6.7 C
Braşov
AcasăCititori(P) Modele promovare online 2021: 5 principii de bază pentru mai multă...

(P) Modele promovare online 2021: 5 principii de bază pentru mai multă vizibilitate pe net

Ți-ai propus ca în acest an să-ți dezvolți afacerea online, dar nu știi de unde să începi? Ei bine, într-adevăr o abordare strategică și integrată de marketing digital te poate ajuta să evoluezi. În prezent, există atât de multe metode de promovare online încât devine dificilă alegerea unei variante eficiente. Peste tot în jur apare un “guru” al marketingului care ne explică cele mai noi tendințe în domeniu, Google își schimbă constant strategiile, iar rețelele de socializare oferă oportunități incredibile pentru orice business. Cum poți obține mai multă vizibilitate pe net în 2021? Iată câteva principii de bază care-ți vor fi de folos:

1. Îți trebuie un website dacă ești în căutarea succesului

Trăim în era digitalizării, iar fără un site web, afacerea ta este invizibilă. Cu toate că mulți antreprenori sunt de părere că nu trebuie să fie prezenți online pentru că nu vor să-și vândă produsele sau serviciile pe internet, în realitate business-ul acestora este practic inexistent pentru cei care încearcă să le găsească compania. Bineînțeles, există posibilitatea ca o firmă să reziste pe piață și fără un website, însă dacă te afli în căutarea succesului trebuie să deții o platformă adaptabilă pentru orice dispozitiv. Un site de prezentare are un impact deosebit asupra afacerii, clienților și partenerilor tăi.

2. E important ca platforma web să fie complet optimizată

În 2021, nu mai este suficient doar să ai un site, ci acesta trebuie să fie și optimizat din toate punctele de vedere. Există o mulțime de afaceri în mediul online, iar dacă vrei ca business-ul tău să iasă în evidență printre ele trebuie ca platforma web să aibă un design deosebit din punct de vedere vizual, să fie funcțional și ușor de navigat. Trăim în secolul vitezei, iar utilizatorii pot părăsi rapid site-ul dacă acesta se încarcă greu sau nu reușesc să ajungă ușor la informațiile dorite. De asemenea, optimizarea SEO pentru motoarele de căutare este esențială. Prin inserarea unor cuvinte cheie care au legătură cu obiectul tău de activitate în toate paginile website-ului vei putea obține mai mulți vizitatori targetați din motoarele de căutare.

3. Conținutul de calitate face diferența

Fie că vorbim de text, video sau fotografii, conținutul pe care îl afișezi în mediul online trebuie să fie memorabil și interesant astfel încât utilizatorii să-l distribuie mai departe pe profilele lor. Axează-te pe nevoile potențialilor clienți și încearcă să vii în întâmpinarea lor cu răspunsuri sau soluții la probleme deoarece oamenii au devenit tot mai selectivi în legătură cu informația pe care o consumă. Înainte de a aborda orice metode de promovare online este imperios necesar să creezi conținut relevant, lucru valabil și în cazul postărilor pentru rețele sociale, advertorialelor, comunicatelor de presă sau descrierilor de produse și servicii de pe website-ul companiei.

4. E nevoie să abordezi Social Media în mod eficient

Dacă vrei să obții un impact maxim, nu este important ca afacerea ta să fie prezentă pe toate rețelele sociale posibile, ci trebuie să-ți îndrepți atenția spre calitate și targetarea corectă a publicului țintă. Anul 2020 ne-a demonstrat că e necesar să alegi platformele potrivite pentru business-ul tău, cele unde își petrec timpul clienții tăi. De exemplu, creșterea fulminantă a rețelei TikTok i-a făcut pe mulți antreprenori să-și creeze conturi pe platformă, dar fără să ia în calcul faptul că audiența este formată din copii și adolescenți. Prin urmare, dacă produsele sau serviciile companiei tale nu se adresează acestor categorii, șansele ca rețeaua să contribuie la îmbunătățirea vizibilității afacerii sunt reduse.

5. Blogurile încă au un cuvânt de spus în online

Chiar dacă multe persoane au crezut că vlogurile vor fi preferate în favoarea blogurilor, iată că cele din urmă însă își dovedesc și ele eficiența în asigurarea unei vizibilități online pentru afaceri. Dacă te atrage scrisul, fă-ți un blog și postează regulat conținut util pentru clienții tăi actuali sau potențiali. Acesta ajută la fidelizarea consumatorilor, la optimizarea SEO, atragerea clienților și întărirea poziției pe piață. Varianta de influencer marketing rămâne și ea valabilă, așa că poți alege și colaborările cu bloggeri care au deja comunități bine închegate și îți pot promova produsele sau serviciile. Dar, și aici trebuie să acorzi atenție modului în care îi alegi pe cei cu care vei lucra pentru a te asigura că publicul lor poate fi și publicul tău țintă.

În concluzie, pentru a beneficia de mai multă vizibilitate pe net în 2021 va trebui purtată o bătălie pe mai multe fronturi. Nu este suficient să-ți promovezi afacerea printr-un singur canal, ci îți trebuie o abordare integrată deoarece informația circulă și se distribuie extrem de rapid, mai ales dacă își dovedește utilitatea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Cele mai populare

spot_img

COMENTARII RECENTE

Blogar solidar cu boschetarul roman de pretutindeni on Primarul din Făgăraș a ”boicotat” începutul anului școlar
Cel mai titrat și apreciat Blogger european thc on Primarul Făgăraşului cere excluderea a 10 membri din Consiliul Local
Cel mai titrat și apreciat Blogger european thc on Primarul Făgăraşului cere excluderea a 10 membri din Consiliul Local
blogger most sustainable most ecologic on Ziua Limbii Române