2.7 C
Braşov
AcasăStiri BrasovVocea cartierului: Un nou canal de comunicare al cetățenilor cu primarul Allen...

Vocea cartierului: Un nou canal de comunicare al cetățenilor cu primarul Allen Coliban

l Cetățenii sesizează sau propun, primarul răspunde pe Facebook

Sunt probleme în cartierul tău pe care vrei să le transmiți primarului, ai propuneri de dezvoltare a zonei? . Săptămânal, primarul va face, în cadrul Jurnalului Primarului, o sinteză a principalelor propuneri și probleme ridicate de cetățenii din acel cartier și va oferi răspunsurile Municipalității. Astfel, primăria Municipiului Brașov a lansat ieri un nou canal de comunicare, Vocea cartierului, prin intermediul căruia brașovenii pot comunica direct cu primarul Allen Coliban pe teme comunitare din cartiere. Astfel, pe platforma brașovcity.ro, secțiunea Servicii cetățeni, brașovenii au la dispoziție un formular electronic prin intermediul căruia pot transmite problemele pe care le-au observat în cartierul în care locuiesc sau lucrează, precum și propunerile de dezvoltare a zonei. În cadrul Jurnalului primarului, care este difuzat în fiecare joi, de la ora 19.00, pe pagina Facebook Primăria Muncipiului Brașov, primarul Allen Coliban va face o sinteză a celor mai importante probleme și propuneri primite de la cetățeni și va oferi răspunsurile Municipalității cu privire la cele semnalate.
Primele cartiere din cadrul acestui proiect sunt Centrul Civic, Craiter, Florilor, și Brașovul Vechi. Astfel brașovenii pot intra în secțiune Vocea cartierului, pentru fiecare cartier în parte, și să comunice Municipalității problema din cartier sau propunerea sa, majoritatea câmpurilor fiind predefinite pentru a fi cât mai facil de completat pentru cetățeni. Pentru Centrul Civic, termenul limită până la care se pot transmite propuneri primarului este 15 noiembrie, inclusiv.

Primarul Coliban: este un mod eficient de a găsi soluții de dezvoltare

,,Pentru mine, ca primar, comunicarea directă cu cetățeanul este unul dintre cele mai importante instrumente de identificare a problemelor din cartiere, dar și un mod eficient de găsi soluțiile de dezvoltare care să se plieze pe nevoile și așteptările brașovenilor. Acesta a fost și motivul pentru care am inițiat, încă de la început, proiectul “Față în față cu primarul”, care a însemnat întâlniri săptămânale cu cetățenii, în fiecare cartier, la care am invitat și angajați ai departamentelor din primărie, astfel încât să putem răspunde la toate întrebările cetățenilor și să putem prelua propunerile lor. Din păcate, în condițiile actuale de evoluție a pandemiei, dar ținând cont și de măsurile pe care a trebuit să le luăm pentru reducerea riscului de răspândire a acestui virus, am mutat aceste întâlniri în mediul on-line, în cadrul proiectului “Vocea Cartierului”. Cetățenii au la dispoziție o secțiune nouă pe site, Vocea cartierului, unde îmi pot transmite problemele comunitare din cartierul lor și propunerile pe care le au, iar în jurnalul din fiecare joi voi prezenta propunerile din acel cartier, precum și răspunsurile la problemele ridicate. Îmi doresc foarte mult să continuăm acest parteneriat, dintre cetățeni și administrație, pentru că doar împreună cu voi, brașovenii, putem face din orașul nostru, locul în care te simți acasă”, a declarat primarul Allen Coliban.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Cele mai populare

spot_img

COMENTARII RECENTE