10.2 C
Braşov
Acasă Blog Pagina 2816

Protestul cârciumarilor

0

• Vânzarea la terase va fi oprită astăzi timp de o oră, în semn de protest față de măsurile adoptate de Guvern
Membrii organizației patronale HORA din industria ospitalității anunță că își vor suspenda activitatea miercuri, timp de o oră, în semn de protest față de măsurile adoptate de Guvern. Reprezentanţii Organizaţiei Patronale HORA anunţă organizarea unui protesc paşnic, prin suspendarea activităţii. Protestul va avea loc miercuri, între orele 17.00- 18.00 şi vor participa toţi cei care lucrează în această industrie, cât şi partenerii.
„Miercuri, între orele 17.00 şi 18.00 întrerupem vânzarea şi ne poziţionăm în faţa restaurantelor şi a teraselor cu pancarte însoţite de mesaje ferme, prin care ne exprimăm, paşnic şi conform normelor de prevenire a răspândirii COVID-19, nemulţumirea faţă de măsurile adoptate”, transmit reprezentanţii Organizaţiei Patronale HORA, printr-un comunicat de presă.
„Urmare a crizei datorată pandemiei și a măsurilor restrictive instaurate de autorități, industria noastră este în prezent cea mai afectată, înregistrând un declin brusc care a dus astăzi la scăderea cifrei de afaceri cu aproximativ 70% față de primele șase luni ale anului trecut și a determinat suspendarea activității în cazul a peste 40% dintre operatori”, se arată în comunicat. Înainte de criza COVID-19, industria HORECA număra 40.000 de societăţi comerciale, cu o cifră de afaceri de 5 miliarde de euro şi circa 400.000 de angajaţi. „Considerăm că restricționarea vânzării și a consumului în restaurant nu rezolvă dificultățile statului în a asigura respectarea legii și că prin aceste restricții se aduc doar mari prejudicii sectorului HORECA. Nu există argumente pentru blocarea acestui sector iar Guvernul actual poartă responsabilitatea distrugerii sectorului HORECA prin măsuri total disproporționate față de situația reală, astăzi fiind afectați în mod direct de aceste restricții nejustificate 400.000 de angajați”, se mai arată în comunicat.

Ce vor reprezentanții restaurantelor?

– redeschiderea în cel mai scurt timp a restaurantelor în interior, cu respectarea regulilor împotriva răspândirii COVID-19:
– asigurarea distanțării fizice prin menținerea unui mese libere între două mese ocupate;
– evitarea aglomerărilor de persoane la ghișee și grupuri sanitare;
– purtarea obligatorie a măștii de către client în momentul deplasării către grupurile sanitare, la intrarea sau ieșirea din restaurant;
– se vor asigura dispozitive și substanțe virulicide necesare dezinfectării mâinilor cliențilorși informarea acestora cu privire la modul de utilizare;
– informarea clienților asupra regulilor de igienă și distanțare fizică precum și a necesității limitării timpului de servire a mesei, acolo unde este cazul;
– curățarea și dezinfectarea cu substanțe bactericide și virulicide a spațiilor/suprafețelor unde au acces clienții și a ustensilelor utilizate în timpul servirii mesei;
– eliminarea obligativității purtării mănușilor de către personalul de servire în interiorul restaurantului, considerăm că este mult mai eficientă spălarea frecventă si directă a mâinilor;
– inițializarea unei campanii de încurajare a publicului pentru a respecta regulile de distanțare fizică, purtare a măștii de protecție, spălarea frecventă și corectă a mâinilor. Promovarea intoarcerii la normalitate, a petrecerii unor momente frumoase in restaurant și reluarea unei vieți normale;
– eliminarea impozitului specific pentru anul 2021, respectiv 40 milioane euro anual, conform studiului comandat de HORA menționat mai sus;
– reglementarea bacșișului/tip-ului din industrie ca venit din alte surse, fără plată CASS;
– clasificarea grupurilor de firme afiliate ca parte a IMM-urilor, dacă nu îndeplinesc condiții de întreprinderi mari;
– focusarea controalelor făcute de către instituțiile statului pe respectarea reglementărilor privind răspândirea virusului SARS COV 2.

Cu 28 de paturi: De săptămâna viitoare vin echipamentele pentru Spitalul Modular

0

• Noua secție ATI pentru tratatea pacienților cu COVID va fi gata în 21 august, promit autoritățile
De săptămâna viitoare începe dotarea secţiei modulare a Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov. Lucrările de amenajare a secţiei modulare sunt programate să se finalizeze pe 21 august, iar preşedintele Consiliului Judeţean, Adrian Veştea, spune că s-au făcut deja demersurile pentru furnizarea echipamentelor şi dotărilor necesare. „Noi am făcut toate demersurile pentru a primi aparatura necesară dotării acestei secții. Aparatura ar urma să fie adusă săptămâna viitoare. După vor fi terminate lucrările, secția modulară cu o capacitate de 28 de paturi împreună cu ministrul Sănătății (Nelu Tătaru – n.r.) și cu premierul României (Ludovic Orban – n.r.) vom preda această secție Spitalului Județean”, a declarat Adrian Veștea. La noua secție modulară ATI vor fi tratați pacienții infectați cu coronavirus, care necesită terapie intensivă. Pe lângă cele 28 paturi dotate complet, la Spitalul Județean Brașov vor fi păstrate și cele 15 paturi folosite acum pentru tratarea pacienților cu coronavirus, dar acestea vor fi utilizate numai în cazul în care cele din secția modulară vor fi insuficiente pentru cazurile grave COVID, după cum a precizat săptămâna trecută directorul Direcţiei de Sănătate Publică Braşov, dr. Andrea Neculau. Lucrările de construire a secției modulare au costat aproximativ 10 milioane de lei fără TVA, iar finanțarea a fost asigurată de Consiliul Județean Brașov. Secţia modulară din curtea Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov ar urma să deservească unitatea medicală pe o perioadă de cel puin zece ani, după planificările făcute de autorităţile judeţene care coordonează reţeaua medicală publică din Braşov.

Cinci oferte pentru echipamente necesare aeroportului de la Ghimbav

0

Consiliul Judeţean analizează cinci oferte pentru dotarea cu echipamente a viitorului Aeroport Internaţional Braşov-Ghimbav. Administraţia locală are de achiziţionat, pe trei loturi, respectiv un friction tester, un autovehicul tractare friction tester şi un echipament pentru comunicaţie sol-sol, valoare totală a acestora fiind extimată la 2,369 milioane lei, cu TVA inclus. La data limită de depunere a ofertelor, care a fost la 17 august, la sediul administraţiei judeţene s-au înregistrat două oferte pentru Lotul 1, o ofertă pentru Lotul 2 şi două oferte pentru locul 3, acestea fiind în prezent în evaluare. Tot în această perioadă.
Lucrările la aeroportul de la Ghimbav avansează vizibil, cu construcţia terminalului, preşedintele Consiliului JUdeţean Braşov declarând, după o vizită pe şantier, că acestea sunt cu 37 de zile înainte faţă graficul stabilit iniţial. În acest contexteste foarte important ca şi achiziţiile de echipamente să meargă în paralel astfel încât la final toate componentele proiectului să fie pregătite. „Lucrăm pe mai multe planuri în această perioadă, atât în proiectul aeroportului, cât şi în alte investiţii de nfrastructură din judeţ, aşa cum sunt drumurile judeţene. Derulăm achiziţii pentru proiectele prioritare ale judeţului Braşov, atât în ceea ce priveşte construcţia Aeroportului Internaţional Braşov, cât şi în îmbunătăţirea infrastructurii rutiere din judeţ. Sunt bucuros că investiţiile noastre au continuat şi continuă chiar şi în această perioadă dificilă din punct de vedere medical, în care o mare parte din resursele judeţului au fost direcţionate către funcţionarea optimă a celor şase spitale pe care le avem în subordine”, a spus preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian-Ioan Veştea.

Autostrada Ploiești – Brașov mai așteaptă 3 ani

0

Primele lucrări la șoseaua de mare viteză din Valea Prahovei mai are de așteptat cel puțin trei ani, transmite economica.net. Conform publicației, compania de Drumuri intenționează să scoată la licitație completarea studiului de fezabilitate și proiectul tehnic pentru Autostrada Ploiești – Brașov, cu finanțare din fonduri europene. Doar că acest contract are o durată de 35 de luni. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a depus pe 13 august aplicația de finanțare pentru proiectul „Completare/Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic, pentru „Autostrada Bucuresti-Brasov, tronson Ploiesti-Brasov” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020. Valoarea totală a proiectului este de 57,53 milioane de lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-37,891,761.82 lei, 15% contribuția proprie-6,686,781.50 lei, restul de 12,947,547.07 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Drumul spre viitorul sanatoriu psihiatric din Sânpetru se modernizează

0

Drumul judeţean de la Sânpetru spre Sanatoriul TBC din localitate va fi modernizat în următoarea perioadă. Contractul pentru realizarea Proiectului Tehnic şi execuţia lucrărilor, în valoare de 5.150.314 lei cu TVA -bani alocaţi de la bugetul judeţului, este disputat acum de şapte companii, una dintre ele urmând să fie desemnată, în baza criteriilor stabilite, pentru această investiţie. Lucrarea cuprinde proiectarea, execuţia şi asistenţa tehnică a proiectantului pentru reabilitarea drumului judeţean DJ 113, în lungime de 2 kilometri, care leagă DJ 103 și Unitatea de Asistentă Medico-Socială de Pneumoftiziologie Sânpetru. Contractul include proiectarea şi execuţia lucrărilor de deviere sau de protejare a reţelelor de utilităţi. Drumul este cu atât mai important cu cât Unitatea Medico-Socială de la Sânpetru este planificată să fie transformată în secţie de Psihiatrie a Spitalului de Psihiatrie şi Neurologie Braşov.

Poți afla ce servicii medicale s-au decontat pe contul tău

0

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) anunţă că asiguraţii pot obţine informaţii privind serviciile medicale sau medicamentele decontate din bugetul asigurărilor sociale de sănătate de care au beneficiat în anul precedent. Informaţiile vor fi primite în termen de 45 de zile de la solicitarea acestora. Pentru a obţine informaţiile, asiguratul va transmite o cerere tip, care poate fi solicitată la casa de asigurări sau poate fi descarcată de pe site-ul casei de asigurări de sănătate în evidenţa căreia se află asiguratul, din secţiunea „Informaţii pentru asiguraţi”, subsecţiunea „Cetăţeni asiguraţi”.
Cererea, completată şi semnată de către persoana asigurată sau, după caz, de reprezentantul legal al acesteia, se depune la sediul casei de asigurări de sănătate sau se transmite prin e-mail cu semnătură electronica calificată şi este însoţită, după caz, de copia actului de împuternicire.În cazul în care asiguratul depune cererea la sediul casei, se verifică identitatea solicitantului. În situaţia în care solicitantul optează pentru transmiterea solicitării prin intermediul poştei electronice, acesta va completa în cerere o parolă din 8 caractere, necesară accesării răspunsului.
Potrivit CNAS, în termen de 45 de zile de la data înregistrării cererii la casa de asigurări de sănătate, asiguratul va primi o listă cu serviciile medicale, îngrijirile la domiciliu, medicamentele, materialele sanitare şi dispozitivele medicale, tehnologiile şi dispozitivele asistive prevăzute în pachetul de bază, precum şi serviciile medicale, medicamentele, materialele sanitare specifice, dispozitivele medicale şi altele asemenea acordate în cadrul programelor naţionale de sănătate curative decontate din bugetul FNUASS, întocmită în ordine cronologică, cu precizarea furnizorului care le-a efectuat/eliberat, a datei efectuării/eliberării, precum şi a contravalorii acestora. Informaţiile furnizate vor fi extrase din Platforma informatică a asigurărilor de sănătate.

Din 7 septembrie: Cadrele medicale de la cabinetele şcolare revin „la bază”

0

• Până acum, medicii şi asistentele din şcoli au lucrat cu detaşare la DSP Braşov
• Primăria Braşov pregătește deschiderea în condiţii cât mai aproape de normal a anului şcolar, deşi nu există deocamdată date certe transmise de Ministerul Educaţiei
Din 7 septembie, cadrele medicale din cabinetele şcolare, care pe perioada pandemiei au fost detaşate la Direcţia de Sănătate Publică, pentru diferite activităţi anti-covid, vor reveni „la bază”. Viceprimarul municipiului Braşov, Costel Mihai a anunţat că a purtat deja o discuţie în acest sens cu directorul DSP Braşov, dr. Andrea Neculau, şi a solicitat acest lucru, în contextul în care există semnale de la Ministerul Educaţiei că în septembrie anul şcolar va începe la data stabilită, cu copiii care să vină în clase.

Există doar „unele semnale din partea Ministerului Educaţiei”

Reprezentanții Municipalității spun că „există unele semnale din partea Ministerului Educației că școala se va deschide în septembrie, cu venirea elevilor în clase”. De aceea, au fost purtate deja discuții cu DSP Brașov, pentru ca asistentele și medicii școlari detașați pe timpul vacanței la această instituție, pentru a ajuta la anchetele epidemiologice, să revină la unitățile de învățământ, pentru pregătirea anului şcolar şi stabilirea circuitelor elevilor. „Mergem pe varianta că se vor deschide şcolile la data stabilită, în condiţii cât mai aproape de cele normale. Acestea sunt şi semnalele dintre Ministerul Educaţiei şi este posibil ca ei să paseze responsabilitatea organizării, către noi. Rugmintea mea către autorităţile naţionale este să primim cât mai repede normele metodologice pentru organizarea anului şcolar, fiindcă noi le vom pune în aplicare pentru a asigura condiţii cât mai sigure de începere a anului şcolar. Am avut discuţii deja cu dr. Andrea Neculau, directorul DSP Braşov, pentru ca acele cadre medicale de la unităţile de învăţământ- asistente şi medici care au fost detaşaţi la începutul perioadei pandemice la instituţia de sănătate a judeţului, să revină la cabinetele de bază pentru a pregăti începrea anului şcolar, iar acest lucru se va întâmpla din 7 septembrie”, a declarat Costel Mihai, viceprimarul municipiului Braşov.

După peste 35 de solicitări, posturi noi în cabinetele şcolare?

În paralel, viceprimarul spune că există posibilitatea ca după mai mulţi ani în care Braşovul a solicitat de la Ministeru Sănătăţii majorarea numărului de angajaţi în sistemul cabinetelor şcolare, acest lucru să se întâmple, în sfârşit. „La sfârşitul lunii iulie am solicitat din nou ministerului să dea curs cererii pe care am tot transmis-o în ultimii ani, pentru suplimentarea numărului de posturi în unităţile medicale şcolare. După patru ani şi peste 35 de solicitări, din surse neoficiale, se pare că ministrul Sănătăţii îşi va da acordul, de data aceasta, având în vedere situaţia sensibilă prin care trecem”, a declarat Costel Mihai.

Rectificare bugetară pentru pregătirea anului şcolar

Până la jumătatea lunii septembrie, Municipalitatea va face pregătirile pentru începerea, în condiţii cât mai bune a şcolii, deşi în acest moment nu există o ideea foarte clară cum se vor âine cursurile. „La şedinţa de consiliu local am pus bani de rezervă pentru achiziţionarea de materiale sanitare dezinfectante, măşti şi am luat în calcul inclusiv achiziţionarea unor dispozitive electronice pentru susţinerea cursurilor la distanţă sau, dacă va fi cazul, a unor module în care se pot organiza clase noi temporare. Zilele trecute i-am solicitat domnului Tripşa, de la IŞJ (inspectorul şcolar general al judeţului Braşov, n.n), o situaţie la zi cu numărul de elevi şi cadre didactice pentru a putea face o estimare. În paralel dăm facem achiziţii de dezinfectant. Dar în final este foarte important modul în care Ministerul Sănătăţii şi Ministerul Educaţiei vor stabili redeschiderea unităţilor de învăţământ. În momentul acesta nu avem chestiuni certe”, declarat viceprimarul Costel Mihai. Acesta a adăugat, în schimb, că lucrează în prezent şi cu un reprezentant al Băncii Mondiale pe Educaţiei la o simulare, în ceea ce priveşte deschiderea şcolilor din municipiu, în condiţii optime.

Cinci oferte pentru amenajarea Căminului pentru persoane fără adăpost

0

Cinci ofertanți doresc să realizeze lucrările de amenajare a Căminului pentru persoane fără adăpost din Strada Panselelor nr 23, scoase la licitație de primărie. Eren Cons SRL, Asocierea dintre Har&H SRL și Romfit Group SRL, firma italiană Manelli Impresa, SC Center Akces Comserv SRL și Stadi Design SRL sunt firmele care au depus oferte pentru a reabilita clădirea care aparținea fostului Liceu Astra. Comisia de licitație a constatat astăzi că ofertanții au depus garanția de participare, iar în continuare se va desfășura evaluarea dosarelor și analiza propunerilor tehnice. „Sunt cinci oferte care au fost depuse la această licitație, vom derula în continuare procedurile, vom vedea care este cea mai bună ofertă și sper să nu avem contestații care să ne întârzie. Este un imobil care trebuia reabilitat neapărat, important este că am reușit să ajungem la această fază, să avem oferte, și este un lucru bun că avem un număr mare de ofertanți, pentru că vom avea de unde să selectăm“, a declarat primarul George Scripcaru.

Ar trebui să fie gata într-un an

Căminul pentru persoane fără adăpost de pe strada Panselelor ar trebui să devină functional în 12 luni de la atribuirea contractului. Principalele lucrări ce vor fi executate constau în   desființarea pereților interiori din zidărie conform propunerii de arhitectură, demolarea parțială a unor parapete ale golurilor de tâmplărie exterioară, dezafectarea tuturor instalațiilor și echipamentelor existente în imobil, reconfigurarea golurilor de tâmplărie exterioară, recompartimentarea spaţiului interior cu pereţi din zidărie de umplutură în grosime de 12 cm și 15 cm și pereți din gipscarton cu grosime de 10 cm şi refacerea instalaţiilor interioare. Trecerea acestora prin plăcile din beton existente se va realiza prin carotare. De asemenea, se vor reface finisajele la nivelul pereţilor, tavanelor și al pardoselilor, se va monta tâmplărie exterioară termoizolantă cu grad ridicat de performanță şi se va face reabilitarea termică completă a clădirii.

Căminul va avea 86 de locuri în camere cu 5 şi 3 paturi

Aici va funcţiona un cămin pentru persoane fără adăpost, cu locuri de cazare concentrate într-un adăpost de noapte şi cazare în regim de urgenţă. Căminul va avea spaţiu de triaj, înainte de preluarea persoanelor fără adăpost spre locurile. Căminul se află în vecinătatea Direcției de Asistență Socială a Primăriei, iar prin reabilitarea clădirii vor fi asigurate noile standarde impuse de legislația în domeniul asistenței sociale. Aici va funcționa și un centru rezidențial, astfel că persoanele fără adăpost care au un loc de muncă vor fi cazate pe o perioadă de doi ani, pentru a le putea oferi șansa de a se reintegra în comunitate. În locul actualului centru pentru persoane fără adăpost vor fi amenajate amenaja locuințe sociale. „Obiectivul acestei construcții este de a amenaja un cămin pentru persoane fără adăpost, cu locuri de cazare concentrate într-un adăpost de noapte şi cazare în regim de urgenţă, structurat în spaţiu de triaj şi spaţiu de cazare, prin transformarea căminului școală existent”, spun reprezentanţii Municipalităţii. Parterul imobilului va avea un spaţiu închis şi securizat, prevăzut cu geam de supraveghere, izolator dotat cu pat şi băncuţe, spaţiu pentru păstrarea articolelor de îmbrăcăminte dotat cu dulapuri, băncuţe şi maşină de spălat, sală de mese şi spaţiu de cazare de urgenţă. Etajele se vor amenaja ca spaţii de cazare, grupuri sanitare comune cu cabine de duş diferenţiate pe sexe şi spaţii pentru pregătirea hranei.

PMP îl propune pe tânărul director al ARR pentru preşedinţia Consiliului Judeţean Braşov

0

PMP şi-a înregistrat ieri la Biroul Electoral Judeţean Braşov o listă completă de candidaţi pentru Deliberativul judeţului, însoţită de aproximativ 6000 de semnături de susţinere. PMP are, la aceste alegeri, şi un candidat la funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean Braşov, în persoana inginerului George Antohe, directorul Autorităţii Rutiere Române – Structura Teritorială Braşov. George Antohe este, în acest moment, cel mai tânăr pretendent la funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean, având vârsta de 27 de ani. „Venim cu o propunere bună, din punctul nostru de vedere, la preşedinţia Consilului Judeţean. George Antohe este inginer, absovent al Facultăţii de Autovehicule Rutiere de la Universitatea Transilvania din Braşov, un tânăr implicat care se va axa pe dezvoltarea mobilităţii şi a transportului la nivelul judeţului Braşov”, a declarat preşedintele PMP Braşov, Costel Mihai. Primii candidaţi de pe lista PMP pentru Consiliul Judeţean sunt: Costel Mihai – viceprimar al municipiului Braşov; George Antohe – director ARR – Braşov; Tudor Blendea – manager în turism; Otilia Vlad – avocat, membru al Baroului Braşov; Ovidiu Sârghie – expert topograf, fost consilier local.

UDMR are emoții pentru mandatele din Consiliul Local și Consiliul Județean Brașov

0

Uniunea Democrată a Maghiarilor din România a depus ieri la Biroul Electoral Județean, respectiv la Biroul Electoral Municipal, propunerile pe care le are pentru deliberativul județului și deliberativul municipiului, iar reprezentanții săi spun că și-au propus să obțină un număr egal de mandate ca cel pe care il au acum. Acest lucru înseamnă trei locuri în Consiliul Județean și două în Consiliul Local. Chiar dacă acesta este obiectivul principal, reprezentanții UDMR par avea unele emoții pentru reușită. Și asta petnru că, spun ei, atât municipiul, cât și județul s-au extins, în timp ce comunitatea maghiară a rămas la fel. „Echipa cu care vine UDMR la aceste alegeri este una foarte tare, sunt spcialiști din toate domeniile si am dovedit în ultima perioadă că putem să ne implicăm în fiecare segment din viața de zi cu zi a Brașovului, indiferent că ne gândim la partea de urbanism, la partea de investiții sau la partea de cultură și sport. Suntem pregătiți, așteptăm alegerile cu nerăbdare și sperăm să ne implicăm în continuare la fel de bine, cum am făcut-o și în ultimii patru ani”, a spus consilierul local Toro Tamas, la depunerea listelor de candidaţi. Tot Toro Tamas a recunoscut însă că va fi o rundă grea de alegeri pentru UDMR. „Noi sperăm să ne menținem pozițiile, atât în Consiliul Local al municipiului Brașov, cât și în Consiliul Județean, deși Brașovul dezvoltându-se, știm că populația maghiară a mai scăzut între timp. Nu foarte mult însă orașul s-a extins ceea ce înseamnă că procentul nostru a scăzut. Sperăm ca algătorii noștri au fost mulțumiți de noi în acest mandat și o să vină în număr mare la vot”, a mai spus Toro. Pentru Consiliul Judeţean, pe poziţiile pe care UDMR le consideră eligibile se situează, în ordine Attila Kovacs, Toaso Imelda şi Szakal Andras, iar petnru Consiliul Local al municipiului Braşov, actualul viceprimar Laszlo Barabas, consilierul local Toro Tamas şi Toaso Imelda. Pentru ambele consilii, UDMR a înregistrat însă liste complete susţinute de 4000 de semnături, la CJ şi 2000 de semnături la CL.

SDA Servicii de Depozitare și Arhivare oferă soluții complete și de înaltă calitate pentru depozitarea și consultarea documentelor arhivate, cu respectarea normelor în vigoare și a condițiilor de siguranță impuse prin LEGEA ARHIVELOR NAȚIONALE NR. 16/1996.

Arhivare și depozitare documente în maximă siguranță

Firma dispune de două depozite proprii, situate în București și Brașov, echipate cu spații de arhivare documente și depozitare conform standardelor internaționale. În plus, SDA Servicii de Depozitare și Arhivare oferă servicii complete de arhivare, inclusiv depozitarea documentelor, prelucrarea arhivistică, scanarea documentelor, transportul și distrugerea securizată a acestora.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare pune la dispoziția clienților săi spații de depozitare dotate cu sisteme automate de supraveghere video, alarmare și stingere a incendiilor, controlul umidității și microclimatului, pază umană asigurată de echipe specializate 24/24h. De asemenea, soluția software complexă și echipamentele IT de ultimă generație monitorizează în permanență parametrii mediului de depozitare și asigură trasabilitatea, securitatea și integritatea documentelor.

Consultarea rapidă a documentelor arhivate

Documentele pot fi consultate fie în mod electronic – acestea fiind trimise prin e-mail- fie în format fizic la sediul SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare, fie la sediul clientului. În acest ultim caz, documentele sunt expediate pentru consultare prin servicii de curierat sau transport prin flotă proprie cu vehicule specializate și monitorizate prin GPS. În plus, compania oferă sali individuale de consultare documente echipate cu tehnologie de ultimă generație pentru copierea și scanarea documentelor.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare are în vedere dezvoltarea continuă și inovația tehnologică pentru a asigura un parteneriat de durată cu clienții săi. Firma are certificat Sistemului de Management al Securității Informației conform standardului internațional SR ISO/IEC 27.001: 2018, fiind de asemenea certificată conform standardelor ISO 9001:2015 – Sistemul de Management al Calității, ISO 14.001: 2016 – Sistemul de Management de Mediu și ISO 45.001:2018 – Sistemul de Management al Sănătății și Securității Ocupaționale.

Prin certificarea conform standardelor ISO mentionate mai sus, SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare demonstrează preocuparea pentru dezvoltare și inovație tehnologică continuă, precum și angajamentul pentru calitate, mediu, sănătate și securitate ocupatională.

SDA – SERVICII DE DEPOZITARE ȘI ARHIVARE se remarcă prin soluții complete, securizate și accesibile pentru depozitarea și consultarea documentelor arhivate, fiind un partener de încredere pentru orice business care își dorește să aibă acces rapid și sigur la informațiile sale.

De ce sa apelezi la un detectiv particular Iasi ? Pentru ca viata este scurta si nu merita sa te framanti, sa iti faci zile amare si sa nu ajungi la niciun rezultat. Pentru ca un detectiv particular Iasi are experienta, metodologia si gadgeturile necesare pentru a descoperi raspunsurile la intrebarile tale si, uneori, chiar si solutiile.

Esti persoana fizica si o problema cu una sau mai multe necunoscute nu te lasa sa dormi? Apeleaza la un detectiv particular Iasi! Esti o companie si crezi ca cineva iti spioneaza afacerea sau ai o oferta care te intriga? Apeleaza la un detectiv privat Iasi! Esti avocat si clientul tau are nevoie de dovezi? Apeleaza la un detectiv Iasi! Stii zicala “a nu vedea padurea de copaci”? Uneori avem nevoie de o viziune noua, din exterior.

In plus, cautand adevarul de unul singur, mai ales in cazurile personale, esti subiectiv. Un detectiv privat este obiectiv, el nu este afectat emotional de cazul pe care il preia. Ramane mereu focusat pe obiectivul anchetei si pe rezultate.

Salvezi timp si resurse cu un detectiv particular Iasi

Munca de detectiv particular Iasi implica mai mult decat urmarirea suspectilor, implica tactici moderne si o inalta pregatire, inclusiv in investigatie digitala. Astazi, o parte din infractiuni sau actiuni care iti pot aduce prejudicii sunt operate din spatele unui telefon, a unei tablete sau a unui computer. Tocmai de aceea, cu experienta si profesionalismul dobandite in ani de studii si practica, detectivii particulari descopera rapid ADEVARUL.

In plus, tu ramai anonim. Detectivul, care poate fi un barbat sau o femeie, in fuctie de natura cazului, este bine pregatit si va obtine informatii fara ca cei vizati sa banuiasca vreo clipa ceva. Tocmai de aceea este important sa iti alegi un detectiv particular Iasi cu experienta si o conduita profesionala fara cusur.

Care este cea mai buna agentie de detectivi particulari din Iasi?

Raspunsul este simplu. Este aceea care iti rezolva cazul repede si cu tarife onorabile. Indiferent de natura spetei, experienta, reputatia si integritatea sunt cele ma bune unitati de masura.

Keto Diet, Detonic, Alkozeron, Insumed, Clean Vision si Urotrin sunt suplimente alimentare cu rezultate confirmate de clienti.

1. Toate cele de mai sus sunt suplimente alimentare, remedii 100% naturale care au rezultate bune in tratarea diverselor afectiuni cu care cei mai multi dintre noi ne luptam zi de zi.
2. Toate informatiile de care aveti nevoie legate de aceste medicamente organice sunt descrise cu lux de amanunte (prospect, pret, recenzii, formule active) si obiectivitate pe Evonet, un motor de cautare pentru suplimente alimentare, medicamente naturiste si remedii sigure si testate.
3. Sunt suplimente alimentare care pot fi achizitionate din Romania, direct de la distribuitorii autorizati.

Suplimentele alimentare sunt o solutie de intretinere sau tratament usor de administrat si fara efecte negative, fara compusi periculosi, blande, cu efect rapid si de lunga durata. Stresul, anxietatea, lipsa timpului liber, grijile de zi cu zi, lipsa activitatilor sportive, alimentele de proasta calitate sau mult prea procesate s.a.m.d. ne degradeaza fizic si psihic.

Cu vitaminele si mineralele ne-am obisnuit deja, dar se pare ca nu este suficient. Este nevoie de o sustinere mai mare a organismului si asta cu tinte exacte. Tocmai de aceea au aparut suplimente alimentare dedicate unor disfunctionalitati sau unor probleme care pot fi tinute sub control sau pot fi corectate, chiar vindecate.

Evonet aduna in acelasi loc toate informatiile care pot fi de folos pacientilor, celor care cauta solutii alternative la o problema de sanatate, medicilor din diverse ramuri deschisi catre medicamente 100% naturale si tuturor celor care vor sa fie informati.

Va propun o scurta trecere in revista a celor mai apreciate suplimente alimentare, atat din punct de vedere al recenziilor adunate de la pacienti si specialisti cat si din punct de vedere al comenzilor inregistrate de distribuitorii autorizati de producatori.

Keto Diet, capsule pentru slabit

Dieta Keto, datorita eficientei si a unui regim usor de urmat si-a gasit repede adepti. Rezultatele obtinute i-au mobilizat pe cercetatori care au dezvoltat Keto Diet capsule, un supliment alimentar natural care sa ii ajute sa slabeasca pe cei supraponderali sau pe cei care doresc sa renunte la cateva kilograme fara efort.

Conform datelor adunate de Evonet, poti slabi de la cateva kilograme pana la 14-20 de kilograme pe luna. La prima vedere pare foarte mult, utilizatorii povestind de topirea grasimilor rapida dupa ce starea de cetoza se instaleaza in organism.
Obezitatea este un factor de risc din multe puncte de vedere, motiv pentru care orice ajutor este bine-venit.

Detonic, medicament pudra pentru hipertensiune

Foarte multi oameni sunt hipertensivi si asta se datoreaza mediului in care traim si stresului la care suntem supusi zi de zi. Tocmai de aceea, in UK s-au facut studii si s-a recomandat consumul de Detonic persoanelor cu predispozitie la AVC.

Imbunatatirea functiilor cardiace intr-un mod natural este un pas mare atat pentru cercetatori cat si pentru pacietii care pot recurge la acest medicament sub forma de pudra care reduce natural hipertensiunea.

Inca o problema in care pudra naturala Detonic ajuta, este combaterea aparitiei aterosclerozei, medicamentul fiind un aliat de nadejde in curatarea vaselor de sange si oxigenarea excelenta a creierului.

Era si timpul ca cercetarile in domeniu sa scoata la lumina un medicament natural de intretinere a inimii si functiilor ei.

Alkozeron, tratament alcoolism

Vedem foarte des reclame la suplimente alimentare pentru ficat in care este atins si consumul de alcool. Sa recunoastem ca situtia este mai grava decat dramatizarea din reclamele TV si ca era nevoie de un medicament care sa lupte impotriva dependentei e alcool.

Consumul de alcool este o problema atat pentru persoana dependenta cat si pentru cei din jur, mai ales pentru familia consumatorului. Cele mai multe acte de violenta se desfasoara pe sub efectul consumului de alcool, violenta domestica fiind inca o problema care trebuie privita cu maxima seriozitate.

Dependenta este o boala si trebuie tratata ca atare, acesta este motivul pentru care cercetatorii au lucrat ani de zile la o formula terapeutica naturala care sa inhibe pofta de alcool si il ajute ce cel dependent sa scape de acest viciu. Evonet a strans toate datele si recenziile pentru ava informa corect despre Akkozon, medicament care ajuta la tratarea alcoolismului.

Insumed, reduce zaharul din sange

Conform ultimelor statistici Diabetul a devenit o problema de sanatate atat in cazul celor trecuti de prima tinerete cat si in cazul celor mai tineri, chiar si in randul copiilor. Consumul de alimente dulci, sucuri si junk food are si un revers al medaliei, si anume, Diabetul.

Insumed capsule pentru diabet este o solutie naturala si eficienta pentru reducerea nivelului glicemic si pentru normalizarea acestuia. Diabetul poate avea consecinte grave, schimbarea stilului de viata fiind prima masura care este recomandata pacientului suferind sau celui cu glicemia ridicata aproape de valorile acestei afectiuni.

Curele cu Insumed pastile, conform recenziilor adunate de la pacienti, medici in nutritie, diabet si endocrinologie au ajutat multi pacienti cu mentinerea sub control a glicemiei. Insumed poate fi consumat si preventiv de persoanele care au in familie cazuri de diabet, Evonet fiind locul de unde va puteti informa corect.

Clean Vision, medicament pentru vedere

Vederea este inca o functie a organismului nostru greu incercata. Petrecem din ce in ce ai mult timp cu ochii in ecranul telefonului, in monitoare sau privind la TV. Ochii nostri au nevoie de pauze, au nevoie de odihna si somn, altfel veti ajunge sa purtati ochelari.

Medicamentele pe baza de luteina ajuta, iar daca vorbim de suplimente alimentare naturale, cu compusi organici, este si mai bine. Clean Vision capsule pentru ochi actioneaza asupra prediunii aflate la nivelul globilor oculari si sustine vederea de la interior catre exterior.

Imbunatatirea vederii intr-un mod natural si neinvaziv nu poate fi decat o veste buna pentru pacientii cu plobleme de vedere.

Urotrin tablete naturale pentru prostata

Tabletele pentru prostata nu sunt o moda, sunt necesare pentru ca functiile acesteia sa fie complete pentru ca altfel, aceasta problema de ordin medical isi intinde plasa catre partea psihologica si produce dezechilibre pe mai multe planuri. Urotrin tablete pentru prostata este un medicament natural pentru barbati si problemele lor specifice.

Vedem des la TV reclame la tot felul de remedii pentru prostata. Pentru barbati, functionarea prostatei la un nivel optim este direct propotionala cu o viata sexuala normala. Problemele legate de prostata pot duce la erectii slabe, la ejaculari premature si chiar la infertilitate si impotenta.

Urotrin pentru prostatita este destinat barbatilor atat pentru vindecarea inflamatiilor la nivelul aparatului uro-genital cat si pentru imbunatatirea performantelor in viata intima. Pentru orice problema exista o solutie.

Concluzie

Legatura dintre Keto Diet, Detonic, Alkozeron, Insumed, Clean Vision si Urotrin o reprezinta Evonet, site-ul in care se regasesc toate informatiile despre aceste suplimente alimentare. Prospect, pret, recenzii, pareri de pe forumuri, indicatii si contraindicatii, toate pot fi gasite intr-o sursa de incredere: www.evonet.ro.

Noi, brașovenii, suntem obișnuiți cu turiștii, îi vedem la fiecare pas făcut în centru, îi recunoaștem după interesul cu care privesc în jur și după obiectivele aparatelor foto. Orașul abundă de unități de cazare cu 3 și 4 stele, dar mulți turiști preferă cazarea în regim hotelier Brașov.

Citisem într-un articol despre cât de profitabilă este închirierea artamentelor în regim hotelier. Oare chir așa să fie? Oare totul se reduce la profit? Cum rămâne cu toate investiția făcută de proprietar? Cum rămâne cu confortul care de multe ori este peste cel oferit de hoteluri cu multe stele? Cele mai multe apartamente sau garsoniere care sunt oferite spre închiriere în regim hotelier sunt amenajate modern și oferă condiții de lux.

Eu am un apartament mic, motiv pentru care, atunci când îmi vin prietenii din Sibiu sau Timișoara în vizită, caut rapid cazare în regim hotelier care, dacă mă mulțumește pe mine, îi va mulțumi și pe ei. În astfel de momente am descoperit apartamentele Promenada Studios, mai exact studiouri în regim hotelier Brașov.

Lux și bun gust

Eu le-am văzut pozele pe site, dar cum am o coastă împrumutată tocmai de la Toma Necredinciosu’, m-am dus să mă conving. Apartamentele se află într-un bloc nou, aproape de Coresi, lucru care m-a bucurat enorm. E liniște și ai un sentiment de intimitate, apropierea de mall fiind ca bomboana pe colivă.

Fiind un bloc nou, te simți binevenit de la intrare, din casa scării. Intrarea în apartament se face cu cartelă, nu cu cheie. Încă de la primii pași, apartamentul te încânta prin design și calitatea obiectelor folosite. Nici nu știi unde să te uiți prima dată.
Aici sigur este mâna unui designer de interior, îmi dau seama după culori, după obiectele de mobilier, după nuanța lemnlui sau textura tapetului.

Electocasnice hi-tech în bucătărie

Nu cred că se vor omorî prietenii mei cu gătitul, dar eu una nu am așa ceva acasă și îmi doresc. Nu știu câți dintre clienți folosesc plita și cumptorul, dar pentru cei care vor să își gătească ceva în casă, în bucătărie se găsesc toate cele necesare, ba chiar mai mult. Ai cafetieră, ai cană termică, ai vase și ustensile de cea mai bună calitate. Aproape că îți e milă să le folosești.

Camera este open space și ai, pe lângă canapeaua soft, un birou de la care poți lucre oricând. Insula care desparte elegant bucătăria de living, este un mare televizor. Totul este la superlativ.

Dormitor cu parfum de somn ușor

Știi ce nu suport eu la cele mai multe hoteluri? Paturile! Sunt mici și , de cele mai multe ori, au saltelele uzate. La Promenada Studios totul este nou, camerele au început să fie închiriate în regim hotelier în urmă cu câteva luni.
Lenjeria de pat este albă și miroase a proaspăt spălat. Pernele par confortabile, deși nu le-am testat. Draperiile sunt opace, tapetul de bun gust și lumina poate fi reglată.

Baie mare cu produse de igienă

Știți prospapele moi, halatele și papucii de unică folosință de la hoteluri? Sunt și aici, ambalate frumos și așezate elegant. Încă o bilă albă îi dau acestui studio destinat cazării în regim hotelier pentru produsele de igienă din baie. Nici la hoteluri de 4 stele nu am întâlnit o gamă de produse de îngrijire de calitate superioară.

Îmi place totul! Sincer, i-aș lasă pe prietenii mei să stea la mine și eu m-aș muta câteva zile într-unul din apartamentele închiriate în regim hotelier Promenada Studios.

Daca unii dintre noi au intrat intr-un concediu prelungit, altii, pe fondul prezentei virusului pandemic, au muncit mai mult decat oricand si este firesc sa simta nevoia unei pauze, al unui concediu fara a se limita la propriul apartament. Nu stiu in ce masura turismul are portile deschise dar stiu o solutie sigura: inchiriere autorulota Brasov.

Daca locuiesti intr-un oras la munte nu inseamna ca esti in concediu. Oricat de minunat ar fi Brasovul de sarbatori sau in timpul anului, simti nevoia sa evadezi, sa pleci o perioada, sa descoperi un colt de rai uitat de lume sau sa te retragi undeva unde la orele 11 sa nu fii nevoit sa tragi zavoarele.

Eu am descoperit ca pot avea libertatea de a petrece un concediu alaturi de familie daca apelez la o firma care sa imi ofere servicii de inchiriere autorulota Brasov, servicii de calitate si extinse, facilitati multiple si preturi de Romania, nu de Europa.

Care sunt avantajele serviciilor de inchiriere autorulota Brasov?

1. Libertatea de miscare
Daca inchiriezi o autorulota, poti petrece concediul departe de casa si izolat in acelasi timp. Poti campa la marginea unei paduri sau pe malul unui lac si te poti reconecta cu natura, cu cerul si pamantul si nu in ultimul rand, cu familia pe care cu siguranta ai neglijat-o putin din cauza timpului scurt petrecut impreuna.

2. Siguranta
Acum, mai mult decat oricand, datorita numarului tot mai mare de imbolnaviri vrei sa fii in siguranta. Poti campa intr-un loc izolat, departe de orice “picior de om”, fara a fi nevoit sa parcurgi distante mari fata de Brasov.
Daca tot vorbim despre siguranta, permite-mi sa te asigur, din proprie experienta, ca dupa fiecare serviciu de inchiriere autorulota, aceasta este igienizata temeinic, tocmai pentru a oferi siguranta impotriva colectarii de virusuri si bacterii.

3. Facilitati
Daca te numeri printre cei care au nevoie de caldura, curent, de baie si bucatarie cu apa calda, poti sta linistit, vei avea parte de ele 🙂 Vei avea si smart TV pentru emisiunile preferate, frigider si tot ce inseamna o bucatarie echipata modern, doar ca la dimensiuni mai mici. Inchipuie-ti ca ai facut rezervare la un mini hotel cu servicii de self catering accommodation.

Daca vrei sa-ti surprinzi iubita, apeleaza la servicii de inchiriere autorulota Brasov. Ai grija sa pui in frigider cate ceva de ale gurii, un vin bun si cateva dulciuri, fructe si inghetata. Nu va trebuie multe, puteti campa sau opri oriunde are voie si un autoturism, puteti chiar sa va faceti aprovizionarea de la un supermarket aflat in drumurile voastre.

4. Fara program
Un lucru care pe mine ma irita putin la hoteluri si pensiuni este programul. Nu imi plac vacantele in care cineva imi face program de masa sau pentru alte activitati. Vreau sa ma trezesc cand am chef, sa mananc cand am chef si sa imi fac bagajele la plecare fara sa bata cineva la usa mea in ideea in care vrea sa se apuce de curatenie pentru urmatorii turisti cazati.

5. Fara noaptea de Revelion la fereastra
Nu stiu sincer cum va fi noaptea dintre ani. Mai sunt cateva zile pana atunci si lucrurile nu se anunta prea incurajator. Multi dintre noi vom sarbatori in familie, fara uratori, fara vizite la cei dragi, fara prieteni. Ma intristez la simplul gand, nici nu imi mai vine sa scriu.

Daca nu vrei sa fii printre cei care se vor zgai la cer pentru a vedea artificiile, daca nu vrei sa te numeri printre cei care isi vor lipi nasurile de fereastra rece si vor inchina un pahar de sampanie privind la vecinii de vis a vis, fugi in natura. Apeleaza la servicii de inchiriere autorulota Brasov si petrece altfel mini-vacanta de sarbatori. Sper din tot sufletul sa gasesti o autorulota de inchiriat, sunt convinsa ca nu sunt singura care s-a gandit la aceasta posibilitate.

In incheiere nu-mi ramane decat sa iti urez un an mai bun, mai frumos si cu rezultate negative la teste ;).

Acum, mai mult decât oricând cred că ai conștientizat cât de important este să ai un apartament cu 3 camere în Brașov. Punând de cele mai multe ori cheltuielile pentru întreținere deasupra confortului, sau diferența de preț dintre 2 și 3 camere, mulți dintre oamenii aflați în căutarea unui apartament s-au îndreptat către cele cu 2 camere. Până în martie, când mulți dintre noi am fost nevoiți să lucrăm de acasă, nu am înțeles cât de util ar fi fost să avem un apartament cu 3 camere.

Apartamente 3 camere Brașov finalizate și gata de mutare

În contextual pandemiei cu care ne confruntăm acum, o cameră este sală de clasă și o cameră a devenit birou. Dacă ai 2 copii, atunci biroul tău se mută în bucătărie. Mai în glumă, mai în serios, cred că o camera în plus este mai mult decât utilă.

Dacă vorbim însă de apartamente noi, cheltuielile de întreținere de la 2 camere la 3 camere sunt nesemnificative. Nu e târziu să faci pasul nici acum, deja sunt zvonuri că în curând vom lucra iar de acasă. O să zici că multe apartamente se vând în stadiu de proiect și că până te vei muta se va termina și nebunia asta. Ei bine, eu știu din surse sigure că există apartamente cu 3 camere finalizate în Brașov, numai bune să te muți în ele.

Ce dezvoltator imobiliar mai are disponibile pe piața imobiliară apartamente noi cu 3 camere Brașov? Mosaic Residence este cel care îți poate pune la dispoziție apartamente cu 3 camere finalizate chiar în vecinătatea mall-ului Coresi. Și nu orice fel de apartamente, ci unele spațioase, bine compartimentate și izolate pentru cele 5-6 luni de iarnă, câte sunt de obicei în Brașov.

Credibilitatea dezvoltatorului imobiliar trage la cântar

Mosaic Residence nu este la primul bloc construit, așa că, dacă ai nevoie de feedback, ai de unde să-l obții. În plus, apartamentele sunt finisate cu tot ce este mai bun în materie de parchet, gresie, faianță, tâmplărie PVC, uși sau obiecte sanitare. Calitatea nu este doar un cuvânt, ea se vede în materialele folosite și se simte atunci când vine vorba de confort.

Cei mai mulți dintre cunoscuții mei s-au mutat în noile blocuri de lângă Coresi, unii chiar în apartamente construite de Mosaic Residence. Mi-ar fi spus dacă ar fi întâmpinat vreo neplăcere… Dacă vrei și tu să faci acest pas, achiziționează un apartament nou cu 3 camere Brașov, finalizat și finisat, adică la cheie. Lasă în urmă și fără nici un regret micul apartament constuit în “anii de glorie” și mută-te într-un apartament spațios, căduros, modern și bine poziționat.

Birou sau dormitor pentru oaspeți, o cameră în plus înseamnă mai mult confort. Ai multiple avantaje la care aș mai adăuga și faptul că nu mai sunt necesare renovări sau intervenții în următorii ani, asta dacă ai ales un apartament nou în Brașov.

Brazi în ghiveci sau brazi tăiați de Craciun? Iată o întrebare care pe care și-o pun cei care nu sunt interesați de brazii de palstic și preferă naturalul.

Deși este noiembrie, în acest an parcă nici Crăciunul nu se anunța cu același avant ca în anii trecuți. Dacă în alți ani vitrinele magazinelor te orbeau și muzica cu tematică îți zgâria urechile înainte de căderea frunzelor, acum, ca efect secundar al pandemiei, e liniște și pace.

Dragii mei, acum, mai mult decât oricând, avem nevoie de Crăciun, avem nevoie de magie, de speranță și de brad împodobit. Dacă nu sunteți adeptii brazilor artificiali, aveți de ales între brazii gata tăiați și cei în ghiveci. Puteți să vă îndreptați către marile magazine sau direct către o pepinieră Brașov.

Brazi tăiați livrați la domiliu

Chiar și cei care nu erau adepții cumpărăturilor online s-au obișnuit deja cu livrările. Nu știu cum e în alte orase, dar în Brașov , Pepiniera Brazi Argintii livrează coniferele gata tăiate, pe mai multe înălțimi și categorii (economic, standard și premium).

Eu sper din toată inima că astfel, tăierile masive de brazi și molizi sunt reduse sau chiar stopate. Mulți vor spune că nici așa nu e bine, că e o risipă și că obiceiul bradului de Crăciun o crimă împotriva naturii. Personal, eu sunt împotriva plasticului, cei mai mulți brazi artificiali sunt confectionati din plastic și cred că sunt un pericol mult mai mare pentru natură. Fără brad Crăciunul ar fi incomplet…

Brazii crescuți în pepiniere cu scopul de a fi tăiați de Crăciun nu afectează natura, nu implică defrișare, tăiere ilegală și nu au legatură cu fauna. Este drept ca nu vor opri peste noapte tăierile ilegale, dar nici folosirea brazilor artificiali nu va avea acest efect, cei care se ocupă cu astfel de „îndeletniciri” nu sunt activi doar de Crăciun și nu sunt focusați doar pe brazi.

Vorbim despre brazi sau conifere crescute fix cu scopul de a fi tăiate în preajma Crăciunului pentru a împodobi casele celor care își doresc să respecte tradițiile. Achiziționând un brad argintiu sau unul obișnuit de la o pepinieră Brașov veți fi siguri de proveniența acestuia și veți susține o aface locală. Este momentul să avem grijă de cei de lângă noi.

De acasă sau de birou, puteți acum să comandați bradul dorit și pepiniera Brașov Brazi Argintii îl va livra GRATUIT în ziua și la ora stabilită.

Brazi în ghiveci pentru Crăciun

De ceva ani încoace, eu cumpăr câte un braduț în ghiveci și apoi, după sărbători, încep să îmi sun prietenii care stau la casă spre a vedea cine vrea sa îl găzduiască într-o curte pentru restul vieții.

Cred ca soluția brazilor în ghiveci împacă pe toata lumea, nu se taie și apoi nu se aruncă nici un brad. Este dezolant peisajul de după sărbători, o multime de brazi stau aruncați pe langă tomberoanele din oraș. Brazii în ghiveci achizitionați de la pepiniere vin și cu garanția că vor putea fi plantați și vor rezista la temeraturile locale.

Eu sper că ne vom bucura de aceste sărbători și că vom avea parte de bucurii, de familie, de prieteni și de tradiții.