8.9 C
Braşov
AcasăCititori(P) KRUK şi siguranţa cardului bancar. Lecţii gratuite de la oameni pregătiţi...

(P) KRUK şi siguranţa cardului bancar. Lecţii gratuite de la oameni pregătiţi să le ofere

Cardul bancar este un instrument care oferă o serie de avantaje comparativ cu folosirea numerarului. Cu toate acestea, există şi sceptici care evită să îl utilizeze, considerând că această opţiune poate fi nesigură. O astfel de idee nu doar că nu are un suport real, ci îi împiedica pe cei care o au să se bucure de avantajele acestui instrument de plată: în cadrul plăţilor cu cardul nu se reţin comisioane, banii pe card sunt în siguranţă (în cazul pierderii cardul se poate bloca), poate fi utilizat oriundeşi oricând – inclusiv pentru plata datoriilor, în confort, de acasă.

Datorită avantajelor pe care le asigură, KRUK, de exemplu, îşi încurajează constant clienţii să îşi platească ratele cu cardul bancar. Deşi sunt încă opinii care susţin că această companie ar fi o bancă, sunt departe de adevăr, angajaţii KRUK punând accent pe acest aspect de câte ori au ocazia. Recent, într-un articol precedent, Liviu Costică, Director de Operaţiuni la compania KRUK România, sublinia că această companie nu este o bancă, activitatea sa constând în „gestionarea dosarelor celor care au datorii la bănci, IFN şi alte companii de la care au cumpărat produse sau servicii pe care nu le-au plătit”.

Prin urmare, prin natura activităţii pe care o desfăşoară, KRUK România intră în contact zilnic cu persoane cărora le gestionează datoriile, care trebuie să plătească lunar rate, până la stingerea datoriei. Pentru confortul acestora, cea mai bună soluţie de plată este cardul bancar.

KRUK investește în soluții de digitalizare care facilitează relația cu clienții săi

În primul an de pandemie, foarte multe persoane au apelat la comunicarea online cu KRUK, astfel că în prezent mii de români utilizează canalele online ale companiei, 70% provenind din mediul offline. Cel mai folosit instrument de către clienţii companiei a fost platforma e-kruk.ro, care a fost îmbunătăţită constant, în mai multe zone: plata online (cu sau fără cont), plată prin link, generarea de angajamente de plată personalizate, funcţia de chat online, precum şi cea de apelare imediată prin call-back.
Pe această platformă, clienţii companiei au înţeles că pot să ajungă mai repede la o viaţă fără datorii, plătindu-şi ratele cu cardul bancar în siguranţăşi confort. Credibilitatea acestei idei rezultă şi din faptul că numărul clienţilor care aleg să îşi plătească datoriile cu un card bancar este în creştere. Comparativ cu perioada dinaintea pandemiei, plăţile online efectuate în intervalul martie-august 2020 au înregistrat o creştere cu 700%.

Reprezentanţii KRUK au atras atenţia asupra faptului că această companie nu le solicită niciodată clienţilor, prin e-mail, informaţii care au caracter special (numărul cardului bancar, codul CVV, data expirării sau PIN-ul).

Măsuri de siguranţă pentru clienţii KRUK

Siguranţa datelor reprezintă o politică prioritară pentru KRUK România. În acest sens, compania a întocmit un set de reguli pentru clienţi:
• să contacteze compania la datele de contact oficiale;
• să nu dezvăluie codurile de securitate primite prin e-mail să SMS;
• să nu dezvăluie datele de accesare a contului (login) pe eKRUK;
• să nu finalizeze o plată online dacă aceasta nu a fost iniţiată de ei;
• să verifice terminaţia adresei de e-mail expeditoare pe care se primesc mesaje în numele KRUK.
Compania KRUK îşi integrează clienţii într-un mediu sigur, astfel încât să-şi trăiască viaţa fără griji şi fără datorii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Cele mai populare

spot_img

COMENTARII RECENTE