16.7 C
Braşov
Acasă Blog Pagina 2832

Întors din drum: Ioan Naghi a vrut să plece de la ACS SR Brașov!

0

• Experimentatul tehnician și-a anunțat jucătorii, marți seara, că pleacă de la echipă
• Aseară târziu, după o discuție cu managerul echipei, a fost convins să rămână
Ioan Naghi, directorul tehnic al ACS SR Brașov, a vrut să renunțe! Adus la ACS SR Brașov de Florin Stîngă în urmă cu mai bine de un an pentru a-l ajuta în pregătirea echipei, Naghi a rămas la echipă și după plecarea antrenorului la Odoheiu Secuiesc. Mai mult, Naghi a început pregătirile cu echipa brașoveană în această vară, chiar dacă a avut la dispoziție puțini jucători. Decizia experimentatului antrenor de a renunța a fost cu atât mai suprinzătoare cu cât acesta era inclus în staff-ul tehnic și de actuala conducere, fiind anunțat ca director tehnic, urmând să se ocupe de pregătirea echipei alături de antrenorul Liviu Nicolae. Marți seara, ACS SR Brașov a jucat un meci școală, la Tărlungeni, cu Colțea, tocmai ca Ioan Naghi și Liviu Nicolae să facă o selecție a jucătorilor pentru formarea echipei de Liga a 3-a.

Decizie suprinzătoare

La finalul jocului, încheiat la egalitate, scor 0-0, Ioan Naghi și-a anunțat plecarea de la echipă. „Ne-a suprins și pe noi când, la finalul jocului cu Colțea, nea Nelu ne-a anunțat că pleacă. Și-a luat la revedere și ne-a urat mult succes“, au spus jucătorii brașoveni.

„Le urez mult succes băieților“

Un om de o mare calitate umană, Naghi nu a dorit să detalize motivele care l-au determinat să plece de la echipă. „Decizia de a pleca o luasem înaintea jocului școală. Așa am decis eu că este mai bine și mai multe nu vreau să comentez. Le urez mult succes băieților în campionat, iar dacă atunci când meciurile se vor disputa cu spectatori voi merge și eu la stadion să-i văd“, a spus Ioan Naghi.

Convins să rămână

Situația s-a schimbat radical aseară, atunci când managerul Ciprian Jurubescu a mers acasă la antrenor și l-a convins pe acesta să rămână. „Rămân la echipă”, a spus Ioan Naghi.

Cum începe școala la Brașov

0

• Unitățile de învățământ din municipiul Braşov vor fi interconectate la o bază de date a DSP, IŞJ şi a Primăriei Braşov
Școlile din Brașov, Direcția de Sănătate Publică și Inspectoratul Școlar Judeţean încearcă să își creeze o bază de date comună în vederea începerii noului an școlar, 2020 – 2021, în contextul pandemiei de coronavirus. Ieri, Grupul de lucru format la nivelul municipiului, pentru gestionarea începutului de an școlar, din care fac parte primarul George Scripcaru, viceprimarii Costel Mihai și Laszlo Barabas, directorul Direcției de Sănătate Publică, dr. Andrea Necular, dr. Cristina Vecerdi – coordonato UPU-SMURD, în calitate de consultant al grupului, directorul IŞJ Braşov, Ovidiu Tripşa, și directorul Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă al municipiului Braşov, Emil Puşcaşu au avut o nouă rundă de discuţii în ceea ce priveşte începerea anului şcolar, pentru a stabili condiţiile în care va începe anul şcolar.

Consiliile de administraţie ale şcolilor se reunesc în 7 septembrie

În lipsa unor norme clare venite de la centru, grupul de lucru a abordat probleme administrative, care ţin de dotarea şcolilor cu toate cele necesare la început de an. „Am abordat o temă administrativă, referitoare la reparații, igienizări, amenajări etc la fiecare unitate de învățământ în parte, astfel încât deschiderea anului școlar să se facă la fel ca în orice alt an de învățământ, și pe de altă parte, am discutat referitor la necesitățile pentru fiecare școală sau grădiniță în parte, pentru materiale și dotări care sunt necesare în această perioadă pentru a preveni răspândirea coronavirusului. Am determinat, concret, pe fiecare unitate de învățământ tot necesarul de astfel de materiale – măști, viziere și măscuțe pentru copiii mai mici de la grădinițe, clasa zero sau clasa I, dezinfectant, prosoape, coșuri de gunoi, saci galbeni, dispensere etc – circuitele de acces și modul de utilizarea a spațiilor. Împreună cu directorii vom face toate lucrurile necesare pentru deschiderea anului. După 7 septembrie, consiliile de administrație de la fiecare unitate de învățământ vor trebui să se reunească pentru a analiza dacă sunt și alte necesități, la data respectivă. Până cel târziu cu trei zile înaintea deschiderii anului școlar aceste lucruri vor trebui rezolvate.   Este util și necesar ca școala să înceapă în 2020 ca și cum am fi în condiții normale și îi asigur pe părinți și pe copii că facem tot ce este necesar ca acest lucru să fie posibil, din toate punctele de vedere. Am consultat și directorii unităților de învățământ din Brașov și majoritatea lor sunt de părere că școlile trebuie deschise“, a declarat primarul George Scripcaru.

Bază de date cu situaţia epidemiologică

Pe de altă parte, dr. Andrea Neculau, directorul Direcţiei de Sănătate Publică Braşov, spune că până la deschiderea anului şcolar se va monitoriza îndeaproape situaţia epidemiologică, iar în funcţie de aceasta se vor lua măsuri. Medicii dar şi reprezentanţii Inspectoratului Şcolar Judeţean încearcă să schiţeze situaţiile de începre a anului şcolar dar sunt încă în aşteptarea unor norme metodologice de la Guvern, în acest sens. „DSP Brașov gestionează informația legată de epidemia de SARS-COV2 prin intermediul unei platformei informatice, care ne permite să înregistrăm cazurile, să efectuăm anchetele epidemiologice să avem o imagine sintetică asupra evoluției focarelor. Platforma ne-a permis și o comunicare cu medicii de familie, care sunt informați în timp real asupra existenței cazurilor pozitive și care ne pot sprijini în completarea cazurilor epidemiologice”, a spus directorul DSP Braşov. Pe de altă parte. Dr. Andrea Neculau vorbeşte despre o interconectare a bazelor de date, care să permită acces mai rapid la informaţiile despre cazuri şi luarea unor măsuri într-un timp mai scurt. „Am colaborat cu inspectoratul școlar pe durata examenelor de capacitate și a bacalaureatului în cursul lunii iunie, interconectând baza de date a DSP cu cea a inspectoratului. Suntem în discuții avansate cu inspectoratul pentru a conecta toate școlile cu baza de date a DSP, pentru a fi informați imediat ce există o situație epidemiologică particulară legată de elevi, profesori sau personalul administrativ din școală. Este singura soluție să putem interveni prompt, pentru a limita răspândirea bolii în comunitățile școlare. Informația și pregătirea temeinică vor putea reduce riscurile; nu putem spune că ele nu există, însă împreună acționând cu coerență, previziune și informare corectă putem face față acestei situații“, a declarat directorul DSP Brașov, Andrea Neculau.

Anul şcolar începe după „scenariul galben”

Deocamdată, autorităţile locale cer feedback-uri de la unităţile de învăţământ şi ţin legătura cu acestea până la începerea anului şcolar. Acest an şcolar ar putea începe la Braşov după „scenariul galben”, considerat în prezent oportun pentru municipiu, astfel că va fi nevoie, dincolo de orice, de o comunicare foarte bună între autorităţi, pentru ca lucrurile să meargă pe un făgaş cât de cât normal. „Scenariul galben” înseamnă redeschiderea școlilor și grădinițelor din 14 septembrie, cu participarea zilnică a tuturor preșcolarilor și elevilor din învățământul primar, a elevilor din clasele a VIII-a și a XII-a ȘI revenirea parțială (prin rotație de 1-2 săptămâni) a elevilor din celelalte clase de gimnaziu și liceu (V-VII și IX-XI), cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție sanitară în vigoare. „Suntem la a doua etapă a proiectului «Hai la școală în siguranță». S-au stabilit etape importante de parcurs în următoarea săptămână, s-au cerut feedback-uri de la toate unitățile școlare și preșcolare legate de spații, de resursa umană, de circuitele de acces și de lucru, primăria a pus la dispoziția tuturor școlilor și grădinițelor fonduri pentru materiale de protecție și dezinfectanți, și, cel mai important, s-a creat rețeaua de comunicare prin care în următoarea săptămână vom putea să culegem datele care ne mai sunt necesare despre probleme care mai pot să apară și pentru care vom găsi soluții“, a spus ieri dr. Cristina Vecerdi, consultant în cadrul grupului de lucru.

CJ a plătit 122.495 euro pe jumătate din Bastionul Graft

0

După ce în anul 2016, Muzeul Judeţean de Istorie Braşov a primit în administrare jumătate din Bastionul Graft, de luna viitoare, unitatea muzeală ar putea primi şi cealaltă jumătate. Acest lucru se va întâmpla dacă aleşii judeţeni vor aproba hotărârea de Consiliu Judeţean aflată pe ordinea de zi a şedinţei de plen din 27 august. Administraţia judeţeană are în proprietate acum întreaga clădire, aceasta urmând a fi promovată ca obiectiv turistic de Muzeul Judeţean de Istorie Braşov. Consiliul Judeţean Braşov a plătit 122.495 euro pe jumătate din Bastionul Graft.
Muzeul Judeţean de Istorie Braşov ar urma să primească imobilul în administrare pe perioadă nedeterminată, pentru a-l promova ca obiectiv turistic. În acelaşi document se mai arată că predarea-primirea se va face pe bază de proces-verbal, ce se va încheia în terme de 30 de zile de la adoptarea hotărârii de Consiliu Judeţean. Valoarea de inventar a monumentului: 1.472.387 lei.

Secțiunea Comarnic a autostrăzii Comarnic – Brașov, scoasă la licitație

0

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a lansat ieri licitația publică pentru contractul de proiectare și execuție a unei secțiuni din sectorului Comarnic – Predeal al Autostrăzii București – Brașov. Este vorba despre secțiunea de pe raza localității Comarnic, cuprinsă între kilometrii 110+600 și 115+800. Proiectarea și execuția celor 5,2 kilometri este estimată la o valoare cuprinsă între 305,170 milioane lei și 332,354 milioane lei fără Tva, iar ofertele se pot depune până la data de 23 octombrie 2020. Câștigătorul pentru proiectarea și execuția celor 5,2 kilometri de autostradă de pe raza localității Comarnic va fi atribuit după cel mai bun raport calitate-preț, în care componenta financiară, respectiv prețul ofertei va contabiliza 53%, Perioada de garanție a lucrărilor – 9%, durata de execuție a contractului (Perioada de Proiectare și Execuție) – 12%, Viteza de proiectare – 18%, perioada de garanție a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatație – 4%, perioada de garanție a aparatelor de reazem – 4%. Contractul se va încheia pe o perioadă de 96 de luni.

Organigrama: 68 de cadre medicale pentru spitalul modular de ATI COVID

0

• Secția modulată ATI a Spitalului Clinic Județean de Urgență Brașov va deveni funcțională în scurt timp și va avea 28 de paturi pentru pacienții cu COVID în stare gravă
Secția modulată de ATI a Spitalului Clinic Județean de Urgență Brașov va deveni funcțională în scurt timp, până la finele acestei luni fiind așteptate dotările comandate atât de la Ministerul Sănătății, cât și de la alți furnizori direcți. Tot acum, unitatea medicală trebuie să aducă și personalul care să opereze în această secție. În acest sens, Consiliul Județean Brașov, în coordonarea căruia se află spitalul, vine cu o nouă organigramă a acestuia, în care să includă și personalul necesar în următoarea perioadă. În noua secție, cu o capacitate de 28 de paturi de Terapie Intensivă, își vor desfășura activitatea 68 de cadre medicale, iar pentru includerea noilor posturi în organigrama spitalului va fi nevoie de aprobarea unei hotărâri de Consiliu Județean. Acest lucru se va întâmpla în ședința de plen din această săptămână, a Deliberativului județean. În noua organigramă sunt prevăzute două posturi de medici primari specialitatea anestezie și terapie intensivă, cinci posturi de medici specialiști specialitatea anestezie și terapie intensivă, zece posturi de asistent medical debutant medicină generală, 16 posturi de asistent medical medicină generală, zece posturi de infirmieră debutantă, 11 posturi de infirmieră și patru posturi de brancardier. „Menționăm că pentru utilizarea eficientă a resurselor financiare, normarea (pentru noua secție ATI, n.r.) a fost făcută pentru asigurarea asistenței medicale la numărul maxim de paturi (28, n.r.) prevăzut de normativul legal, cu încadrarea numărului de personal la nivel minim”, se arată în proiectul hotărârii de Consiliu Județean.
În România au fost raportate ieri 58 de decese din cauza coronavirusului, fiind cel mai mare număr zilnic de până acum. 1060 de noi infectări au fost confirmate în ultimele 24 de ore din 20.479 de teste. 490 de pacienți sunt internați la Terapie Intensivă. La Brașov s-au registrat 43 de noi cazuri de COVID 19, numărul total al îmbolnăvirilor ajungând la 4299 cazuri
Instituția Prefectului informează că, potrivit datelor centralizate ieri de Direcția de Sănătate Publică, situația epidemiologică privind COVID-19 în județul Brașov se prezintă astfel:
• 3587 pacienți declarați vindecați
•242 pacienți internați în spitale, dintre care 5 la terapie intensivă
• 371 de persoane cu test pozitiv aflate la domiciliu, care au consimțit să se izoleze
• 483 persoane aflate în carantină la domiciliu
• 0 persoane aflate în carantină instituționalizată
• 146 persoane decedate
În cele 7 centre locale din județul Brașov de testare COVID-19 s-au prelucrat până în prezent 44.773 de teste, dintre care 588 teste în ultimele 24 de ore. Acestora li se adaugă testele recoltate în județul Brașov care sunt prelucrate la alte centre din țară.

Tudor Benga, candidat al Alianței USR PLUS la președinția Consiliului Județean Brașov: Transparentizarea activității primăriilor și a Consiliului Județean

0

Transparența și deschiderea față de cetățeni au fost pentru mine și rămân piatră de temelie pentru o politică cu adevărat altfel. M-am luptat pentru ele in Parlament, mi le-am asumat în totalitate în activitatea cabinetului meu parlamentar, și am făcut constant demersuri atât la nivel central cât și local pentru transparentizarea activității tuturor instituțiilor statului. Intenționez să continui în exact același spirit și pe mai departe și îmi propun, împreună cu colegii mei candidați din Alianța USR PLUS, să transformăm Brașovul în cel mai transparent și accesibil județ din țară.
Pandemia și starea de urgență ne-au adus provocări suplimentare în acest proces. Distanțarea și mutarea online a numeroase activități, inclusiv ședințele consiliilor locale, au făcut ca accesul cetățenilor la procesul decizional al aleșilor lor să se restrângă. Este o situație temporară la care a trebuit să ne ajustăm cu toții însă trebuie să ne asigurăm că această conjunctură nu încetinește procesul absolut necesar de deschidere sau chiar mai rău să înceapă să îl inverseze.
De aceea, în urmă cu mai bine de o lună, spre finalul stării de urgență, am început să trimit primăriilor din județ o serie de adrese cerând informații despre transmiterea și înregistrarea ședințelor de consiliu local. Am vrut să văd în ce măsură autoritățile fac eforturi de deschidere față de cetățeni și în ce măsură au infrastructura necesară. Foarte puține primării mi-au confirmat transmiterea online a ședințelor. Mulți mi-au spus că sunt înregistrate și pot fi accesate la cerere. Nu puțini mi-au spus că nu au mijloacele tehnice necesare.
Este imperios necesar să schimbăm această stare de fapt cât mai degrabă. Accesul liber al cetățenilor la ședințele de CL este printre cele mai importante drepturi și metode de participare civică pe care trebuie să le asigurăm brașovenilor. Buna administrare la nivel local începe cu posibilitatea cetățenilor de a monitoriza activitatea aleșilor locali și de a lua parte la deciziile pe care aceștia le iau in numele lor. Și de aceea trebuie sa ne asigurăm că acest drept nu este îngrădit în nici un fel, nici măcar în vremuri de pandemie.
Respectul față de contribuabil și față de taxele plătite din munca lor provine din:
-Ședințe locale anunțate din timp – meteahna sedințelor de îndată la care consilierii sunt chemați pe nepusă masă trebuie să înceteze.
-Proiectele de hotărâre trebuie publicate cu cel puțin 3 zile împreună cu nota de fundamentare.
-Ședințele consiliului trebuie programate la ore accesibile cetățenilor pe care îi reprezentăm.
În timpul situației de urgență precum și a stării de alertă ședințele trebuie transmise on-line – iar pentru acest lucru nu e nevoie de mai mult decât un telefon cu conexiune la internet.
Este atât de simplu și este în primul rând o chestiune de voință politică. Așa că spune-ne și tu în ce măsură ai acces azi la ședințele de CL din localitatea ta! Și hai să ne asigurăm împreună că până anul viitor brașovenii din întreg județul vor putea lua parte oricând la dezbaterile și deciziile pe care aleșii locali le iau în numele cetățenilor!

Material susținut de Alianța USR PLUS

După un șir de ,,investiții“ lăudate: Primarul arată cu degetul spre Compania Apa şi SGA pentru inundaţiile din oraş

0

• George Scripcaru sugerează o schimbare la Compania Apa
• SGA şi Compania Apa spun că au soluţii
Ploile torenţiale din ultimele două zile au scufundat zonele sensibile din oraş în apă. Deşi pe bulevardul Gării şi pe strada 13 Decembrie s-au făcut în ultimii ani lucrări pentru suplimentarea reţelei de preluare a apelor pluviale, fiecare vijelie se lasă în continuare cu străzi inundate. Aceeaşi situaţie este valabilă şi în alte zone din oraş, cum este Scheiul sau Bartolomeu, la Stadionul Tineretului. Primarul George Scripcaru susţine că aceasta este o responsabilitate a Companiei Apa şi a Serviciului de Gospodărire a Apelor Braşov, pe reprezentanţii cărora i-au convocat ieri la Primărie, cerându-le „măsuri ferme” pentru ca astfel de inundaţii să nu se mai întâmple. „Eu cred că nu putem să facem să nu se vadă aceste lucruri, și că această entitate numită Compania Apa, care are un rol foarte important în ceea ce înseamnă administrarea rețelei de canalizare a municipiului, să nu prezinte și soluții, și să nu-și facă treaba. Acest lucru nu poate fi tolerat și le-am adresat o solicitare foarte fermă, și lor, și celor de la SGA, să facă ce au de făcut, pentru că sunt specialiști în domeniu, au atribuții în acest sens și sunt și plătiți pentru asta. Noi plătim bani Companiei Apa și în schimbul acestor bani, ca și prestație, ei trebuie să rezolve lucrurile. Sper să identifice soluția acestei probleme în următoarea perioadă. Altfel cred că la nivelul entităților care gestionează această companie ar trebui să se discute alte decizii“, a declarat primarul George Scripcaru, făcând aluzie la o eventuală schimbare a managementului.

SGA şi Compania Apa vor verifica gradul de colmatare în aval de stadionul Tineretului

Reprezentanții Com-paniei Apa Braşov şi ai Sistemului de Gospodărire a Apelor au creionat câteva soluții imediate, care constau, în principiu, în analizarea sistemului de canalizare pentru a înlătura eventualele blocaje care au făcut dificilă scurgerea apelor, preț de câteva minute, luni, în mai multe zone ale orașului în care problemele de acest fel au fost rezolvate în anii anteriori. „După cum ați observat, sistemul a fost creat, 3 ani de zile a fost funcțional, nu am avut probleme încă, însă ca orice sistem trebuie întreținut, reparat și verificat în permanență. S-au stabilit sarcini clare și măsuri clare pe care trebuie să le îndeplinească și Compania Apa și SGA. De mâine de la ora 9.00 se trece la realizarea acestor măsuri: la verificarea gradului de colmatare în aval de stadion a canalului Timiș, la curățirea conductelor care colectează canalizarea menajeră de pe strada Avram Iancu și strada Morii, la repararea căminelor care se găsesc la intersecțiile străzilor Avram Iancu și Mihai Viteazu cu Morii, la fixarea unor guri de canalizare, la curățarea sistemului care este în fața gării, la reverificarea sistemului de sub podul de pe Hărmanului, la montarea unui clapet la trecerea pe sub podul CFR de la Triaj, la curățarea sistemului, preventiv, pe strada 13 Decembrie. În funcție de ce blocaje identificam pe albie și pe conductele de canalizare, vom vedea ce măsuri luam în continuare“, a declarat viceprimarul Laszlo Barabas, care va lucra împreună cu reprezentanții APA și SGA pentru a superviza rezolvarea problemelor.

Compania Apa vrea camere video pe conductele de apă pluvială

Reprezentanţii Com-paniei Apa au recunoscut că sunt zone în care problemele au reapărut după doi-trei ani, printre acestea fiind bulevardul Gării şi bulevardul Stadionului. „Am făcut un plan imediat, pe termen scurt, în care să rezolvăm problema Străzii Stadionului, care nu ne-a mai dat bătăi de cap de trei ani de zile, dar care se pare că a revenit. Mai e problema de la gară, problema de sub pod de la Hărmanului, podul de la 13 Decembrie. Vor fi rezolvate și trebuie să le avem permanent în atenție. Eu cred că în maxim două săptămâni toate problemele acestea vor fi rezolvate, ca atunci când vin ploi torențiale să nu se mai întâmple același lucru. Rezolvarea e în ridicarea tuturor capacelor, introducerea de camere de luat vederi pe conductă și a vedea dacă există cantități mari de depuneri pe conducte, iar dacă sunt astfel de lucruri, să scoatem tot afară, ca secțiunea să fie eliberată“, a declarat Dorin Fătu, director general Compania Apa Brașov. „În urma discuției purtate azi la primăria municipiului Brașov, începând de mâine, ora 9.00, împreună cu Compania Apa Brașov, vom trece la verificarea canalului Timiș pe sectorul   Mihai Viteazu – Prodlacta – Gheorghe Doja, unde au fost lucrări de decolmatare în anii anteriori, să vedem dacă există o problemă reală acolo. Dacă nu, colegii de la compania APA vor face o inspecție video pe rețelelor lor de canalizare menajeră, să identificam problemele și să găsim soluții la aceste probleme“, a spus, la rândul său, Mihai Uţă, director SGA Brașov.

208 panouri pentru publicitate electorală în perioada campaniei

0

De vineri 28 august se vor amplasa în 26 de locații din municipiul Brașov, panourile pentru publicitatea electorală din perioada de campanie. Prin ordin de primar au fost de delimitate locații în toate cartierele din oraș și în centru, în fiecare dintre acestea urmând să fie amplasate câte opt panouri. Cele 26 de locații se află în Centru, pe Promenadă – vis-à-vis Oficiul PTTR 1 și pe Promenadă – vis-à-vis de Hotel ARO, în Piața Unirii, pe Bulevardul Mihail Kogălniceanu / la PrimăriaNouă, pe Bulevardul Gării – la Gara CFR, în cartierul Răcădău, pe bulevardul Valea Cetății – la lac, pe bulevardul Muncii – la Parcul Trandafirilor și la capătul de troleibuz 31, în Valea Cetății, în cartierul Noua, pe strada Brazilor – la Alimentară și pe strada Stejarului, în Craiter, pe strada Hărmanului – la Autogara 3 și strada Hărmanului, la pasaj Traj, în cartierul Astra, pe bulevardul Saturn – la complex și la Micșunica, pe strada Carpaților – la Metrom, strada Zizinului – intersecție cu Traian, Calea București – la parc Berzei, Calea București – intersecție cu Saturn; în cartierul Bartolomeu, pe strada Stadionului – Complex Bartolomeu și strada Molnar Janos în Bartolomeu Nord, în Avantgarden 1, 2 și 3, pe bulevardul Griviței, intersecție cu strada 13 Decembrie; în cartierul Tractorul, strada 13 Decembrie – intersecție cu strada Independenței și strada Olteț – la complex, în cartierul Stupini -la Biserică și în Poiana Brașov – în parcarea mare. Afişajul în scopuri electorale în alte locuri decât cele cuprinse în anexa la prezenta dispoziţie este permis numai cu acordul proprietarilor, administratorilor sau, după caz, al deţinătorilor imobilelor cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Poliţia locală va asigura integritatea panourilor şi a afişelor electorale.
Serviciul Amenajare Drumuri Publice, Sigu-ranţa Circulaţiei din cadrul Direcţiei Tehnice și Poliția Locală vor asigura ducerea la îndeplinire a prezentei dispoziţii. Panourile vor fi demontate la încheierea campaniei electorale, în 26 septembrie 2020, ora 7.00.

3 scenarii: Cinematografele, teatrele și sălile de operă s-ar putea redeschide din 15 septembrie

0

• Ministrul Culturii vrea o „deschidere regionalizată“, în funcție de decizia luată de Comitetul Național pentru Situații de Urgență
Cinematografele și sălile de teatru și de operă s-ar putea redeschide din 15 septembrie, a declarat aseară, pentru HotNews.ro, ministrul Culturii, Bogdan Gheorgiu. El propune o deschidere regionalizată, în funcție de numărul de cazuri de COVID-19 din fiecare județ, existând trei scenarii. Decizia va fi luată însă de Comitetul Național pentru Situații de Urgență (CNSU), care se va întruni miercuri.

Redeschidere cu o capacitate de 66 %

Ministrul Culturii propune redeschiderea cinematografelor, a teatrelor și a sălilor de operă, la o capacitate de 66 % din totalul numărului de locuri, într-unul dintre scenarii, cu posibilitatea ca familiile să poată sta împreună și în grupuri de 3 persoane.
„Vom propune, pe modelul Germaniei, o deschidere regionalizată, în funcție de numărul de cazuri de COVID-19 din fiecare județ și o impunere a restricțiilor, mai aspre sau mai relaxate, în funcție de situația epidemiologică din fiecare județ”, a precizat pentru HoNews.ro ministrul Culturii.

Trei propuneri de scenarii

Cele trei scenarii propuse, în funcție de evoluția epidemiologică din fiecare județ:
În cazul unui județ cu număr redus de cazuri de COVID-19 sau fără niciun caz, se propune chiar deschiderea sălii la o capacitate de 100%, cu păstrarea unor măsuri de precauție – mască, dezinfectare, nebulizarea sălii înainte de spectacol.
În scenariul al doilea, care ar putea fi aplicat și la Brașov, de exemplu, se propune deschiderea sălilor de spectacol la o capacitate de 66%, putându-se ajunge până la 50%, dacă CNSU nu va accepta propunerea.
Cel mai „negru” scenariu, pentru zonele cu un număr foarte mare de noi îmbolnăviri – menținerea de interdicții pentru evenimentele în spațiile închise și pentru cinematografe.
Ministrul a punctat că este vorba despre evenimente în spații închise, cu participare de până la o mie de persoane.

Costurile mai mari după aplicarea normelor sanitare

„Vom încerca să obținem cât mai multe eliminări de restricții pentru desfășurarea activităților culturale în săli, dar să vedem ce vor spune epidemiologii. (…) Va decide CNSU, noi suntem avocatul care cere”, a afirmat Gheorghiu. Cel mai probabil, cinematografele, sălile de teatru și de operă s-ar putea redeschide din 15 septembrie, astfel încât managerii instituțiilor să aibă timp să implementeze normele sanitare. La fel ca în cazul muzeelor și al organizării evenimentelor în aer liber, managerii vor fi direct responsabili pentru implementarea măsurilor sanitare, dar și pentru supravegherea respectării acestor reguli, a precizat ministrul Culturii. El a mai spus că toți managerii instituțiilor de cultură au cerut suplimentări bugetare, pentru că au venituri mai mici, și cresc costurile odată cu implementarea normelor sanitare.

La 40 de ani: Loredana Groza a încins petrecerea lui Dani Oțil

0

Dani Oțil a împlinit, pe 24 august, 40 de ani și și-a serbat ziua de naștere alături de prieteni. A dat o petrecere la care au participat multe nume din lumea mondenă, iar distracția a fost pe cinste.
Se pare că cea care a animat atmosfera la ziua lui Dani a fost chiar Loredana Groza. Cântăreața a susținut un recital de zile mari și a ridicat toți invitații în picioare. Mai mult, Dani i-a impresionat pe toți cu un dans alături de Loredana. Diva i-a molipsit pe toți cu energia sa și nimeni nu a stat jos. Loredana Groza și-a făcut o apariție în stilul caracteristic, foarte sexy. Vedeta a purtat o rochie roșie, cu o crăpătură amplă pe picior și a primit numeroase complimente. Pe lângă petrecerea fastuoasă organizată de ziua lui, Dani și-a îndreptat atenția și către animăluțele mai puțin norocoase. Pe contul său de Instagram, matinalul a lansat o provocare pentru toți fanii. „În loc de la mulți ani sau alte urări … Anul ăsta poți să îmi dai și un semn adevărat că mă urmărești”, a scris Dani Oțil pe Instagram, în dreptul unui filmuleț de câteva minute în care el face propunerea. Dani le cere celor care-l urmăresc să facă donații pentru animăluțe. „Uite, îți fac propunerea: îți răspund personal la urare, dacă faci dovada faptului că ai căutat undeva în zona ta orice formă de asociație sau fundație reală și ai făcut o donație. Nu mă interesează, 5 lei, 10 lei, 100 de lei, poate mai mult…” a fost propunerea lui Dani Oțil.

SDA Servicii de Depozitare și Arhivare oferă soluții complete și de înaltă calitate pentru depozitarea și consultarea documentelor arhivate, cu respectarea normelor în vigoare și a condițiilor de siguranță impuse prin LEGEA ARHIVELOR NAȚIONALE NR. 16/1996.

Arhivare și depozitare documente în maximă siguranță

Firma dispune de două depozite proprii, situate în București și Brașov, echipate cu spații de arhivare documente și depozitare conform standardelor internaționale. În plus, SDA Servicii de Depozitare și Arhivare oferă servicii complete de arhivare, inclusiv depozitarea documentelor, prelucrarea arhivistică, scanarea documentelor, transportul și distrugerea securizată a acestora.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare pune la dispoziția clienților săi spații de depozitare dotate cu sisteme automate de supraveghere video, alarmare și stingere a incendiilor, controlul umidității și microclimatului, pază umană asigurată de echipe specializate 24/24h. De asemenea, soluția software complexă și echipamentele IT de ultimă generație monitorizează în permanență parametrii mediului de depozitare și asigură trasabilitatea, securitatea și integritatea documentelor.

Consultarea rapidă a documentelor arhivate

Documentele pot fi consultate fie în mod electronic – acestea fiind trimise prin e-mail- fie în format fizic la sediul SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare, fie la sediul clientului. În acest ultim caz, documentele sunt expediate pentru consultare prin servicii de curierat sau transport prin flotă proprie cu vehicule specializate și monitorizate prin GPS. În plus, compania oferă sali individuale de consultare documente echipate cu tehnologie de ultimă generație pentru copierea și scanarea documentelor.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare are în vedere dezvoltarea continuă și inovația tehnologică pentru a asigura un parteneriat de durată cu clienții săi. Firma are certificat Sistemului de Management al Securității Informației conform standardului internațional SR ISO/IEC 27.001: 2018, fiind de asemenea certificată conform standardelor ISO 9001:2015 – Sistemul de Management al Calității, ISO 14.001: 2016 – Sistemul de Management de Mediu și ISO 45.001:2018 – Sistemul de Management al Sănătății și Securității Ocupaționale.

Prin certificarea conform standardelor ISO mentionate mai sus, SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare demonstrează preocuparea pentru dezvoltare și inovație tehnologică continuă, precum și angajamentul pentru calitate, mediu, sănătate și securitate ocupatională.

SDA – SERVICII DE DEPOZITARE ȘI ARHIVARE se remarcă prin soluții complete, securizate și accesibile pentru depozitarea și consultarea documentelor arhivate, fiind un partener de încredere pentru orice business care își dorește să aibă acces rapid și sigur la informațiile sale.

De ce sa apelezi la un detectiv particular Iasi ? Pentru ca viata este scurta si nu merita sa te framanti, sa iti faci zile amare si sa nu ajungi la niciun rezultat. Pentru ca un detectiv particular Iasi are experienta, metodologia si gadgeturile necesare pentru a descoperi raspunsurile la intrebarile tale si, uneori, chiar si solutiile.

Esti persoana fizica si o problema cu una sau mai multe necunoscute nu te lasa sa dormi? Apeleaza la un detectiv particular Iasi! Esti o companie si crezi ca cineva iti spioneaza afacerea sau ai o oferta care te intriga? Apeleaza la un detectiv privat Iasi! Esti avocat si clientul tau are nevoie de dovezi? Apeleaza la un detectiv Iasi! Stii zicala “a nu vedea padurea de copaci”? Uneori avem nevoie de o viziune noua, din exterior.

In plus, cautand adevarul de unul singur, mai ales in cazurile personale, esti subiectiv. Un detectiv privat este obiectiv, el nu este afectat emotional de cazul pe care il preia. Ramane mereu focusat pe obiectivul anchetei si pe rezultate.

Salvezi timp si resurse cu un detectiv particular Iasi

Munca de detectiv particular Iasi implica mai mult decat urmarirea suspectilor, implica tactici moderne si o inalta pregatire, inclusiv in investigatie digitala. Astazi, o parte din infractiuni sau actiuni care iti pot aduce prejudicii sunt operate din spatele unui telefon, a unei tablete sau a unui computer. Tocmai de aceea, cu experienta si profesionalismul dobandite in ani de studii si practica, detectivii particulari descopera rapid ADEVARUL.

In plus, tu ramai anonim. Detectivul, care poate fi un barbat sau o femeie, in fuctie de natura cazului, este bine pregatit si va obtine informatii fara ca cei vizati sa banuiasca vreo clipa ceva. Tocmai de aceea este important sa iti alegi un detectiv particular Iasi cu experienta si o conduita profesionala fara cusur.

Care este cea mai buna agentie de detectivi particulari din Iasi?

Raspunsul este simplu. Este aceea care iti rezolva cazul repede si cu tarife onorabile. Indiferent de natura spetei, experienta, reputatia si integritatea sunt cele ma bune unitati de masura.

Keto Diet, Detonic, Alkozeron, Insumed, Clean Vision si Urotrin sunt suplimente alimentare cu rezultate confirmate de clienti.

1. Toate cele de mai sus sunt suplimente alimentare, remedii 100% naturale care au rezultate bune in tratarea diverselor afectiuni cu care cei mai multi dintre noi ne luptam zi de zi.
2. Toate informatiile de care aveti nevoie legate de aceste medicamente organice sunt descrise cu lux de amanunte (prospect, pret, recenzii, formule active) si obiectivitate pe Evonet, un motor de cautare pentru suplimente alimentare, medicamente naturiste si remedii sigure si testate.
3. Sunt suplimente alimentare care pot fi achizitionate din Romania, direct de la distribuitorii autorizati.

Suplimentele alimentare sunt o solutie de intretinere sau tratament usor de administrat si fara efecte negative, fara compusi periculosi, blande, cu efect rapid si de lunga durata. Stresul, anxietatea, lipsa timpului liber, grijile de zi cu zi, lipsa activitatilor sportive, alimentele de proasta calitate sau mult prea procesate s.a.m.d. ne degradeaza fizic si psihic.

Cu vitaminele si mineralele ne-am obisnuit deja, dar se pare ca nu este suficient. Este nevoie de o sustinere mai mare a organismului si asta cu tinte exacte. Tocmai de aceea au aparut suplimente alimentare dedicate unor disfunctionalitati sau unor probleme care pot fi tinute sub control sau pot fi corectate, chiar vindecate.

Evonet aduna in acelasi loc toate informatiile care pot fi de folos pacientilor, celor care cauta solutii alternative la o problema de sanatate, medicilor din diverse ramuri deschisi catre medicamente 100% naturale si tuturor celor care vor sa fie informati.

Va propun o scurta trecere in revista a celor mai apreciate suplimente alimentare, atat din punct de vedere al recenziilor adunate de la pacienti si specialisti cat si din punct de vedere al comenzilor inregistrate de distribuitorii autorizati de producatori.

Keto Diet, capsule pentru slabit

Dieta Keto, datorita eficientei si a unui regim usor de urmat si-a gasit repede adepti. Rezultatele obtinute i-au mobilizat pe cercetatori care au dezvoltat Keto Diet capsule, un supliment alimentar natural care sa ii ajute sa slabeasca pe cei supraponderali sau pe cei care doresc sa renunte la cateva kilograme fara efort.

Conform datelor adunate de Evonet, poti slabi de la cateva kilograme pana la 14-20 de kilograme pe luna. La prima vedere pare foarte mult, utilizatorii povestind de topirea grasimilor rapida dupa ce starea de cetoza se instaleaza in organism.
Obezitatea este un factor de risc din multe puncte de vedere, motiv pentru care orice ajutor este bine-venit.

Detonic, medicament pudra pentru hipertensiune

Foarte multi oameni sunt hipertensivi si asta se datoreaza mediului in care traim si stresului la care suntem supusi zi de zi. Tocmai de aceea, in UK s-au facut studii si s-a recomandat consumul de Detonic persoanelor cu predispozitie la AVC.

Imbunatatirea functiilor cardiace intr-un mod natural este un pas mare atat pentru cercetatori cat si pentru pacietii care pot recurge la acest medicament sub forma de pudra care reduce natural hipertensiunea.

Inca o problema in care pudra naturala Detonic ajuta, este combaterea aparitiei aterosclerozei, medicamentul fiind un aliat de nadejde in curatarea vaselor de sange si oxigenarea excelenta a creierului.

Era si timpul ca cercetarile in domeniu sa scoata la lumina un medicament natural de intretinere a inimii si functiilor ei.

Alkozeron, tratament alcoolism

Vedem foarte des reclame la suplimente alimentare pentru ficat in care este atins si consumul de alcool. Sa recunoastem ca situtia este mai grava decat dramatizarea din reclamele TV si ca era nevoie de un medicament care sa lupte impotriva dependentei e alcool.

Consumul de alcool este o problema atat pentru persoana dependenta cat si pentru cei din jur, mai ales pentru familia consumatorului. Cele mai multe acte de violenta se desfasoara pe sub efectul consumului de alcool, violenta domestica fiind inca o problema care trebuie privita cu maxima seriozitate.

Dependenta este o boala si trebuie tratata ca atare, acesta este motivul pentru care cercetatorii au lucrat ani de zile la o formula terapeutica naturala care sa inhibe pofta de alcool si il ajute ce cel dependent sa scape de acest viciu. Evonet a strans toate datele si recenziile pentru ava informa corect despre Akkozon, medicament care ajuta la tratarea alcoolismului.

Insumed, reduce zaharul din sange

Conform ultimelor statistici Diabetul a devenit o problema de sanatate atat in cazul celor trecuti de prima tinerete cat si in cazul celor mai tineri, chiar si in randul copiilor. Consumul de alimente dulci, sucuri si junk food are si un revers al medaliei, si anume, Diabetul.

Insumed capsule pentru diabet este o solutie naturala si eficienta pentru reducerea nivelului glicemic si pentru normalizarea acestuia. Diabetul poate avea consecinte grave, schimbarea stilului de viata fiind prima masura care este recomandata pacientului suferind sau celui cu glicemia ridicata aproape de valorile acestei afectiuni.

Curele cu Insumed pastile, conform recenziilor adunate de la pacienti, medici in nutritie, diabet si endocrinologie au ajutat multi pacienti cu mentinerea sub control a glicemiei. Insumed poate fi consumat si preventiv de persoanele care au in familie cazuri de diabet, Evonet fiind locul de unde va puteti informa corect.

Clean Vision, medicament pentru vedere

Vederea este inca o functie a organismului nostru greu incercata. Petrecem din ce in ce ai mult timp cu ochii in ecranul telefonului, in monitoare sau privind la TV. Ochii nostri au nevoie de pauze, au nevoie de odihna si somn, altfel veti ajunge sa purtati ochelari.

Medicamentele pe baza de luteina ajuta, iar daca vorbim de suplimente alimentare naturale, cu compusi organici, este si mai bine. Clean Vision capsule pentru ochi actioneaza asupra prediunii aflate la nivelul globilor oculari si sustine vederea de la interior catre exterior.

Imbunatatirea vederii intr-un mod natural si neinvaziv nu poate fi decat o veste buna pentru pacientii cu plobleme de vedere.

Urotrin tablete naturale pentru prostata

Tabletele pentru prostata nu sunt o moda, sunt necesare pentru ca functiile acesteia sa fie complete pentru ca altfel, aceasta problema de ordin medical isi intinde plasa catre partea psihologica si produce dezechilibre pe mai multe planuri. Urotrin tablete pentru prostata este un medicament natural pentru barbati si problemele lor specifice.

Vedem des la TV reclame la tot felul de remedii pentru prostata. Pentru barbati, functionarea prostatei la un nivel optim este direct propotionala cu o viata sexuala normala. Problemele legate de prostata pot duce la erectii slabe, la ejaculari premature si chiar la infertilitate si impotenta.

Urotrin pentru prostatita este destinat barbatilor atat pentru vindecarea inflamatiilor la nivelul aparatului uro-genital cat si pentru imbunatatirea performantelor in viata intima. Pentru orice problema exista o solutie.

Concluzie

Legatura dintre Keto Diet, Detonic, Alkozeron, Insumed, Clean Vision si Urotrin o reprezinta Evonet, site-ul in care se regasesc toate informatiile despre aceste suplimente alimentare. Prospect, pret, recenzii, pareri de pe forumuri, indicatii si contraindicatii, toate pot fi gasite intr-o sursa de incredere: www.evonet.ro.

Noi, brașovenii, suntem obișnuiți cu turiștii, îi vedem la fiecare pas făcut în centru, îi recunoaștem după interesul cu care privesc în jur și după obiectivele aparatelor foto. Orașul abundă de unități de cazare cu 3 și 4 stele, dar mulți turiști preferă cazarea în regim hotelier Brașov.

Citisem într-un articol despre cât de profitabilă este închirierea artamentelor în regim hotelier. Oare chir așa să fie? Oare totul se reduce la profit? Cum rămâne cu toate investiția făcută de proprietar? Cum rămâne cu confortul care de multe ori este peste cel oferit de hoteluri cu multe stele? Cele mai multe apartamente sau garsoniere care sunt oferite spre închiriere în regim hotelier sunt amenajate modern și oferă condiții de lux.

Eu am un apartament mic, motiv pentru care, atunci când îmi vin prietenii din Sibiu sau Timișoara în vizită, caut rapid cazare în regim hotelier care, dacă mă mulțumește pe mine, îi va mulțumi și pe ei. În astfel de momente am descoperit apartamentele Promenada Studios, mai exact studiouri în regim hotelier Brașov.

Lux și bun gust

Eu le-am văzut pozele pe site, dar cum am o coastă împrumutată tocmai de la Toma Necredinciosu’, m-am dus să mă conving. Apartamentele se află într-un bloc nou, aproape de Coresi, lucru care m-a bucurat enorm. E liniște și ai un sentiment de intimitate, apropierea de mall fiind ca bomboana pe colivă.

Fiind un bloc nou, te simți binevenit de la intrare, din casa scării. Intrarea în apartament se face cu cartelă, nu cu cheie. Încă de la primii pași, apartamentul te încânta prin design și calitatea obiectelor folosite. Nici nu știi unde să te uiți prima dată.
Aici sigur este mâna unui designer de interior, îmi dau seama după culori, după obiectele de mobilier, după nuanța lemnlui sau textura tapetului.

Electocasnice hi-tech în bucătărie

Nu cred că se vor omorî prietenii mei cu gătitul, dar eu una nu am așa ceva acasă și îmi doresc. Nu știu câți dintre clienți folosesc plita și cumptorul, dar pentru cei care vor să își gătească ceva în casă, în bucătărie se găsesc toate cele necesare, ba chiar mai mult. Ai cafetieră, ai cană termică, ai vase și ustensile de cea mai bună calitate. Aproape că îți e milă să le folosești.

Camera este open space și ai, pe lângă canapeaua soft, un birou de la care poți lucre oricând. Insula care desparte elegant bucătăria de living, este un mare televizor. Totul este la superlativ.

Dormitor cu parfum de somn ușor

Știi ce nu suport eu la cele mai multe hoteluri? Paturile! Sunt mici și , de cele mai multe ori, au saltelele uzate. La Promenada Studios totul este nou, camerele au început să fie închiriate în regim hotelier în urmă cu câteva luni.
Lenjeria de pat este albă și miroase a proaspăt spălat. Pernele par confortabile, deși nu le-am testat. Draperiile sunt opace, tapetul de bun gust și lumina poate fi reglată.

Baie mare cu produse de igienă

Știți prospapele moi, halatele și papucii de unică folosință de la hoteluri? Sunt și aici, ambalate frumos și așezate elegant. Încă o bilă albă îi dau acestui studio destinat cazării în regim hotelier pentru produsele de igienă din baie. Nici la hoteluri de 4 stele nu am întâlnit o gamă de produse de îngrijire de calitate superioară.

Îmi place totul! Sincer, i-aș lasă pe prietenii mei să stea la mine și eu m-aș muta câteva zile într-unul din apartamentele închiriate în regim hotelier Promenada Studios.

Daca unii dintre noi au intrat intr-un concediu prelungit, altii, pe fondul prezentei virusului pandemic, au muncit mai mult decat oricand si este firesc sa simta nevoia unei pauze, al unui concediu fara a se limita la propriul apartament. Nu stiu in ce masura turismul are portile deschise dar stiu o solutie sigura: inchiriere autorulota Brasov.

Daca locuiesti intr-un oras la munte nu inseamna ca esti in concediu. Oricat de minunat ar fi Brasovul de sarbatori sau in timpul anului, simti nevoia sa evadezi, sa pleci o perioada, sa descoperi un colt de rai uitat de lume sau sa te retragi undeva unde la orele 11 sa nu fii nevoit sa tragi zavoarele.

Eu am descoperit ca pot avea libertatea de a petrece un concediu alaturi de familie daca apelez la o firma care sa imi ofere servicii de inchiriere autorulota Brasov, servicii de calitate si extinse, facilitati multiple si preturi de Romania, nu de Europa.

Care sunt avantajele serviciilor de inchiriere autorulota Brasov?

1. Libertatea de miscare
Daca inchiriezi o autorulota, poti petrece concediul departe de casa si izolat in acelasi timp. Poti campa la marginea unei paduri sau pe malul unui lac si te poti reconecta cu natura, cu cerul si pamantul si nu in ultimul rand, cu familia pe care cu siguranta ai neglijat-o putin din cauza timpului scurt petrecut impreuna.

2. Siguranta
Acum, mai mult decat oricand, datorita numarului tot mai mare de imbolnaviri vrei sa fii in siguranta. Poti campa intr-un loc izolat, departe de orice “picior de om”, fara a fi nevoit sa parcurgi distante mari fata de Brasov.
Daca tot vorbim despre siguranta, permite-mi sa te asigur, din proprie experienta, ca dupa fiecare serviciu de inchiriere autorulota, aceasta este igienizata temeinic, tocmai pentru a oferi siguranta impotriva colectarii de virusuri si bacterii.

3. Facilitati
Daca te numeri printre cei care au nevoie de caldura, curent, de baie si bucatarie cu apa calda, poti sta linistit, vei avea parte de ele 🙂 Vei avea si smart TV pentru emisiunile preferate, frigider si tot ce inseamna o bucatarie echipata modern, doar ca la dimensiuni mai mici. Inchipuie-ti ca ai facut rezervare la un mini hotel cu servicii de self catering accommodation.

Daca vrei sa-ti surprinzi iubita, apeleaza la servicii de inchiriere autorulota Brasov. Ai grija sa pui in frigider cate ceva de ale gurii, un vin bun si cateva dulciuri, fructe si inghetata. Nu va trebuie multe, puteti campa sau opri oriunde are voie si un autoturism, puteti chiar sa va faceti aprovizionarea de la un supermarket aflat in drumurile voastre.

4. Fara program
Un lucru care pe mine ma irita putin la hoteluri si pensiuni este programul. Nu imi plac vacantele in care cineva imi face program de masa sau pentru alte activitati. Vreau sa ma trezesc cand am chef, sa mananc cand am chef si sa imi fac bagajele la plecare fara sa bata cineva la usa mea in ideea in care vrea sa se apuce de curatenie pentru urmatorii turisti cazati.

5. Fara noaptea de Revelion la fereastra
Nu stiu sincer cum va fi noaptea dintre ani. Mai sunt cateva zile pana atunci si lucrurile nu se anunta prea incurajator. Multi dintre noi vom sarbatori in familie, fara uratori, fara vizite la cei dragi, fara prieteni. Ma intristez la simplul gand, nici nu imi mai vine sa scriu.

Daca nu vrei sa fii printre cei care se vor zgai la cer pentru a vedea artificiile, daca nu vrei sa te numeri printre cei care isi vor lipi nasurile de fereastra rece si vor inchina un pahar de sampanie privind la vecinii de vis a vis, fugi in natura. Apeleaza la servicii de inchiriere autorulota Brasov si petrece altfel mini-vacanta de sarbatori. Sper din tot sufletul sa gasesti o autorulota de inchiriat, sunt convinsa ca nu sunt singura care s-a gandit la aceasta posibilitate.

In incheiere nu-mi ramane decat sa iti urez un an mai bun, mai frumos si cu rezultate negative la teste ;).

Acum, mai mult decât oricând cred că ai conștientizat cât de important este să ai un apartament cu 3 camere în Brașov. Punând de cele mai multe ori cheltuielile pentru întreținere deasupra confortului, sau diferența de preț dintre 2 și 3 camere, mulți dintre oamenii aflați în căutarea unui apartament s-au îndreptat către cele cu 2 camere. Până în martie, când mulți dintre noi am fost nevoiți să lucrăm de acasă, nu am înțeles cât de util ar fi fost să avem un apartament cu 3 camere.

Apartamente 3 camere Brașov finalizate și gata de mutare

În contextual pandemiei cu care ne confruntăm acum, o cameră este sală de clasă și o cameră a devenit birou. Dacă ai 2 copii, atunci biroul tău se mută în bucătărie. Mai în glumă, mai în serios, cred că o camera în plus este mai mult decât utilă.

Dacă vorbim însă de apartamente noi, cheltuielile de întreținere de la 2 camere la 3 camere sunt nesemnificative. Nu e târziu să faci pasul nici acum, deja sunt zvonuri că în curând vom lucra iar de acasă. O să zici că multe apartamente se vând în stadiu de proiect și că până te vei muta se va termina și nebunia asta. Ei bine, eu știu din surse sigure că există apartamente cu 3 camere finalizate în Brașov, numai bune să te muți în ele.

Ce dezvoltator imobiliar mai are disponibile pe piața imobiliară apartamente noi cu 3 camere Brașov? Mosaic Residence este cel care îți poate pune la dispoziție apartamente cu 3 camere finalizate chiar în vecinătatea mall-ului Coresi. Și nu orice fel de apartamente, ci unele spațioase, bine compartimentate și izolate pentru cele 5-6 luni de iarnă, câte sunt de obicei în Brașov.

Credibilitatea dezvoltatorului imobiliar trage la cântar

Mosaic Residence nu este la primul bloc construit, așa că, dacă ai nevoie de feedback, ai de unde să-l obții. În plus, apartamentele sunt finisate cu tot ce este mai bun în materie de parchet, gresie, faianță, tâmplărie PVC, uși sau obiecte sanitare. Calitatea nu este doar un cuvânt, ea se vede în materialele folosite și se simte atunci când vine vorba de confort.

Cei mai mulți dintre cunoscuții mei s-au mutat în noile blocuri de lângă Coresi, unii chiar în apartamente construite de Mosaic Residence. Mi-ar fi spus dacă ar fi întâmpinat vreo neplăcere… Dacă vrei și tu să faci acest pas, achiziționează un apartament nou cu 3 camere Brașov, finalizat și finisat, adică la cheie. Lasă în urmă și fără nici un regret micul apartament constuit în “anii de glorie” și mută-te într-un apartament spațios, căduros, modern și bine poziționat.

Birou sau dormitor pentru oaspeți, o cameră în plus înseamnă mai mult confort. Ai multiple avantaje la care aș mai adăuga și faptul că nu mai sunt necesare renovări sau intervenții în următorii ani, asta dacă ai ales un apartament nou în Brașov.

Brazi în ghiveci sau brazi tăiați de Craciun? Iată o întrebare care pe care și-o pun cei care nu sunt interesați de brazii de palstic și preferă naturalul.

Deși este noiembrie, în acest an parcă nici Crăciunul nu se anunța cu același avant ca în anii trecuți. Dacă în alți ani vitrinele magazinelor te orbeau și muzica cu tematică îți zgâria urechile înainte de căderea frunzelor, acum, ca efect secundar al pandemiei, e liniște și pace.

Dragii mei, acum, mai mult decât oricând, avem nevoie de Crăciun, avem nevoie de magie, de speranță și de brad împodobit. Dacă nu sunteți adeptii brazilor artificiali, aveți de ales între brazii gata tăiați și cei în ghiveci. Puteți să vă îndreptați către marile magazine sau direct către o pepinieră Brașov.

Brazi tăiați livrați la domiliu

Chiar și cei care nu erau adepții cumpărăturilor online s-au obișnuit deja cu livrările. Nu știu cum e în alte orase, dar în Brașov , Pepiniera Brazi Argintii livrează coniferele gata tăiate, pe mai multe înălțimi și categorii (economic, standard și premium).

Eu sper din toată inima că astfel, tăierile masive de brazi și molizi sunt reduse sau chiar stopate. Mulți vor spune că nici așa nu e bine, că e o risipă și că obiceiul bradului de Crăciun o crimă împotriva naturii. Personal, eu sunt împotriva plasticului, cei mai mulți brazi artificiali sunt confectionati din plastic și cred că sunt un pericol mult mai mare pentru natură. Fără brad Crăciunul ar fi incomplet…

Brazii crescuți în pepiniere cu scopul de a fi tăiați de Crăciun nu afectează natura, nu implică defrișare, tăiere ilegală și nu au legatură cu fauna. Este drept ca nu vor opri peste noapte tăierile ilegale, dar nici folosirea brazilor artificiali nu va avea acest efect, cei care se ocupă cu astfel de „îndeletniciri” nu sunt activi doar de Crăciun și nu sunt focusați doar pe brazi.

Vorbim despre brazi sau conifere crescute fix cu scopul de a fi tăiate în preajma Crăciunului pentru a împodobi casele celor care își doresc să respecte tradițiile. Achiziționând un brad argintiu sau unul obișnuit de la o pepinieră Brașov veți fi siguri de proveniența acestuia și veți susține o aface locală. Este momentul să avem grijă de cei de lângă noi.

De acasă sau de birou, puteți acum să comandați bradul dorit și pepiniera Brașov Brazi Argintii îl va livra GRATUIT în ziua și la ora stabilită.

Brazi în ghiveci pentru Crăciun

De ceva ani încoace, eu cumpăr câte un braduț în ghiveci și apoi, după sărbători, încep să îmi sun prietenii care stau la casă spre a vedea cine vrea sa îl găzduiască într-o curte pentru restul vieții.

Cred ca soluția brazilor în ghiveci împacă pe toata lumea, nu se taie și apoi nu se aruncă nici un brad. Este dezolant peisajul de după sărbători, o multime de brazi stau aruncați pe langă tomberoanele din oraș. Brazii în ghiveci achizitionați de la pepiniere vin și cu garanția că vor putea fi plantați și vor rezista la temeraturile locale.

Eu sper că ne vom bucura de aceste sărbători și că vom avea parte de bucurii, de familie, de prieteni și de tradiții.