7.7 C
Braşov
AcasăCititori(P) Realizează diferența ca o agenție Pay Per Click

(P) Realizează diferența ca o agenție Pay Per Click

Vrei și ca tu să poți realiza reclame profesioniste ca o agenție pay per click, dar nu știi cum? Am aflat noi câteva ponturi pe care să te focusezi în 2021.

În primul rând axeaza-te pe imagini cu persoane, deoarece după acestea tânjim. Publicul a văzut destul branduri, logo-uri, imagini generale. Vrea ceva mai personal, care arată exact ce face un produs sau cum îl poate ajuta, ce poate face în vacanță, cum arată cazarea filmată sau fotografiată din mai multe unghiuri, chiar live-uri etc.

Un alt pont, axează-te și pe promovare pe alte rețele sociale, precum TikTok deoarece în ultimele 12 luni au explodat numărul de utilizatori. Găsește o modalitate prin care poți să te conectezi cu aceștia, adoptă strategiile lor, vezi cum și ce postează astfel încât să îi poți atrage cu un conținut atât imagine/video, cât și text.

Realizează un site plăcut, captivant și ușor de înțeles. Nu complica lucrurile, fă-l cât mai simplu. O reclamă de la o agenție Pay Per Click poate să îți aducă lead-uri, dar indiferent cât de bună este reclama, dacă nu convingi și prin site, nu ai cum să ai conversii.

Video-urile sunt cele mai de interes. În 2021 este neapărat necesar. O să observi o creștere semnificativă a reach-ului. În plus, pe social media se promovează astfel de video-uri.

Promovează-te – Promovează-te cât mai mult și pe cât mai multe rețele. Suntem în anul 2021 când orice costă și rețelele sociale au deja un număr foarte mare de utilizatori. O promovare online este deja o necesitate, nu un moft. Ca să îți faci o idee, în 2020 erau 3.6 mld de utilizatori globali pe Facebook Ads, conform statistica.com.

Un alt pont, testează continuu diverse strategii, anunțuri și audiențe. Vezi ce merge și ce nu, la ce rezonează publicul tău țintă, doar așa vei înțelege cum să te promovezi. Dar și optimizează, schimbă și vezi dacă funcționează.

Arată feedback-ul primit. Încearcă să obții feedback pe care să îl și poți posta sau promova. Întrebă clienții și spune-le să își facă diverse fotografii sau video-uri când utilizează produsul tău. Realizează tu fotografii sau video-uri cu produsele sau serviciile pe care le prestezi. De exemplu, filmează în timp ce montezi un aer condiționat, filmează în timp ce împachetezi sau pregătești un colet etc.

Vei observa o creștere semnificativă a conversiilor dacă îndeplinești cel puțin aceste ponturi. Dacă consideri că nu ai timp de toate apelează la o agenție de marketing online. Aceasta te va scăpa de multe cheltuieli inutile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Cele mai populare

spot_img

COMENTARII RECENTE