4.6 C
Braşov
AcasăStiri BrasovAcces restricționat în Primărie și instituțiile din subordine în următoarea perioadă

Acces restricționat în Primărie și instituțiile din subordine în următoarea perioadă

Accesul publicului în incinta Primăriei Municipiului Brașov și a direcțiilor și serviciilor subordonate Consiliului Local este permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării, trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau testării, verificate prin intermediul certificatului digital al UE privind COVID-19, care va fi scanat de personalul propriu, a anunţat ieri Municipalitatea. În cazul testării RT-PCR, rezultatul negativ trebuie să nu fie mai vechi de 72 de ore, iar în cazul unui test antigen rapid, rezultatul nu trebuie să fie mai vechi de 48 de ore. Precizarea vine ca urmare a noilor restricţii impuse de Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă, conform cărora în instituțiile publice se va putea intra doar în condiții de siguranță.

Majoritatea serviciilor Primăriei pot fi accesate online

Primăria anunță că multe dintre serviciile sale pot fi accesate on-line, pe site-ul www.brasovcity.ro (secțiunile Acces rapid sau Servicii cetățeni). Excepție fac serviciile unde este necesară depunerea și ridicarea autorizațiilor și acordurilor în format fizic: depunerea și ridicarea documentațiilor pentru autorizațiile de construire și de branșament; certificatele de atestare a edificării construcției; dispozițiile de șantier; documentațiile de urbanism (PUD și PUZ); documentațiile pentru taxi; documentațiile pentru vehicule care nu sunt supuse înmatriculării sau înregistrării; avizele de la Comisia de Circulație; permisele de liberă trecere zilnice; dosarele de concurs; ridicarea autorizațiilor de funcționare pentru care se plătește taxă (restaurant, bar etc.); abonamentele pentru ocuparea domeniului public; procesele-verbale de vecinătate; Ordinul prefectului pentru atribuirea terenului aferent construcției; înscrierile în Registrul Agricol.
În situația în care persoanele care trebuie depună aceste documentații și să ridice autorizațiile sau avizele eliberate de Primăria Brașov sunt în categoria persoanelor nevaccinate, pot împuternici o altă persoană care să facă diligențele necesare. Pentru celelalte servicii, brașovenii sunt invitați să acceseze portalul Primăriei Brașov.

Programările pentru eliberarea documentelor de Evidență a Persoanelor se fac online

În cazul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Brașov, având în vedere caracterul permanent al activității sale de eliberare certificate de naștere, căsătorie, deces și acte de identitate, accesul la serviciile de stare civilă și evidență a persoanei sunt asigurate și persoanelor nevaccinate. Au fost luate măsurile necesare privind limitarea răspândirii COVID-19, iar așteptarea se face în afara incintei. Totodată, pentru limitarea răspândirii acestui virus, începând de azi, 26 octombrie, programările pentru eliberarea actelor de identitate se vor face doar online, astfel că vor apărea noi locuri libere pentru ghișeele pentru care până acum se făceau programările direct la sediul SPCLEP ( https://extranet.brasovcity.ro/EvidentaPersoanelor/Programare.aspx).

DAS, comunicare la ghișee din exterior

La Direcția de Asistență Socială, care desfășoară în prezent campania „Dar din suflet pentru seniori“ și cea de primire a cererilor pentru acordarea ajutoarelor la încălzire, accesul cetățenilor nevaccinați este asigurat prin intermediul unor ghișee dispuse direct în exteriorul clădirii. Totuși, pentru evitarea oricărui risc, este recomandată utilizarea comunicării electronice, iar pentru a limita timpul de așteptare, programarea online, la adresa https://dasbrasov.programero.ro/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Cele mai populare

spot_img

COMENTARII RECENTE