18.5 C
Braşov
AcasăCititori(P) SEO în 2021: 3 strategii de avut în vedere

(P) SEO în 2021: 3 strategii de avut în vedere

În 2021, optimizarea motoarelor de căutare (SEO) rămâne în continuare un mod eficient de atragere a clienților. Statisticile demonstrează clar acest lucru: 70% până la 80% dintre utilizatori se concentrează exclusiv pe rezultatele organice, care au o rată de conversie de aproximativ 30%. Actualizările motoarelor de căutare pot reprezenta însă o adevărată provocare, în condițiile în care SEO devine tot mai complex, iar optimizarea cuvintelor-cheie și a meta-titlurilor nu mai sunt demult suficiente. În 2021, campaniile SEO eficiente necesită o atenție deosebită în ceea ce privește tipul de conținut oferit userilor, backlink-urile și distribuirile pe rețelele de socializare.

- Advertisement -

1. SERP, influențată de tipul de conținut

Statisticile arată ca articolele de peste 3.000 de cuvinte „înregistrează” de 3 ori mai mult trafic și de 4 ori mai multe distribuiri. De asemenea, au de 3,5 ori mai multe backlink-uri decât articolele cu lungimea medie între 900 și 1.200 de cuvinte. La fel ca și până acum, și în 2021, accentul se va pune pe calitatea conținutului, care trebuie să le ofere userilor informații utile și să-i determine să le distibuie pe rețelele de socializare. „Facebook a depășit de ceva vreme 2 miliarde de utilizatori, Instagram 1 miliard, iar rețele precum Twitter sau Linkedin se mândresc cu peste 300 de milioane fiecare. De aceea, business-urile care nu-și concentrează atenția pe oferirea de conținut de calitate pentru potențialii consumatori prin intermediul Social Media își minimalizează oportunitățile de dezvoltare. Social Media contribuie la creșterea traficului, a engagementului userilor și a vizibilității site-ului în pagina cu rezultatele căutării (SERP)”, afirmă Christian Lupașcu, fondatorul agenției r2.ro.

2. Videoclipurile, de nelipsit

- Advertisement -

În 2021, și conținutul video va fi un must have al campaniilor de marketing digital. YouTube are, în momentul de față, peste 1 miliard de utilizatori, iar în viitorul apropiat, videoclipurile vor depăși toate celelalte forme de conținut din punct de vedere al consumului, conform https://www.cisco.com/. Esențială în acest sens este optimizarea numelui și a descrierii canalului video.

3. Optimizarea imaginilor, în vizor

În ultimii ani, căutarea vizuală a înregistrat o creștere fulminantă și, odată cu ea, a stârnit și interesul motoarelor de căutare. Ținând cont că, în viitor, imaginile vor putea fi folosite pentru a obține informații amănunțite sau chiar pentru achiziționarea produselor, descrierea și optimizarea imaginilor relevante, de înaltă calitate trebuie să se regăsească pe lista priorităților în 2021. Optimizarea imaginilor este cu atât mai importantă cu cât contribuie la îngreunarea timpului de încărcare a paginii, care atrage după sine penalizare din partea Google, care dorește mai mult că oricând ca site-urile să le ofere userilor o experiență cât mai plăcută. „Se recomandă ca timpul de încărcare a paginilor să fie sub 2 secunde. Aceasta este o provocare, deoarece cu toții dorim imagini de înaltă rezoluție, fișiere video și proiectarea dinamică a paginilor site-ului web. În cele din urmă, trebuie să găsim un echilibru între aceste dorințe și nevoia de a menține timpul de încărcare a website-urilor la minimum”, afirmă Christian Lupașcu, fondatorul agentiei2.ro.

Urmăriți Monitorul Expres și pe Google News

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -

Cele mai populare

Web design Brasov
EVOLUEAZA IN CARIERA – CRESTEREA NIVELULUI DE COMPETENTE IN RANDUL ANGAJATILOR!

COMENTARII RECENTE

Dan POPESCU COLIBASI on Românii nu mai vor copii