29 C
Braşov
AcasăStiri BrasovLucian Rad, pentru Consiliul Județean Brașov

Lucian Rad, pentru Consiliul Județean Brașov

• 41 de ani, dr. inginer în știința materialelor, 10 ani de experiență managerială, voluntar active

- Advertisement -

Despre mine

Sunt căsătorit, am terminat Facultatea de Inginerie mecanică, specializarea Autovehicule rutiere la Universitatea Tran-silvania Brașov. Apoi am plecat în Franța pentru a termina masteratul. Apoi a urmat o perioadă în care am învățat de la cei mai buni cum se conduce o afacere. În 2018 am terminat doctoratul și în prezent muncesc în departamentul de cercetare-dezvoltare a unei multinaționale germane din Brașov.

Realizări în plan civic/politic

- Advertisement -

Am ieșit mereu în față pentru a reprezenta partea acelor care nu se puteau apăra. Prin urmare am fost activ la protestele care au repus România pe calea cea dreaptă a exprimării libere și șansei egale pentru toți. În ultimii 10 ani am fost un membru activ în domeniul protecției animalelor cu sau fără stăpân, sunt membru al unui ONG și din această poziție am sterilizat în masă animalele comunitare, am intervenit la urgențe, am organizat proteste atunci când autoritățile au inchis ochii la ororile și abuzurile care se petreceau în adăposturile publice, am facut sesizări împotriva celor care chinuiau animalele și am încercat educarea celor mulți pentru a da o șansă generațiilor următoare, de a se dezvolta și evolua respectând toate formele de viață.

Ce mă motivează?

În ultimii 20 de ani am așteptat ca administrațiile publice să evolueze si am fost dezamăgit de fiecare data. Deși nu mi-am imaginat niciodată că voi ajunge să fac politică, evenimentele din ultima perioadă m-au determinat să mă implic, să incetez să mai cer și să ofer o viziune proprie de a rezolva problemele Brașovului, o viziune nepătată de interese proprii, fără jocuri de culise dar cu transparență, respect pentru cetățean, meritocrație și capabilitate.

Ce îmi propun să fac în Consiliul Județean?

– Deschidere către oameni: schimbarea modului în care se lucrează cu cetățeanul, schimbarea atitudinii față de cetățean și prioritizarea intereselor acestuia
– Digitalizare: eliminarea birocrației și implementarea digitalizării administrației publice locale
– Fără angajați la stat care „împing foi“: evaluarea trimestrială a calităţii muncii depuse a funcționarilor din cadrul CJ Brașov, astfel încât să avem cu adevărat specialiști care să își aducă contribuția la planul de dezvoltare general al județului Brașov.
-Biroul „Fonduri europene”: specialiști angajați pe atragerea fondurilor europene pentru proiectele CJ Brașov.
– Comunicare județeană: pentru a fi eficienți și unitari în planul de acțiune de dezvoltare a întregului Brașov, avem nevoie de o comunicare eficientă cu toate primăriile județului.
– Gestionarea deșeurilor: Planul integrat de gestionare a deșeurilor și colectarea selective a acestora trebuie implementat la nivelul întregului județ Brașov.
– Rezolvarea problemei animalelor cu/fără stăpân: implementarea planului de gestionare a animalelor cu și fără stăpân prin recensământul acestora, programe de sterilizare in masa, colaborarea autorităților cu ONGurile de profil, program de informare și educație in scoli pe această temă.

Care cred că sunt prioritățile CJ pentru următorul mandat:

– Combaterea sărăciei prin atragerea investitorilor și specializarea șomerilor
– Rezolvarea problemelor de mediu prin gestionarea deseurilor, a calității aerului ,si apei
– Atragerea copiilor defavorizați spre școală prin acordarea unui sprijin prin centrele de ajutor social, specializarea tinerilor în meserii de bază, deschiderea centrelor de pregătire în școli profesionale
-Dotarea spitalelor și construcția a cel puțin încă două spitale în Brașov

Material susținut de Alianța USR PLUS

Urmăriți Monitorul Expres și pe Google News

- Advertisment -

Cele mai populare

Web design Brasov
EVOLUEAZA IN CARIERA – CRESTEREA NIVELULUI DE COMPETENTE IN RANDUL ANGAJATILOR!

COMENTARII RECENTE