-1.5 C
Braşov
AcasăCititoriEste bine să știți: 7 motive pentru care ți-e foame tot timpul

Este bine să știți: 7 motive pentru care ți-e foame tot timpul

Stomacul îți cere mâncare pe tot parcursul zilei? Trebuie să existe un motiv! Acest fenomen este destul de comun. Există multe motive pentru care are loc acest lucru, deoarece, desigur, să iți placă să mănânci este un lucru, să fii mereu flămând este altul. Pentru a remedia acest lucru, trebuie doar să aruncați o privire atentă asupra rutinei și să realizați că detaliile simple vă pot influența apetitul. Iată 8 motive pentru care ți-e foame tot timpul!

1. Mănânci prea repede
Hormonul de sațietate pe care stomacul îl trimite către creier durează 20 de minute. Mâncând prea repede, creierul tău nu realizează că stomacul este plin. Prin urmare, senzația de foame este încă prezentă. Pentru a evita acest lucru, faceți-vă timp să mestecați bine alimentele.

2. Ești stresat
Anxietatea sau stresul duc la constrângeri alimentare. Mâncarea oferă asigurare. În plus, când ești stresat, corpul tău secretă cortizol. Acest hormon al stresului declanșează semnalul foamei pentru a umple rezervele de grăsime, care sunt transformate în zaharuri. Pofta permanentă de grăsime, dulciuri și sărat trebuie astfel satisfăcută.

3. Stați în fața ecranelor
Ecranele pot juca un rol în senzațiile de foame. Concentrat în fața unui ecran, trebuie să gestionezi mai multe informații fără să-ți dai seama. Această concentrare te determină să mănânci tot timpul, fără să-ți dai seama pentru că uiți să-ți asculți stomacul.

4. Nu mănânci niciodată la aceeași oră
Consumul de mâncare la diferite ore perturbă ritmurile biologice ale corpului, care sunt controlate de un ceas intern situat în creier. Luând mesele la aceeași oră în fiecare zi, reduceți riscul gustărilor.

5. Mesele nu sunt suficient de bogate
Îți este întotdeauna foame, deoarece mâncarea pe care o mănânci nu este suficient de sățioasă. Pentru a remedia acest lucru, este mai bine să aveți o masă compusă atât din proteine (carne), cât și din fibre (cereale, legume). Complexitatea farfuriei va face ca senzația de sațietate să dureze mai mult. De asemenea, este important să mâncați în cantitatea potrivită și porțiile potrivite.

6. Nu bei suficiente lichide
Mulți oameni confundă deseori foamea cu setea. Hipotalamusul reglează setea și foamea în același timp, în același mod. Acesta este motivul pentru care sentimentul resimțit este același pentru amândouă. Acest lucru te face să simți că ți-e foame. Totuși, îți e sete. Pentru a evita această situație, asigurați-vă că vă hidratați în mod regulat în timpul și între mese.

7. Esti plictisit
Lipsa ocupației este înșelătoare. Asta pentru că a nu face nimic te face să crezi că ți-e foame. Cu toate acestea, doar creierul tău este plictisit și caută distragerea atenției. Deci, asigurați-vă că aveți activități pentru a nu cădea în capcană.

Articolul precedentAnasonul netezeşte ridurile
Articolul următorBancul zilei

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Cele mai populare

spot_img

COMENTARII RECENTE