-3.2 C
Braşov
AcasăStiri BrasovPrimăria Codlea, a cincea încercare eşuată de a angaja o firmă pentru...

Primăria Codlea, a cincea încercare eşuată de a angaja o firmă pentru SF-ul ocolitoarei

Primăria municipiului Codlea nu a reuşit nici din a cincea încercare să angajeze o firmă care să realizeze documentaţia pentru ocolitoarea localităţii. Pe 28 august a fost noul termen limită de depunere a ofertelor şi atunci nu s-a înscris, din nou, nicio companie de specialitate. Licitaţia pentru Studiul de Fezabilitate al Ocolitoarei municipiului Codlea a fost estimată la 252.100 lei fără TVA însă a fost anulată din nou, din lipsă de oferte. Aceasta este cea de-a cincea licitație eșuată, în urma căreia care Primăria Codlea nu a reușit să atribuie acest contract, chiar dacă, în timp, a majorat valoarea estimată a serviciilor de realizare a SF-ului.

La a patra încercare s-a mărit şi valoarea contractului

Prima încercare de atribuire a acestui contract a fost făcută pe 26 noiembrie 2019, când contractual a fost estimate la valoarea de 168.067 lei fără TVA, dar nu a atras nicio ofertă. Licitaţia a fost reluată pe 11 decembrie, la aceeaşi valoare, dar a fost din nou anulată, în lipsă de oferte. La a treia încercare, pe 18 decembrie, situţia a fost aceeaşi, astfel că procedura a fost relanşată, a patra oară, în ianuarie 2020. Atunci, Primăria Codlea a şi majorat valoarea contractului, la 252.100 de lei fără TVA. Atunci a fost prima data când a apărut un ofertant, însă nu acesta nu a depus toate documentele la timp, aşa că procedura a fost anulată. Acum, la a cincea încercare, la aceeaşi valoare de 252.100 de lei fără TVA, respective 299.999 cu TVA, nu s-a mai prezentat nimeni.

Primul studiu de fezabilitate a fost întocmit acum zece ani

Ocolitoare municipiului Codlea nu este un proiect nou. Pentru această investiție a existat un studiu de fezabilitate întocmit în 2009, care stabilea și un traseu pentru acest drum. Ocolitoare ar fi trebuit fie o arteră de 6,2 km, cu patru benzi, care să se despindă din drumul național DN1 (care trece apoi prin interiorul localității). Această desprindere era planificată chiar de la intrarea în oraș dinspre Ghimbav, pentru ca apoi drumul să traverseze calea ferată Brașov – Sibiu, să treacă peste drumul județean 112A (care merge spre Hălchiu) și să revină în DN1 la ieșire din Codlea dpre Făgăraș. Traseul avea în plan două pasaje pesste calea ferată, un pod peste Vulcănița și un nod rutier la Codlea Nord. În 2009, studiul de fezabilitatea stabilea o valoare de 25,999 milioane euro pentru realizarea acestei ocolitoare.

- Advertisment -

Cele mai populare

spot_img

COMENTARII RECENTE