4.1 C
Braşov
AcasăCititori(P) KPI pe care îi urmărește o agenție marketing online

(P) KPI pe care îi urmărește o agenție marketing online

Fiecare afacere are nevoie de stabilirea unor indicatori de performanță. Indicatorul cheie de performanță, sau KPI (Key Performance Indicator), reprezintă măsura cuantificabilă a performanței în timp pentru un obiectiv specific.

Având în vedere complexitatea campaniilor publicitare, agențiile își stabilesc încă de la început KPI-ul pentru a urmări îndeaproape performanța pe care o aduce fiecărui client și ce resurse a utilizat.
Există o varietate de raportări și statistici pe care le poate utiliza o agentie marketing online.

Cum determină o agenție marketing online indicatorii KPI?

alege indicatorii KPI care sunt direct în legătură cu obiectivele fiecărui client;
se concentrează pe anumite valori cheie;
ia în considerare stadiul de creștere;
identifică indicatorii de performanță cantitativi și calitativi.

Ce KPI principali monitorizează o agenție marketing online în fiecare promovare online?

Numărul de clienți cărora li s-a afișat anunțul (Impressions) – un număr mare de afișare pentru clienții relevanți poate aduce un număr mare de lead-uri.
Numărul de clicuri pe fiecare anunț (Clicks) – cu cât numărul de clicuri este mai mare, cu atât există probabilitatea mai mare de a genera conversii.
Numărul de conversii (Conversions) – numărul utilizatorilor care au realizat o acțiune prestabilită.
Costul anunțului – se referă la costul pe care îl are anunțul atunci când se dă clic pe el.
Costul pe Conversie – poate să fie mai mare decât cel al anunțului deoarece se urmărește costul pe acțiune, adică nu mai este un simplu clic pe anunț, ci lead-ul trebuie să îndeplinească o anumită acțiune (să se aboneze la newsletter, să realizeze o comandă online, să completeze formularul de comandă, să completeze datele pentru a primi un voucher etc).

Calitatea anunțului (Quality Score) – cu cât oferi utilizatorilor o experiență mai bună, cu atât scorul de calitate este mai mare astfel vei apărea în primele poziții.

Rentabilitatea cheltuielilor (ROAS-ul) – este utilizat pentru a evalua eficacitatea unei investiții sau pentru a putea compara eficacitatea diferitelor investiții.

Poziția anunțului față de concurență – dacă un anunț este afișat în primele căutări (partea de sus), va fi accesat de mult mai multe persoane, față de ultimele poziții (partea de jos) chiar dacă se află în prima pagină.

Acești parametri trebuie analizați împreună, și nu separat. Deoarece poți să ai un număr mare de clicuri dar să nu ai conversii, sau ai un număr mare de conversii dar cu un cost mult mai mare decât este rentabil. În plus, scorul de calitate afectează poziția anunțului, în timp ce poziția anunțului afectează clicurile și conversiile.

Prin urmărirea KPI-urilor agenția poate să observe dacă promovarea online realizată este rentabilă sau nu și dacă atrage clienții doriți. De aceea agenția online PPC își concentrează atenția pentru a îmbunătăți valoarea fiecărui KPI care influențează direct performanța și le va urmări continuu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Cele mai populare

spot_img

COMENTARII RECENTE