l Primarul Brașovului amintește că este născut în cartierul Schei și că niciodată nu a văzut ambuteiaje cum au fost cele din 2 ianuarie
Primarul Brașovului, Allen Coliban, vrea să reducă blocajele și aglomerația în traficul din Șcheii Brașovului. Cartierul Schei care are multe străzi înguste, este sufocat de numărul tot mai mare de mașini. Și chiar blocat, cum s-a întîmplat în a doua zi de Anul Nou. Primarul spune că va apela la experți în mobilitatea urbană pentru a găsi cea mai bună soluție. Primarul Brașovului amintește că este născut în cartierul Schei și că niciodată nu a văzut ambuteiaje cum au fost cele din 2 ianuarie
Frecvenţă mai mare pentru autobuzele spre Şchei
„Este în interesul tuturor să nu mai existe astfel de ambuteiaje, iar experții spun că soluția cea mai bună este îmbunătățirea transportului public, capitol la care Șcheiul a fost neglijat în ultimii ani. Sunt lucruri care nu pot fi făcute peste noapte, necesită timp pentru a avea rezultate bune, însă sunt și măsuri care pot fi luate pe termen scurt pentru a rezolva din problema traficului, cum ar fi îmbunătățirea frecvenței cu care vin autobuzele”, a anunțat Allen Coliban
Primarul Braşovului, Allen Coliban se va întâlni cu conducerea operatorului de transport public din Braşov, SC RATBV SA, pentru a pune la punct soluţiile de decongestionare a traficului pe Drumul în cartierul Şchei, dar și pe drumul Poienii. Una dintre propunerile edilului, pe care spune că le va discuta cu RATBV, este aceea de creştere a frecvenţei cu care circulă autobuzele pe linia 20 Livada Poştei – Poiana Braşov dar şi a celor care au trasee spre cartierul Şchei (50, 51, 52). „Sunt perioade în care, în Șchei, nu trece nici un mijloc de transport timp de 50 de minute. În ultimii ani, RATBV s-a axat pe eficientizarea activității și pe reducerea numărului de mijloace de transport de pe traseu, pentru că acestea nu erau pline. Cred că este nevoie de o altă abordare în ceea ce privește transportul în comun. O soluție ar fi să existe legături între cartierul Șchei și principalele zone ale orașului, iar autobuzele să circule cu o frecvență care să îi determine pe brașoveni să folosească transportul în comun”, a declarat primarul.
Primarul susţine reintroducerea liniei 100 Gară – Poiana Braşov
O altă soluţie despre care a vorbit primarul, pentru zona dinspre Poiana Braşov este introducerea liniei 100, de legătură între Gară şi Poiana Braşov. Această linie a circulat şi în sezoanele de iarnă din anii trecuţi, însă autobuzul era mai mult gol, pentru că turişii preferau maşinile personale. De altfel, printre cei care au contestat această „risipă” la momentul respectiv erau chiar membrii USR. Tot pentru susţinerea transportului în comun, astfel încât el să devină o alternativă viabilă pentru transportul cu autovehiculul propriu, primarul Allen Coliban susţine şi proiectul de amenajare a benzilor dedicate pentru autobuze. Acesta este un proiect deja lansat în perioada în care primar era George Scripcaru, Municipalitatea având deja primii paşi făcuţi pentru această investiţie.
Edilul șef al Brașovului a mai spus că, în funcție de rezultatele unor studii de trafic, în zonă ar putea fi introduse restricții de circulație. De asemenea, Primăria va solicita ajutorul unor experți în mobilitate urbană.
Reglarea traficului in localități se face cu SEMAFOARE, si unda verde!
Scripcaru a distrus Brașovul cu giratoarele lui! Poluare si haos in trafic!