-4.8 C
Braşov
AcasăCititori(P) Moduri practice în care să folosești bibliorafturile în spațiul de lucru

(P) Moduri practice în care să folosești bibliorafturile în spațiul de lucru

Fie că sunt plastifiate ori din carton marmorat, bibliorafturile se numără printre cele mai utilizate produse de papetărie dintr-un spațiu office. Acestea își dovedesc utilitatea într-o mulțime de departamente în care se lucrează cu documente, de la cel de contabilitate până la cel de resurse umane.
Pentru a profita din plin de toate beneficiile pe care le oferă bibliorafturile, citește în rândurile următoare cum te pot ajuta să ai un birou perfect organizat.

Sortează bibliorafturile după importanță

Documentele ce reprezintă urgențe ori cele pe care le folosești frecvent în activitatea ta ar trebui păstrate mereu la îndemână. Pune-le în bibliorafturi și aranjează-le în funcție de importanță, stabilind de la început care sunt prioritățile zilnice. Astfel te asiguri că nu uiți nicio sarcină și nici nu trebuie să îți umpli biroul cu post-it-uri care să îți amintească ce ai de făcut.
În funcție de câte acte trebuie ordonate, cumpără bibliorafturi după dimensiunea cotorului, care variază de la 50 mm până la 80 mm. Totodată, în magazinele de papetărie găsești diverse mărimi – biblioraft A4, biblioraft A5 sau biblioraft A3 pentru documente mai mari. Descoperă o gamă largă de bibliorafturi pe papetărie.ro.

Folosește bibliorafturi colorate pentru fiecare categorie în parte

Cu siguranță nu îți sunt străine acele zile în care cauți cu înverșunare anumite acte și le găsești greu fiindcă nu mai ști exact unde le-ai pus. O idee bună care să îți vină în ajutor în astfel de momente este să cumperi bibliorafturi de diferite culori și să le aranjezi după anumite categorii de acte. Spre exemplu, în bibliorafturile roșii păstrezi urgențele, în bibliorafturile verzi depozitezi facturile recente, iar în cele de culoare albastră pui formulare tipizate specifice departamentului tău.
În caz că alți colegi cu care lucrezi nu îți cunosc criteriul de diferențiere, poți opta pentru modele de bibliorafturi care sunt prevăzute cu zone speciale ce permit notarea informațiilor. Indiferent pentru ce variante cromatice optezi, asigură-te că mărimea bibliorafturilor o depășește pe cea a documentelor îndosariate.

Oferă funcții noi bibliorafturilor

Dacă spațiul tău de lucru este mereu aglomerat și nu mai reușești să gestionezi prioritățile, îndepărtează ceea ce nu îți este de folos. De multe ori tindem să ținem pe birou și alte obiecte care nu au legătură cu activitatea noastră ori pe care nu le folosim în mod normal, așa cum sunt revistele, agendele, pixurile, felicitările, gustările, etc. Atunci când lucrăm de acasă și nu reușim să delimităm zona de lucru de cea de relaxare, situația se complică și mai mult.
Așadar, strânge toate piesele care te împiedică să te concentrezi și pune-le într-un biblioraft și vei simți că ai din nou aer. Le vei avea la îndemână, dar fără să îți stea în cale atunci când lucrezi.
Fie că le achiziționezi pentru biroul de la sediu ori pentru cel de acasă, blibiorafturile sunt un element cheie în organizare. Nu numai că te ajută să depozitezi actele și să câștigi timp prețios la căutare, dar îți asigură și echilibrul în spațiu de lucru ceea ce te face să fii mai productiv.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Cele mai populare

spot_img

COMENTARII RECENTE