fără nici un regret micul apartament constuit în “anii de glorie” și mută-te într-un apartament spațios, căduros, modern și bine poziționat.

Birou sau dormitor pentru oaspeți, o cameră în plus înseamnă mai mult confort. Ai multiple avantaje la care aș mai adăuga și faptul că nu mai sunt necesare renovări sau intervenții în următorii ani, asta dacă ai ales un apartament nou în Brașov.

Brazi în ghiveci sau brazi tăiați de Craciun? Iată o întrebare care pe care și-o pun cei care nu sunt interesați de brazii de palstic și preferă naturalul.

Deși este noiembrie, în acest an parcă nici Crăciunul nu se anunța cu același avant ca în anii trecuți. Dacă în alți ani vitrinele magazinelor te orbeau și muzica cu tematică îți zgâria urechile înainte de căderea frunzelor, acum, ca efect secundar al pandemiei, e liniște și pace.

Dragii mei, acum, mai mult decât oricând, avem nevoie de Crăciun, avem nevoie de magie, de speranță și de brad împodobit. Dacă nu sunteți adeptii brazilor artificiali, aveți de ales între brazii gata tăiați și cei în ghiveci. Puteți să vă îndreptați către marile magazine sau direct către o pepinieră Brașov.

Brazi tăiați livrați la domiliu

Chiar și cei care nu erau adepții cumpărăturilor online s-au obișnuit deja cu livrările. Nu știu cum e în alte orase, dar în Brașov , Pepiniera Brazi Argintii livrează coniferele gata tăiate, pe mai multe înălțimi și categorii (economic, standard și premium).

Eu sper din toată inima că astfel, tăierile masive de brazi și molizi sunt reduse sau chiar stopate. Mulți vor spune că nici așa nu e bine, că e o risipă și că obiceiul bradului de Crăciun o crimă împotriva naturii. Personal, eu sunt împotriva plasticului, cei mai mulți brazi artificiali sunt confectionati din plastic și cred că sunt un pericol mult mai mare pentru natură. Fără brad Crăciunul ar fi incomplet…

Brazii crescuți în pepiniere cu scopul de a fi tăiați de Crăciun nu afectează natura, nu implică defrișare, tăiere ilegală și nu au legatură cu fauna. Este drept ca nu vor opri peste noapte tăierile ilegale, dar nici folosirea brazilor artificiali nu va avea acest efect, cei care se ocupă cu astfel de „îndeletniciri” nu sunt activi doar de Crăciun și nu sunt focusați doar pe brazi.

Vorbim despre brazi sau conifere crescute fix cu scopul de a fi tăiate în preajma Crăciunului pentru a împodobi casele celor care își doresc să respecte tradițiile. Achiziționând un brad argintiu sau unul obișnuit de la o pepinieră Brașov veți fi siguri de proveniența acestuia și veți susține o aface locală. Este momentul să avem grijă de cei de lângă noi.

De acasă sau de birou, puteți acum să comandați bradul dorit și pepiniera Brașov Brazi Argintii îl va livra GRATUIT în ziua și la ora stabilită.

Brazi în ghiveci pentru Crăciun

De ceva ani încoace, eu cumpăr câte un braduț în ghiveci și apoi, după sărbători, încep să îmi sun prietenii care stau la casă spre a vedea cine vrea sa îl găzduiască într-o curte pentru restul vieții.

Cred ca soluția brazilor în ghiveci împacă pe toata lumea, nu se taie și apoi nu se aruncă nici un brad. Este dezolant peisajul de după sărbători, o multime de brazi stau aruncați pe langă tomberoanele din oraș. Brazii în ghiveci achizitionați de la pepiniere vin și cu garanția că vor putea fi plantați și vor rezista la temeraturile locale.

Eu sper că ne vom bucura de aceste sărbători și că vom avea parte de bucurii, de familie, de prieteni și de tradiții.