4.3 C
Braşov
Acasă Blog Pagina 3

UPDATE / Food Truck Festival, preparate street food servite din rulote, la Brașov, în mai

0
UPDATE / Food Truck Festival, preparate street food servite din rulote, la Brașov, în mai
Foto: Facebook / Food Truck Festival

Deși ar fi trebuit să se desfășoare la finalul acestei săptămâni, între 19 și 21 aprilie, Food Truck Festival a fost amânat pentru weekendul 10-12 mai, informează Radio România Brașov FM.

Organizatorii au luat această decizie din cauza vremii nefavorabile de la sfârșitul acestei săptămâni. „În acest weekend vremea nu ține cu noi în Brașov. Astfel, Food Truck Festival 2024 Brașov își modifică data pentru a oferi participanților o experiență plăcută din toate punctele de vedere! Ne vedem în 10-12 mai, tot în Parcul Nicolae Titulescu, cu același program”, au anunțat organizatorii festivalului.

Programul festivalului va fi următorul:

Vineri, 10 mai: 12:00 – 23:00

Sâmbătă, 11 mai: 11:00 – 23:00

Duminică, 12 mai: 11:00 – 22:00

Din meniu nu vor lipsi preparate mexicane, grecești, burgeri, clătite, înghețată sau prăjituri, ce vor fi servite direct din rulote. Pentru cei mici vor avea loc diferite activități în aer liber. Intrarea este liberă.

La Râșnov s-a lansat al doilea manual de istorie locală adaptat nevoilor elevilor

0
La Râșnov s-a lansat al doilea manual de istorie locală adaptat nevoilor elevilor

l Istoria este un instrument esențial pentru înțelegerea trecutului persoanelor, comunităților și popoarelor. Ea ne învăţă să întelegem o hartă, o haină, o clădire, o ruină, o fotografie, o gravură, un document vechi, o piesă de muzeu sau chiar un tablou.

Într-o inițiativă ce își propune să îmbogățească ceea ce elevii cunosc legat de istoria și patrimoniul local, a avut loc recent la Râșnov lansarea celui de-al doilea manual de istorie locală adaptat nevoilor elevilor și tinerilor. Manualul reprezintă rezultatul colaborării dintre Asociația Mioritics, Primăria Râșnov și Hands on History (Norvegia).

Autorul acestui manual, istoricul Nicolae Pepene, managerul Muzeului de Istorie Brașov, a structurat informația pentru două categorii distincte de vârstă: 8 12 ani și 12 18 ani, luând în considerare nevoile și nivelurile de înțelegere ale copiilor. Manualul este conceput nu doar pentru a oferi informații, ci și pentru a stimula curiozitatea și interesul elevilor față de istoria orașului lor.

După publicarea primului manual dedicat elevilor cu vârsta între 8 și 12 ani, este lansat cel de-al doilea manual, destinat tinerilor cu vârsta între 12 și 18 ani. Acest manual, elaborat tot de istoricul Nicolae Pepene, aduce o abordare mai complexă și detaliată asupra istoriei locale, dar în aceeași manieră plăcută și ușor de parcurs. De această dată informațiile sunt mai detaliate dar structurate astfel încât să fie clare pentru orice curios.

Pentru a complementa lansarea manualelor, au avut loc sesiuni interactive de istorie pentru elevii de gimnaziu din Râșnov, facilitate chiar de autorul manualului, Nicolae Pepene, atât pe platforma ascensorului, oferind o panoramă fascinantă asupra orașului, cât și în Cetatea Râșnov, punându-le la dispoziție elevilor oportunitatea de a interacționa direct cu locurile istorice din oraș. Aceste inițiative au fost întâmpinate cu entuziasm de către elevi și cadrele didactice, oferindu-le acestora oportunitatea de a descoperi și a înțelege mai bine istoria și patrimoniul bogat al orașului lor. Mai multe informații despre manualul de istorie locală sau despre alte proiecte educaționale se găsesc pe www.cetatea-rasnov.ro.

Petre Roman și Voican Voiculescu vor fi urmăriți penal în dosarul Mineriadei

0
Petre Roman și Voican Voiculescu vor fi urmăriți penal în dosarul Mineriadei
Petre Roman și Voican Voiculescu vor fi urmăriți penal în dosarul Mineriadei

Petre Roman și Voican Voiculescu vor fi urmăriți penal în dosarul Mineriadei. Preşedintele Klaus Iohannis  Preşedintele Klaus Iohannis a aprobat urmărirea penală a lui Petre Roman și Gelu-Voican Voiculescu în dosarul Mineriadei din 1990, pentru infracțiuni contra umanității și a transmis ministrului justiţiei solicitările aprobate în acest sens.

”Preşedintele României, domnul Klaus Iohannis, a transmis ministrului justiţiei, doamna Alina-Ştefania Gorghiu, cererile de urmărire penală astfel cum au fost solicitate, pentru faptele ce fac obiectul dosarului penal nr. 47/P/2014 al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – Secţia Parchetelor Militare, faţă de un fost prim-ministru al Guvernului României şi faţă de un fost viceprim-ministru al Guvernului României, în temeiul dispoziţiilor art. 109 alin. (2) din Constituţia României, ale Legii nr. 115/1999 privind responsabilitatea ministerială, ale art. 305 alin. (4) din Codul de procedură penală, luând în considerare şi Decizia Curţii Constituţionale nr. 270/2008, având în vedere solicitarea Procurorului General al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, ce îi vizează pe domnul Roman Petre, în calitate de fost prim-ministru al Guvernului României, şi pe domnul Voiculescu Gelu-Voican, în calitate de fost viceprim-ministru al Guvernului României”, transmite Administraţia Prezidenţială.

Cerererile de urmărire penală, transmise ministrului justiţiei

Astfel, au fost transmise ministrului justiţiei cererea de urmărire penală a domnului Roman Petre, în calitate de fost prim-ministru al Guvernului României în perioada 26 decembrie 1989 – 26 septembrie 1991, sub aspectul săvârşirii de către acesta a infracţiunilor contra umanităţii în variantele normative prevăzute de art. 439 alin. (1) lit. a) (4 subiecţi pasivi secundari), lit. f) (cel puţin 2 subiecţi pasivi secundari), lit. g) (cel puţin 1315 subiecţi pasivi secundari), lit. j) (cel puţin 1214 subiecţi pasivi secundari) Cod penal, cu aplicarea art. 5 Cod penal, urmând a se proceda conform legii.

Şeful statului a transmis şi cererea de urmărire penală a domnului Voiculescu Gelu-Voican, în calitate de fost viceprim-ministru al Guvernului României în perioada 28 decembrie 1989 – 28 iunie 1990, sub aspectul săvârşirii de către acesta a infracţiunilor contra umanităţii în variantele normative prevăzute de art. 439 alin. (1) lit. a) (4 subiecţi pasivi secundari), lit. f) (cel puţin 2 subiecţi pasivi secundari), lit. g) (cel puţin 1315 subiecţi pasivi secundari), lit. j) (cel puţin 1214 subiecţi pasivi secundari) Cod penal, cu aplicarea art. 5 Cod penal, urmând a se proceda conform legii.

O nouă punere sub acuzare

Totodată, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a fost înştiinţat cu privire la formularea acestor cereri, mai arată comunicatul. Vom asista așadar la o nouă punere sub acuzare a fostului premier Petre Roman, cât și a fostului vice-premier Gelu-Voican Voiculescu, precum și în cazul fostului președinte Ion Iliescu.

Toți trei au mai fost trimiși în judecată de procurorii militari de la Parchetul General, fiind acuzați că au orchestrat și susținut Mineriada din 13 – 15 iunie 1990 pentru a-și consolida puterea preluată în urma Revoluției din 1989 și au încercat să îi reducă la tăcere pe cei care îi contestau în stradă la momentul respectiv. De menționat că și Ion Iliescu poate fi acum cercetat penal și trimis în judecată. În cazul său, nu s-a pus problema solicitării unui aviz. Vor urma audieri și proceduri preliminare trimiterii în judecată.

Chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu se întorc la PRO TV, la MasterChef

0
Chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu se întorc la PRO TV, la MasterChef
Chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu se întorc la PRO TV, la MasterChef

Chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu se întorc la PRO TV, la MasterChef.  PRO TV  a anunțat jurații sezonului 9 MasterChef România: Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu.

„Suntem foarte încântați să anunțăm revenirea formatului TV care a creat o adevărată revoluție culinară și a inspirat milioane de telespectatori în întreaga lume: MasterChef. Știu că mulți telespectatori PRO TV au așteptat această veste și sunt mai mult decât bucuros să anunț faptul că, în 2024, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu sunt cei trei jurați MasterChef România”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu se întorc la MasterChef

„Au trecut 12 ani de când PRO TV a lansat show-ul MasterChef și a prezentat publicului român trei chefi tineri. Multe s-au întâmplat în tot acest timp – Sorin, Florin și Cătălin au devenit unele dintre cele mai îndrăgite și respectate personalități TV din România. MasterChef a evoluat de-a lungul anilor, dar acum a sosit momentul ca cei trei chefi să se întoarcă în bucătăria unde totul a început. Îi întâmpinăm, înapoi la PRO TV, cu mândrie și emoție pe Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu”, a spus Antonii Mangov, Director de Programe PRO TV.

 

Chef Sorin Bontea despre revenirea la MasterChef

Fie că vorbim despre reinterpretarea unor preparate iconice sau despre crearea unui concept culinar nou, Chef Sorin Bontea a explorat, de-a lungul anilor, în profunzime lumea fascinantă a gastronomiei.

„Pentru mine, MasterChef este ca prima dragoste, care nu se uită niciodată. Aici a început totul. Aici mi-am cunoscut colegii, aici am avut primele întâlniri cu cei pasionați de arta culinară, aici am dat primele șorțuri, aici am reușit să găsim primii bucătari printre amatori, care azi activează cu succes în domeniu. Au trecut 12 ani de când am intrat prima oară în platoul MasterChef, e ca un nou început.

Noi ne-am schimbat în acești ani, nu mai suntem la fel, am îmbătrânit, unii dintre noi, mai ales Scărlătescu, unii sunt mai serioși, mai ales Dumitrescu”, a glumit acesta.

Chef Florin Dumitrescu: MasterChef este prima noastră iubire

Chef Florin Dumitrescu este una dintre personalitățile gastronomiei românești. Prin viziunea sa a reușit să împingă constant limitele a ceea ce poate fi realizat într-o bucătărie și a inspirat sute de tineri în acest domeniu.

„MasterChef este formatul care ne-a lansat și care a dat tonul show-urilor culinare în România. Este prima noastră iubire și provocare, iar pasiunea pentru mâncare, care s-a plantat în casele oamenilor de-a lungul timpului, ne-a ajutat pe toți să dezvoltăm o întreagă industrie.

Pentru noi, MasterChef înseamnă începutul, iar dacă cineva mai spera, acum înseamnă și întoarcerea. În această perioadă în care am trecut prin diverse lecții, entuziasmul de a mă întoarce acasă, acolo de unde a pornit totul, e foarte mare. Mă încearcă un sentiment de siguranță și liniște și abia aștept să îmi demonstrez mie că visul de a ajuta oamenii să descopere bucătăria nu are cum să moară”, a spus Chef Florin Dumitrescu.

Chef Cătălin Scărlătescu: MasterChef este show-ul care a revoluționat gastronomia în România

Pasiunea lui pentru arta culinară depășește orice imaginație, iar de fiecare dată a arătat că bucătăria este un teren fără limite atunci când vorbim despre gusturi.

Revenirea într-un nou sezon MasterChef este pentru Chef Cătălin Scărlătescu la fel ca întoarcerea la locurile natale: „Această revenire e ca atunci când, după foarte, foarte mult timp, te întorci acasă și revezi locurile natale, acelea în care te-ai format, ai crescut… MasterChef este show-ul care a revoluționat gastronomia în România și îmi doresc ca noii concurenți să vină cu mult curaj, avem nevoie de toți rebelii din bucătărie, avem nevoie de toată mâncarea bună și de cei care vor să ne impresioneze cu adevărat”.

Sondaj: 41% dintre angajați sunt nemulțumiți și foarte nemulțumiți de actualul loc de muncă

0
Sondaj: 41% dintre angajați sunt nemulțumiți și foarte nemulțumiți de actualul loc de muncă
Foto: pixabay.com

l Sondaj eJobs x Up România: 41% dintre angajați sunt nemulțumiți și foarte nemulțumiți de actualul loc de muncă. Salariul, relația cu managerul și lipsa recunoașterii profesionale sunt principalele motive de frustrare. O treime declară că își va schimba jobul în perioada următoare.

Conform celui mai recent sondaj realizat de eJobs.ro și Up România, 34% dintre angajați exprimă nemulțumiri în legătură cu jobul lor actual, în timp ce 7% se declară foarte nemulțumiți. La celălalt pol, 54% dintre respondenți spun că sunt mulțumiți, iar 6% foarte mulțumiți de mediul de lucru și de etapa în care se află cariera lor.

Întrebați de ce nu își schimbă jobul pe acest fond de nemulțumiri, 32,3% spun că, deși ar fi tentați să facă acest lucru, nu au găsit încă o variantă mai bună. Lor li se alătură alți 11,8% care consideră că piața nu le oferă alte opțiuni.

26,4% deja caută și aplică la alte joburi și nu vor mai rămâne mult timp în locul în care se află acum, iar 5,9% și-au dat deja demisia și urmează să plece. 7,6% au decis să mai aștepte întrucât consideră că nu este momentul potrivit pentru a face o schimbare de carieră, 5,7% se află într-o zonă de confort și le este greu să facă o schimbare, 4,6% speră că situația actuală se va îmbunătăți, iar 3,4% s-au obișnuit cu oamenii cu care lucrează.

„Salariul este principalul motiv de nemulțumire pe care îl au angajații români, fiind menționat de 67,3% dintre respondenți. Este, de altfel, argumentul care cântărește cel mai greu atunci când decid să accepte o ofertă de job, dar și cel care îi poate stârni cele mai mari nemulțumiri. Lipsa oportunităților de promovare este un alt motiv de frustrare pentru angajați, regăsindu-se în răspunsurile a 29,9% dintre participanții la studiu. Alte motive care i-ar determina să-și părăsească locul de muncă actual sunt relația cu managerul (28,7%), lipsa recunoașterii muncii (25,4%), pachetul de beneficii (22,5%), volumul de muncă (22,4%), relația cu echipa (21,3%), programul de lucru (20,2%) ori lipsa unui echilibru între job și viața personală (19,5%)”, a spus Raluca Dumitra, Head of Marketing la platforma de recrutare online eJobs.ro.

Alte motive menționate în sondaj au mai fost mediul de lucru, proiectele în care sunt implicați, instabilitatea job-ului sau lipsa feedback-ului.

Dacă ar fi, totuși, în punctul de a-și da demisia pentru o altă oportunitate, 43,9% spun că o contraofertă salarială i-ar putea face să se întoarcă din drum. 12,7% s-ar răzgândi dacă angajatorul actual le-ar oferi un pachet de beneficii mai generos. 10,9% ar avea nevoie de o îmbunătățire a condițiilor de lucru, 7,4% de un plan de carieră profesional și 6,8% ar vrea să primească șansa de a lucra pe alte proiecte în cadrul companiei. 15,9% spun că se află într-o etapă în care nimic nu i-ar mai putea face să se răzgândească.

„În lumina acestor constatări, este esențial să subliniem importanța redefinirii conceptului de muncă. Vorbim de o recalibrare necesară în modul în care angajatorii percep beneficiile asociate acesteia. Cu atât mai mult cu cât angajații români au deja o perspectivă destul de clară asupra modului în care ar trebui să arate întreg ecosistemul în care își desfășoară activitatea, fie că vorbim despre mediul de lucru, relația cu managerul sau colegii până la salariul și pachetul de beneficii extrasalariale. Printre acestea din urmă, cardurile de masă rămân în topul preferințelor, fiind apreciate de 52,5% dintre respondenți, care consideră că ar trebui să fie incluse în orice ofertă de angajare. De asemenea, lista de beneficii este completată de abonamentul medical la o clinică privată (35,1%), programul flexibil (33,5%), asigurarea medicală (29%), posibilitatea de a lucra de acasă (26,4%), sau accesul la o platformă de beneficii extrasalariale (25,2%)”, a declarat Loredana Vătăvoiu, Marketing Director în cadrul Up România.

Cu toate că aproape jumătate dintre respondenți spus că sunt nemulțumiți sau foarte nemulțumiți de jobul actual, 31% cred că interesul și implicarea lor în activitățile pe care le desfășoară în companie sunt mult mai ridicate comparativ cu anii precedenți. În cazul a 14% se observă o ușoară scădere, în timp ce 7% spun că sunt mult mai scăzute. Pentru 29% au rămas constante, iar pentru 19% au crescut. De partea angajatorilor, lucrurile se văd astfel: 38% consideră că între 60% și 80% dintre membrii echipei sunt performanți; 27% observă această performanță în peste 80% dintre colegii lor; la fel de mulți spun că doar 40%-60% dintre membrii echipei sunt performanți, iar 8% remarcă un nivel crescut de performanță în mai puțin de 40% dintre membrii echipei.

„Atunci când vine vorba despre angajatori, principala metodă prin care încearcă să rețină oamenii în companie pe termen lung este legată de crearea unui mediu de lucru plăcut, după cum spun 56,8% dintre companiile participante la același sondaj. 45,5% dintre ei fac și evaluări anuale și măresc salariile în funcție de performanță. 38,2% oferă bonusuri drept recompensă pentru realizări deosebite, iar 36,4% adaptează constant pachetul de beneficii”, a spus Raluca Dumitra.

Dacă un angajat valoros decide, totuși, să părăsească echipa, 30% dintre manageri spun că încearcă să evite o astfel de pierdere printr-o contraofertă salarială. 20% propun proiecte noi care să-i stârnească interesul, 15% inițiază o discuție despre posibilitățile de avansare, 9% plusează la capitolul beneficii, 7% oferă flexibilitate sau posibilitatea de a lucra de acasă, în timp de 19% consideră că nu îl mai pot motiva în această etapă și, prin urmare, nu întreprind nicio acțiune.

„Sunt tot mai multe companii preocupate de nivelul de satisfacție și de implicare ale angajaților și care verifică anual aceste aspecte. Datele pe care le au arată că salariul este ceea ce apreciază cel mai mult un angajat la locul de muncă. Urmează mediul de lucru, relația cu echipa, stabilitatea jobului, flexibilitatea programului de lucru, recunoașterea și aprecierea muncii și beneficiile extrasalariale”, a declarat Loredana Vătăvoiu.

Atunci când performanța unui membru al echipei scade, 67% dintre manageri poartă o discuție pentru a încerca să afle motivele, 9% pun la dispoziție training-uri pentru îmbunătățirea abilităților, 8% ajustează sarcinile pentru a se potrivi cu obiectivele individuale, iar 7% implementează un plan de mentorat sau de coaching. 7% reevaluează programul de muncă și 4% oferă sesiuni regulate de feedback.

Sondajul a fost realizat în perioada martie – aprilie 2024, pe un eșantion de 4.086 de angajați și 380 de companii.

Șofer aflat sub influența alcoolului, pe Calea București din Brașov, cu o viteză peste limita legală

0
Șofer aflat sub influența alcoolului, pe Calea București din Brașov, cu o viteză peste limita legală

Polițiștii din cadrul Serviciului Rutier Brașov efectuează cercetări într-un dosar penal, pe care l-au deschis după ce au depistat un bărbat, testat pozitiv pentru consumul de alcool, care conducea cu o viteză peste limita legală.

La data de 14 aprilie, în jurul orei 23:00, în timp ce efectuau serviciul de monitorizare și control asupra traficului rutier, polițiștii din cadrul Serviciului Rutier Brașov au înregistrat, cu aparatul din dotare, un autoturism care se deplasa pe strada Calea București, din municipiul Brașov, cu o viteză de 104 km/h.

Astfel, autoturismul a fost oprit, iar în cadrul controlului efectuat, pentru că au sesizat indicii specifice, polițiștii l-au testat pe bărbatul de la volan, de 36 de ani, din punct de vedere al consumului de alcool.

Rezultatul testării a indicat o valoare de 0,79 mg/L alcool pur în aerul expirat, motiv pentru care bărbatul a fost condus la o unitate medicală autorizată, unde i-au fost recoltate mostre biologice pentru determinarea cu exactitate a alcoolemiei.

Față de cele constatate, polițiștii au reținut, în vederea suspendării, permisul de conducere al bărbatului și au deschis un dosar penal pentru săvârșirea infracțiunii de “conducerea unui vehicul sub influența alcoolului sau a altor substanțe”, în cadrul căruia cercetările sunt continuate sub coordonarea unui procuror din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Brașov.

Un tânăr a ajuns la închisoare după ce a furat o bicicletă de 2000 de euro dintr-un garaj din Brașov

0
Un tânăr a ajuns la închisoare după ce a furat o bicicletă de 2000 de euro dintr-un garaj din Brașov

Polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Brașov – Secția 1 de Poliție efectuează cercetări în cadrul unui dosar penal, cu o persoană în stare de reținere, pentru săvârșirea infracțiunii de “furt calificat”.

La data de 11 aprilie, în jurul orei 08:00, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Brașov – Secția 1 de Poliție au fost sesizați cu privire la faptul că, din garajul unui imobil, de pe strada Anton Pann, din municipiul Brașov, ar fi fost furată o bicicletă.

În baza sesizării primite polițiștii s-au deplasat la fața locului, unde au constatat că la data menționată, prin forțarea porții de acces, din garajul imobilului ar fi fost sustrasă o bicicletă, bun estimat la valoarea de aproximativ 2000 de euro.

În urma cercetărilor efectuate, în scurt timp, polițiștii au identificat un tânăr, de 20 de ani, bănuit de comiterea faptei, iar la data de 15 aprilie, polițiștii au pus în executare un mandat de percheziție domiciliară, activitate în urma căreia au fost ridicate mai multe bunuri de interes.

În continuare, după administrarea probatoriului, prin ordonanța organelor de cercetare penală, tânărul a fost reținut si depus în cadrul Centrului de Reținere și Arestare Preventivă al IPJ Brașov, pentru 24 de ore.

În cauză, a fost întocmit un dosar penal pentru săvârșirea infracțiunii de “furt calificat”, iar cercetările sunt continuate de polițiști, sub coordonarea unui procuror din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Brașov, urmând ca la finalizarea acestora să fie dispuse măsurile legale.

(P) Arhivare fizică vs. digitală: care sunt avantajele și dezavantajele?

0
(P) Arhivare fizică vs. digitală: care sunt avantajele și dezavantajele?
Sursa foto: Shutterstock

Gestionarea documentelor din firmă este tot mai complexă, mai ales că resursele informaționale s-au mutat în mediul online. Cum să obții echilibrul între cele două moduri de organizare a datelor de business? Află care sunt avantajele și dezavantajele în arhivarea fizică și arhivarea digitală a documentelor!

Caracteristicile arhivării fizice: avantaje și dezavantaje

Procesul de arhivare fizică se referă la organizarea și păstrarea documentelor în dosare, cutii sau dulapuri de arhivare, ordonate alfabetic, cronologic sau tematic, în funcție de necesitățile utilizatorului.

Avantajele arhivării fizice

durabilitate: documentele fizice pot rezista zeci sau chiar sute de ani dacă sunt păstrate în condiții adecvate;

acces independent de tehnologie: accesarea documentelor fizice nu necesită electricitate sau hardware/software specific;

perceptibilitate: pentru unii, documentele fizice sunt mai ușor de parcurs și analizat.

Dezavantajele arhivării fizice

necesitatea unor spații de stocare mari: documentele fizice necesită spațiu considerabil pentru arhivare;

riscul de uzură și deteriorare: arhivele fizice sunt vulnerabile la deteriorare (incendii, inundații, uzură în timp);

acces lent și recuperare dificilă: accesul la arhive fizice și recuperarea documentelor pot fi timp-consuming, mai ales dacă spațiul de arhivare este vast;

costuri ridicate pentru organizarea arhivelor fizice: cheltuieli semnificative cu imprimarea, stocarea și menținerea documentelor fizice.

Caracteristicile arhivării digitale: avantaje și dezavantaje

Arhivarea digitală implică stocarea documentelor și informațiilor în format electronic. Acest proces se bazează pe tehnologie pentru a transforma documentele fizice într-un format digital care ușurează stocarea, accesarea și gestionarea acestora.

Avantajele arhivării digitale

utilizare eficientă a spațiului de stocare: documentele digitizate ocupă un spațiu de stocare redus, pe servere dedicate arhivelor digitale sau în cloud;

acces rapid și partajare facilă: documentele digitale pot fi accesate și partajate rapid, de oriunde, necesită doar o conexiune la internet;

posibilitate de căutare după criterii customizate: selectarea informațiilor în documente digitale este rapidă și eficientă, datorită funcțiilor de căutare;

backup și recuperare: facilitățile de backup digital oferă o protecție sporită împotriva pierderii datelor.

Dezavantajele arhivării digitale

dependența de tehnologie: accesul la documente digitale necesită dispozitive electronice și electricitate;

problemele de securitate a datelor: arhivele digitale sunt expuse la atacuri cibernetice, viruși și coruperea datelor;

necesitatea unor upgrade-uri periodice: domeniul IT evoluează rapid, iar documentele digitale pot deveni inaccesibile dacă formatul sau mediul de stocare sunt depășite tehnologic;

costuri ridicate: digitalizarea documentelor existente și menținerea sistemelor IT implică niște costuri semnificative, pentru organizarea, securizarea și întreținerea arhivelor digitale.

Cum să alegi între arhivarea fizică și cea digitală

Evaluează realist necesitățile de business! Dacă afacerea ta generează o cantitate mare de documente (facturi, contracte, rapoarte, documente de personal), axează-te pe arhivare digitală. Analizează aspectele financiare pe care le implică decizia ta. Deși arhivarea digitală necesită o investiție inițială mai mare, costurile de întreținere pot fi mai mici, pe termen lung.

Securitatea și accesibilitatea datelor sunt alte aspecte importante de luat în considerare. Arhivarea digitală oferă un nivel de securitate mai mare, deoarece datele pot fi criptate și protejate prin parole. În plus, documentele digitale pot fi accesate cu ușurință, de oriunde.

Alegerea între arhivarea fizică și cea digitală trebuie să fie bazată pe o înțelegere clară a diferențelor dintre acestea, evaluarea necesităților specifice ale afacerii, programarea costurilor de arhivare, asigurarea securității și accesibilității datelor. Indiferent de metoda aleasă, implementează un sistem eficient de gestionare a documentelor, pentru a asigura eficiența business-ului.

Senatorul USR Irineu Darău este candidatul Alianței Dreapta Unită pentru Președinția Consiliului Județean Brașov la alegerile din 9 iunie

0
Senatorul USR Irineu Darău este candidatul Alianței Dreapta Unită pentru Președinția Consiliului Județean Brașov la alegerile din 9 iunie

Alianța Dreapta Unită l-a desemnat pe Irineu Darău drept candidatul comun la Președinția Consiliului Județean Brașov. Candidatul Alianței este susținut, de asemenea, și de Forumul Democrat al Germanilor din România, care este și parte a alianței electorale formate la nivelul municipiului Brașov.
Senatorul USR Irineu Darău este candidatul Alianței Dreapta Unită pentru Președinția Consiliului Județean Brașov la alegerile din 9 iunie
Cele patru organizații s-au reunit pentru a susține un singur candidat la conducerea Consiliului Județean, într-un moment de mari imperative pentru România și pentru județul Brașov, care nu mai trebuie să continue cu oamenii și metodele trecutului, ci să se îndrepte către viitor. Județul Brașov are nevoie de o echipă unită, puternică, care să vină cu soluțiile corecte și cu o viziune ambițioasă pentru a duce administrațiile locale și întregul județ la alt nivel.
Senatorul USR Irineu Darău este candidatul Alianței Dreapta Unită pentru Președinția Consiliului Județean Brașov la alegerile din 9 iunie
Irineu Darău: “Sunt recunoscător tuturor partenerilor pentru sprijinul lor în candidatura mea la președinția Consiliului Județean Brașov! Județul are nevoie de viziune și de ambiție. Noi oferim alternativa necesară și știm ce avem de făcut!

Modernizarea începută de Allen Coliban în municipiul Brașov trebuie continuată în întreg județul. Voi face echipă cu toți primarii din județ și va fi prima oară când va exista colaborare funcțională și performantă între administrațiile locale și Consiliul Județean. Vom dezvolta împreună viziunea și proiectele adecvate pentru întregul județ și pentru fiecare UAT în parte, astfel încât să nu mai existe comunități lăsate în urmă, iar toți locuitorii județului să aibă acces la sănătate, educație, infrastructură și administrație de calitate.

PSD și PNL au demonstrat vreme de 35 de ani că NU pot guverna în folosul oamenilor și că nu aduc dezvoltarea reală. Acum, prin abuzuri și înțelegeri subterane, vor și mai multă putere. Îi vom opri!”
Senatorul USR Irineu Darău este candidatul Alianței Dreapta Unită pentru Președinția Consiliului Județean Brașov la alegerile din 9 iunie
Irineu Darău este președintele organizației județene USR Brașov, senator ales în 2020 în Circumscripţia electorală nr.08 Braşov și membru în Comisia pentru învățământ și în cea pentru muncă, familie și protecție socială. De asemenea, este membru al Adunării Parlamentare pentru Francofonie, vorbind cursiv atât limba franceză cât și engleză.
Senatorul USR Irineu Darău este candidatul Alianței Dreapta Unită pentru Președinția Consiliului Județean Brașov la alegerile din 9 iunie
Este de profesie informatician, fost olimpic la informatică și istorie, absolvent de licență și master în informatică la Universitatea din București. Înainte de a deveni senator, a fost antreprenor consultant în software și management. S-a întors acasă după mai mulți ani petrecuți în străinătate, hotărât să participe la schimbarea în bine a României.

 

Scandal în trafic în Brașov: Clientul unei curse de transport alternativ, băut fiind, s-a luat de șoferiță, apoi în conflict, au intervenit alți doi conducători auto

0
Scandal în trafic în Brașov: Clientul unei curse de transport alternativ, băut fiind, s-a luat de șoferiță, apoi în conflict, au intervenit alți doi conducători auto

Polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Brașov – Secția 3 Poliție efectuează cercetări într-un dosar penal, pe care l-au deschis după ce, luni, 15 aprilie, în jurul orei 22.00, au fost sesizați cu privire la faptul că, pe o stradă din municipiul Brașov, ar exista o stare conflictuală între persoane aflate în trafic.

Echipajul de poliție sosit la fața locului i-a identificat pe cei implicați și, astfel, s-a stabilit faptul că un bărbat, de 32 de ani, client al unei curse de transport alternativ, pe fondul consumului de alcool a creat o stare de conflict față de conducătoarea auto.

În conflictul creat între cele două persoane au fost implicați ulterior alți doi conducători auto, iar între cei trei bărbați au existat mai multe discuții în contradictoriu, urmate de loviri între aceștia.

În urma audierilor, persoanele vătămate au precizat că nu doresc să formuleze plângere prealabilă față de aspectele petrecute în incident, însă, cu toate acestea, polițiștii s-au sesizat din oficiu, iar la acest moment se efectuează cercetări, în rem, sub coordonarea unui procuror din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Brașov, pentru săvârșirea infracțiunilor de distrugere și lovirea sau alte violențe, urmând ca la finalizarea anchetei să fie propuse măsurile legale.

SDA Servicii de Depozitare și Arhivare oferă soluții complete și de înaltă calitate pentru depozitarea și consultarea documentelor arhivate, cu respectarea normelor în vigoare și a condițiilor de siguranță impuse prin LEGEA ARHIVELOR NAȚIONALE NR. 16/1996.

Arhivare și depozitare documente în maximă siguranță

Firma dispune de două depozite proprii, situate în București și Brașov, echipate cu spații de arhivare documente și depozitare conform standardelor internaționale. În plus, SDA Servicii de Depozitare și Arhivare oferă servicii complete de arhivare, inclusiv depozitarea documentelor, prelucrarea arhivistică, scanarea documentelor, transportul și distrugerea securizată a acestora.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare pune la dispoziția clienților săi spații de depozitare dotate cu sisteme automate de supraveghere video, alarmare și stingere a incendiilor, controlul umidității și microclimatului, pază umană asigurată de echipe specializate 24/24h. De asemenea, soluția software complexă și echipamentele IT de ultimă generație monitorizează în permanență parametrii mediului de depozitare și asigură trasabilitatea, securitatea și integritatea documentelor.

Consultarea rapidă a documentelor arhivate

Documentele pot fi consultate fie în mod electronic – acestea fiind trimise prin e-mail- fie în format fizic la sediul SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare, fie la sediul clientului. În acest ultim caz, documentele sunt expediate pentru consultare prin servicii de curierat sau transport prin flotă proprie cu vehicule specializate și monitorizate prin GPS. În plus, compania oferă sali individuale de consultare documente echipate cu tehnologie de ultimă generație pentru copierea și scanarea documentelor.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare are în vedere dezvoltarea continuă și inovația tehnologică pentru a asigura un parteneriat de durată cu clienții săi. Firma are certificat Sistemului de Management al Securității Informației conform standardului internațional SR ISO/IEC 27.001: 2018, fiind de asemenea certificată conform standardelor ISO 9001:2015 – Sistemul de Management al Calității, ISO 14.001: 2016 – Sistemul de Management de Mediu și ISO 45.001:2018 – Sistemul de Management al Sănătății și Securității Ocupaționale.

Prin certificarea conform standardelor ISO mentionate mai sus, SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare demonstrează preocuparea pentru dezvoltare și inovație tehnologică continuă, precum și angajamentul pentru calitate, mediu, sănătate și securitate ocupatională.

SDA – SERVICII DE DEPOZITARE ȘI ARHIVARE se remarcă prin soluții complete, securizate și accesibile pentru depozitarea și consultarea documentelor arhivate, fiind un partener de încredere pentru orice business care își dorește să aibă acces rapid și sigur la informațiile sale.

De ce sa apelezi la un detectiv particular Iasi ? Pentru ca viata este scurta si nu merita sa te framanti, sa iti faci zile amare si sa nu ajungi la niciun rezultat. Pentru ca un detectiv particular Iasi are experienta, metodologia si gadgeturile necesare pentru a descoperi raspunsurile la intrebarile tale si, uneori, chiar si solutiile.

Esti persoana fizica si o problema cu una sau mai multe necunoscute nu te lasa sa dormi? Apeleaza la un detectiv particular Iasi! Esti o companie si crezi ca cineva iti spioneaza afacerea sau ai o oferta care te intriga? Apeleaza la un detectiv privat Iasi! Esti avocat si clientul tau are nevoie de dovezi? Apeleaza la un detectiv Iasi! Stii zicala “a nu vedea padurea de copaci”? Uneori avem nevoie de o viziune noua, din exterior.

In plus, cautand adevarul de unul singur, mai ales in cazurile personale, esti subiectiv. Un detectiv privat este obiectiv, el nu este afectat emotional de cazul pe care il preia. Ramane mereu focusat pe obiectivul anchetei si pe rezultate.

Salvezi timp si resurse cu un detectiv particular Iasi

Munca de detectiv particular Iasi implica mai mult decat urmarirea suspectilor, implica tactici moderne si o inalta pregatire, inclusiv in investigatie digitala. Astazi, o parte din infractiuni sau actiuni care iti pot aduce prejudicii sunt operate din spatele unui telefon, a unei tablete sau a unui computer. Tocmai de aceea, cu experienta si profesionalismul dobandite in ani de studii si practica, detectivii particulari descopera rapid ADEVARUL.

In plus, tu ramai anonim. Detectivul, care poate fi un barbat sau o femeie, in fuctie de natura cazului, este bine pregatit si va obtine informatii fara ca cei vizati sa banuiasca vreo clipa ceva. Tocmai de aceea este important sa iti alegi un detectiv particular Iasi cu experienta si o conduita profesionala fara cusur.

Care este cea mai buna agentie de detectivi particulari din Iasi?

Raspunsul este simplu. Este aceea care iti rezolva cazul repede si cu tarife onorabile. Indiferent de natura spetei, experienta, reputatia si integritatea sunt cele ma bune unitati de masura.

Keto Diet, Detonic, Alkozeron, Insumed, Clean Vision si Urotrin sunt suplimente alimentare cu rezultate confirmate de clienti.

1. Toate cele de mai sus sunt suplimente alimentare, remedii 100% naturale care au rezultate bune in tratarea diverselor afectiuni cu care cei mai multi dintre noi ne luptam zi de zi.
2. Toate informatiile de care aveti nevoie legate de aceste medicamente organice sunt descrise cu lux de amanunte (prospect, pret, recenzii, formule active) si obiectivitate pe Evonet, un motor de cautare pentru suplimente alimentare, medicamente naturiste si remedii sigure si testate.
3. Sunt suplimente alimentare care pot fi achizitionate din Romania, direct de la distribuitorii autorizati.

Suplimentele alimentare sunt o solutie de intretinere sau tratament usor de administrat si fara efecte negative, fara compusi periculosi, blande, cu efect rapid si de lunga durata. Stresul, anxietatea, lipsa timpului liber, grijile de zi cu zi, lipsa activitatilor sportive, alimentele de proasta calitate sau mult prea procesate s.a.m.d. ne degradeaza fizic si psihic.

Cu vitaminele si mineralele ne-am obisnuit deja, dar se pare ca nu este suficient. Este nevoie de o sustinere mai mare a organismului si asta cu tinte exacte. Tocmai de aceea au aparut suplimente alimentare dedicate unor disfunctionalitati sau unor probleme care pot fi tinute sub control sau pot fi corectate, chiar vindecate.

Evonet aduna in acelasi loc toate informatiile care pot fi de folos pacientilor, celor care cauta solutii alternative la o problema de sanatate, medicilor din diverse ramuri deschisi catre medicamente 100% naturale si tuturor celor care vor sa fie informati.

Va propun o scurta trecere in revista a celor mai apreciate suplimente alimentare, atat din punct de vedere al recenziilor adunate de la pacienti si specialisti cat si din punct de vedere al comenzilor inregistrate de distribuitorii autorizati de producatori.

Keto Diet, capsule pentru slabit

Dieta Keto, datorita eficientei si a unui regim usor de urmat si-a gasit repede adepti. Rezultatele obtinute i-au mobilizat pe cercetatori care au dezvoltat Keto Diet capsule, un supliment alimentar natural care sa ii ajute sa slabeasca pe cei supraponderali sau pe cei care doresc sa renunte la cateva kilograme fara efort.

Conform datelor adunate de Evonet, poti slabi de la cateva kilograme pana la 14-20 de kilograme pe luna. La prima vedere pare foarte mult, utilizatorii povestind de topirea grasimilor rapida dupa ce starea de cetoza se instaleaza in organism.
Obezitatea este un factor de risc din multe puncte de vedere, motiv pentru care orice ajutor este bine-venit.

Detonic, medicament pudra pentru hipertensiune

Foarte multi oameni sunt hipertensivi si asta se datoreaza mediului in care traim si stresului la care suntem supusi zi de zi. Tocmai de aceea, in UK s-au facut studii si s-a recomandat consumul de Detonic persoanelor cu predispozitie la AVC.

Imbunatatirea functiilor cardiace intr-un mod natural este un pas mare atat pentru cercetatori cat si pentru pacietii care pot recurge la acest medicament sub forma de pudra care reduce natural hipertensiunea.

Inca o problema in care pudra naturala Detonic ajuta, este combaterea aparitiei aterosclerozei, medicamentul fiind un aliat de nadejde in curatarea vaselor de sange si oxigenarea excelenta a creierului.

Era si timpul ca cercetarile in domeniu sa scoata la lumina un medicament natural de intretinere a inimii si functiilor ei.

Alkozeron, tratament alcoolism

Vedem foarte des reclame la suplimente alimentare pentru ficat in care este atins si consumul de alcool. Sa recunoastem ca situtia este mai grava decat dramatizarea din reclamele TV si ca era nevoie de un medicament care sa lupte impotriva dependentei e alcool.

Consumul de alcool este o problema atat pentru persoana dependenta cat si pentru cei din jur, mai ales pentru familia consumatorului. Cele mai multe acte de violenta se desfasoara pe sub efectul consumului de alcool, violenta domestica fiind inca o problema care trebuie privita cu maxima seriozitate.

Dependenta este o boala si trebuie tratata ca atare, acesta este motivul pentru care cercetatorii au lucrat ani de zile la o formula terapeutica naturala care sa inhibe pofta de alcool si il ajute ce cel dependent sa scape de acest viciu. Evonet a strans toate datele si recenziile pentru ava informa corect despre Akkozon, medicament care ajuta la tratarea alcoolismului.

Insumed, reduce zaharul din sange

Conform ultimelor statistici Diabetul a devenit o problema de sanatate atat in cazul celor trecuti de prima tinerete cat si in cazul celor mai tineri, chiar si in randul copiilor. Consumul de alimente dulci, sucuri si junk food are si un revers al medaliei, si anume, Diabetul.

Insumed capsule pentru diabet este o solutie naturala si eficienta pentru reducerea nivelului glicemic si pentru normalizarea acestuia. Diabetul poate avea consecinte grave, schimbarea stilului de viata fiind prima masura care este recomandata pacientului suferind sau celui cu glicemia ridicata aproape de valorile acestei afectiuni.

Curele cu Insumed pastile, conform recenziilor adunate de la pacienti, medici in nutritie, diabet si endocrinologie au ajutat multi pacienti cu mentinerea sub control a glicemiei. Insumed poate fi consumat si preventiv de persoanele care au in familie cazuri de diabet, Evonet fiind locul de unde va puteti informa corect.

Clean Vision, medicament pentru vedere

Vederea este inca o functie a organismului nostru greu incercata. Petrecem din ce in ce ai mult timp cu ochii in ecranul telefonului, in monitoare sau privind la TV. Ochii nostri au nevoie de pauze, au nevoie de odihna si somn, altfel veti ajunge sa purtati ochelari.

Medicamentele pe baza de luteina ajuta, iar daca vorbim de suplimente alimentare naturale, cu compusi organici, este si mai bine. Clean Vision capsule pentru ochi actioneaza asupra prediunii aflate la nivelul globilor oculari si sustine vederea de la interior catre exterior.

Imbunatatirea vederii intr-un mod natural si neinvaziv nu poate fi decat o veste buna pentru pacientii cu plobleme de vedere.

Urotrin tablete naturale pentru prostata

Tabletele pentru prostata nu sunt o moda, sunt necesare pentru ca functiile acesteia sa fie complete pentru ca altfel, aceasta problema de ordin medical isi intinde plasa catre partea psihologica si produce dezechilibre pe mai multe planuri. Urotrin tablete pentru prostata este un medicament natural pentru barbati si problemele lor specifice.

Vedem des la TV reclame la tot felul de remedii pentru prostata. Pentru barbati, functionarea prostatei la un nivel optim este direct propotionala cu o viata sexuala normala. Problemele legate de prostata pot duce la erectii slabe, la ejaculari premature si chiar la infertilitate si impotenta.

Urotrin pentru prostatita este destinat barbatilor atat pentru vindecarea inflamatiilor la nivelul aparatului uro-genital cat si pentru imbunatatirea performantelor in viata intima. Pentru orice problema exista o solutie.

Concluzie

Legatura dintre Keto Diet, Detonic, Alkozeron, Insumed, Clean Vision si Urotrin o reprezinta Evonet, site-ul in care se regasesc toate informatiile despre aceste suplimente alimentare. Prospect, pret, recenzii, pareri de pe forumuri, indicatii si contraindicatii, toate pot fi gasite intr-o sursa de incredere: www.evonet.ro.

Noi, brașovenii, suntem obișnuiți cu turiștii, îi vedem la fiecare pas făcut în centru, îi recunoaștem după interesul cu care privesc în jur și după obiectivele aparatelor foto. Orașul abundă de unități de cazare cu 3 și 4 stele, dar mulți turiști preferă cazarea în regim hotelier Brașov.

Citisem într-un articol despre cât de profitabilă este închirierea artamentelor în regim hotelier. Oare chir așa să fie? Oare totul se reduce la profit? Cum rămâne cu toate investiția făcută de proprietar? Cum rămâne cu confortul care de multe ori este peste cel oferit de hoteluri cu multe stele? Cele mai multe apartamente sau garsoniere care sunt oferite spre închiriere în regim hotelier sunt amenajate modern și oferă condiții de lux.

Eu am un apartament mic, motiv pentru care, atunci când îmi vin prietenii din Sibiu sau Timișoara în vizită, caut rapid cazare în regim hotelier care, dacă mă mulțumește pe mine, îi va mulțumi și pe ei. În astfel de momente am descoperit apartamentele Promenada Studios, mai exact studiouri în regim hotelier Brașov.

Lux și bun gust

Eu le-am văzut pozele pe site, dar cum am o coastă împrumutată tocmai de la Toma Necredinciosu’, m-am dus să mă conving. Apartamentele se află într-un bloc nou, aproape de Coresi, lucru care m-a bucurat enorm. E liniște și ai un sentiment de intimitate, apropierea de mall fiind ca bomboana pe colivă.

Fiind un bloc nou, te simți binevenit de la intrare, din casa scării. Intrarea în apartament se face cu cartelă, nu cu cheie. Încă de la primii pași, apartamentul te încânta prin design și calitatea obiectelor folosite. Nici nu știi unde să te uiți prima dată.
Aici sigur este mâna unui designer de interior, îmi dau seama după culori, după obiectele de mobilier, după nuanța lemnlui sau textura tapetului.

Electocasnice hi-tech în bucătărie

Nu cred că se vor omorî prietenii mei cu gătitul, dar eu una nu am așa ceva acasă și îmi doresc. Nu știu câți dintre clienți folosesc plita și cumptorul, dar pentru cei care vor să își gătească ceva în casă, în bucătărie se găsesc toate cele necesare, ba chiar mai mult. Ai cafetieră, ai cană termică, ai vase și ustensile de cea mai bună calitate. Aproape că îți e milă să le folosești.

Camera este open space și ai, pe lângă canapeaua soft, un birou de la care poți lucre oricând. Insula care desparte elegant bucătăria de living, este un mare televizor. Totul este la superlativ.

Dormitor cu parfum de somn ușor

Știi ce nu suport eu la cele mai multe hoteluri? Paturile! Sunt mici și , de cele mai multe ori, au saltelele uzate. La Promenada Studios totul este nou, camerele au început să fie închiriate în regim hotelier în urmă cu câteva luni.
Lenjeria de pat este albă și miroase a proaspăt spălat. Pernele par confortabile, deși nu le-am testat. Draperiile sunt opace, tapetul de bun gust și lumina poate fi reglată.

Baie mare cu produse de igienă

Știți prospapele moi, halatele și papucii de unică folosință de la hoteluri? Sunt și aici, ambalate frumos și așezate elegant. Încă o bilă albă îi dau acestui studio destinat cazării în regim hotelier pentru produsele de igienă din baie. Nici la hoteluri de 4 stele nu am întâlnit o gamă de produse de îngrijire de calitate superioară.

Îmi place totul! Sincer, i-aș lasă pe prietenii mei să stea la mine și eu m-aș muta câteva zile într-unul din apartamentele închiriate în regim hotelier Promenada Studios.

Daca unii dintre noi au intrat intr-un concediu prelungit, altii, pe fondul prezentei virusului pandemic, au muncit mai mult decat oricand si este firesc sa simta nevoia unei pauze, al unui concediu fara a se limita la propriul apartament. Nu stiu in ce masura turismul are portile deschise dar stiu o solutie sigura: inchiriere autorulota Brasov.

Daca locuiesti intr-un oras la munte nu inseamna ca esti in concediu. Oricat de minunat ar fi Brasovul de sarbatori sau in timpul anului, simti nevoia sa evadezi, sa pleci o perioada, sa descoperi un colt de rai uitat de lume sau sa te retragi undeva unde la orele 11 sa nu fii nevoit sa tragi zavoarele.

Eu am descoperit ca pot avea libertatea de a petrece un concediu alaturi de familie daca apelez la o firma care sa imi ofere servicii de inchiriere autorulota Brasov, servicii de calitate si extinse, facilitati multiple si preturi de Romania, nu de Europa.

Care sunt avantajele serviciilor de inchiriere autorulota Brasov?

1. Libertatea de miscare
Daca inchiriezi o autorulota, poti petrece concediul departe de casa si izolat in acelasi timp. Poti campa la marginea unei paduri sau pe malul unui lac si te poti reconecta cu natura, cu cerul si pamantul si nu in ultimul rand, cu familia pe care cu siguranta ai neglijat-o putin din cauza timpului scurt petrecut impreuna.

2. Siguranta
Acum, mai mult decat oricand, datorita numarului tot mai mare de imbolnaviri vrei sa fii in siguranta. Poti campa intr-un loc izolat, departe de orice “picior de om”, fara a fi nevoit sa parcurgi distante mari fata de Brasov.
Daca tot vorbim despre siguranta, permite-mi sa te asigur, din proprie experienta, ca dupa fiecare serviciu de inchiriere autorulota, aceasta este igienizata temeinic, tocmai pentru a oferi siguranta impotriva colectarii de virusuri si bacterii.

3. Facilitati
Daca te numeri printre cei care au nevoie de caldura, curent, de baie si bucatarie cu apa calda, poti sta linistit, vei avea parte de ele 🙂 Vei avea si smart TV pentru emisiunile preferate, frigider si tot ce inseamna o bucatarie echipata modern, doar ca la dimensiuni mai mici. Inchipuie-ti ca ai facut rezervare la un mini hotel cu servicii de self catering accommodation.

Daca vrei sa-ti surprinzi iubita, apeleaza la servicii de inchiriere autorulota Brasov. Ai grija sa pui in frigider cate ceva de ale gurii, un vin bun si cateva dulciuri, fructe si inghetata. Nu va trebuie multe, puteti campa sau opri oriunde are voie si un autoturism, puteti chiar sa va faceti aprovizionarea de la un supermarket aflat in drumurile voastre.

4. Fara program
Un lucru care pe mine ma irita putin la hoteluri si pensiuni este programul. Nu imi plac vacantele in care cineva imi face program de masa sau pentru alte activitati. Vreau sa ma trezesc cand am chef, sa mananc cand am chef si sa imi fac bagajele la plecare fara sa bata cineva la usa mea in ideea in care vrea sa se apuce de curatenie pentru urmatorii turisti cazati.

5. Fara noaptea de Revelion la fereastra
Nu stiu sincer cum va fi noaptea dintre ani. Mai sunt cateva zile pana atunci si lucrurile nu se anunta prea incurajator. Multi dintre noi vom sarbatori in familie, fara uratori, fara vizite la cei dragi, fara prieteni. Ma intristez la simplul gand, nici nu imi mai vine sa scriu.

Daca nu vrei sa fii printre cei care se vor zgai la cer pentru a vedea artificiile, daca nu vrei sa te numeri printre cei care isi vor lipi nasurile de fereastra rece si vor inchina un pahar de sampanie privind la vecinii de vis a vis, fugi in natura. Apeleaza la servicii de inchiriere autorulota Brasov si petrece altfel mini-vacanta de sarbatori. Sper din tot sufletul sa gasesti o autorulota de inchiriat, sunt convinsa ca nu sunt singura care s-a gandit la aceasta posibilitate.

In incheiere nu-mi ramane decat sa iti urez un an mai bun, mai frumos si cu rezultate negative la teste ;).

Acum, mai mult decât oricând cred că ai conștientizat cât de important este să ai un apartament cu 3 camere în Brașov. Punând de cele mai multe ori cheltuielile pentru întreținere deasupra confortului, sau diferența de preț dintre 2 și 3 camere, mulți dintre oamenii aflați în căutarea unui apartament s-au îndreptat către cele cu 2 camere. Până în martie, când mulți dintre noi am fost nevoiți să lucrăm de acasă, nu am înțeles cât de util ar fi fost să avem un apartament cu 3 camere.

Apartamente 3 camere Brașov finalizate și gata de mutare

În contextual pandemiei cu care ne confruntăm acum, o cameră este sală de clasă și o cameră a devenit birou. Dacă ai 2 copii, atunci biroul tău se mută în bucătărie. Mai în glumă, mai în serios, cred că o camera în plus este mai mult decât utilă.

Dacă vorbim însă de apartamente noi, cheltuielile de întreținere de la 2 camere la 3 camere sunt nesemnificative. Nu e târziu să faci pasul nici acum, deja sunt zvonuri că în curând vom lucra iar de acasă. O să zici că multe apartamente se vând în stadiu de proiect și că până te vei muta se va termina și nebunia asta. Ei bine, eu știu din surse sigure că există apartamente cu 3 camere finalizate în Brașov, numai bune să te muți în ele.

Ce dezvoltator imobiliar mai are disponibile pe piața imobiliară apartamente noi cu 3 camere Brașov? Mosaic Residence este cel care îți poate pune la dispoziție apartamente cu 3 camere finalizate chiar în vecinătatea mall-ului Coresi. Și nu orice fel de apartamente, ci unele spațioase, bine compartimentate și izolate pentru cele 5-6 luni de iarnă, câte sunt de obicei în Brașov.

Credibilitatea dezvoltatorului imobiliar trage la cântar

Mosaic Residence nu este la primul bloc construit, așa că, dacă ai nevoie de feedback, ai de unde să-l obții. În plus, apartamentele sunt finisate cu tot ce este mai bun în materie de parchet, gresie, faianță, tâmplărie PVC, uși sau obiecte sanitare. Calitatea nu este doar un cuvânt, ea se vede în materialele folosite și se simte atunci când vine vorba de confort.

Cei mai mulți dintre cunoscuții mei s-au mutat în noile blocuri de lângă Coresi, unii chiar în apartamente construite de Mosaic Residence. Mi-ar fi spus dacă ar fi întâmpinat vreo neplăcere… Dacă vrei și tu să faci acest pas, achiziționează un apartament nou cu 3 camere Brașov, finalizat și finisat, adică la cheie. Lasă în urmă și fără nici un regret micul apartament constuit în “anii de glorie” și mută-te într-un apartament spațios, căduros, modern și bine poziționat.

Birou sau dormitor pentru oaspeți, o cameră în plus înseamnă mai mult confort. Ai multiple avantaje la care aș mai adăuga și faptul că nu mai sunt necesare renovări sau intervenții în următorii ani, asta dacă ai ales un apartament nou în Brașov.

Brazi în ghiveci sau brazi tăiați de Craciun? Iată o întrebare care pe care și-o pun cei care nu sunt interesați de brazii de palstic și preferă naturalul.

Deși este noiembrie, în acest an parcă nici Crăciunul nu se anunța cu același avant ca în anii trecuți. Dacă în alți ani vitrinele magazinelor te orbeau și muzica cu tematică îți zgâria urechile înainte de căderea frunzelor, acum, ca efect secundar al pandemiei, e liniște și pace.

Dragii mei, acum, mai mult decât oricând, avem nevoie de Crăciun, avem nevoie de magie, de speranță și de brad împodobit. Dacă nu sunteți adeptii brazilor artificiali, aveți de ales între brazii gata tăiați și cei în ghiveci. Puteți să vă îndreptați către marile magazine sau direct către o pepinieră Brașov.

Brazi tăiați livrați la domiliu

Chiar și cei care nu erau adepții cumpărăturilor online s-au obișnuit deja cu livrările. Nu știu cum e în alte orase, dar în Brașov , Pepiniera Brazi Argintii livrează coniferele gata tăiate, pe mai multe înălțimi și categorii (economic, standard și premium).

Eu sper din toată inima că astfel, tăierile masive de brazi și molizi sunt reduse sau chiar stopate. Mulți vor spune că nici așa nu e bine, că e o risipă și că obiceiul bradului de Crăciun o crimă împotriva naturii. Personal, eu sunt împotriva plasticului, cei mai mulți brazi artificiali sunt confectionati din plastic și cred că sunt un pericol mult mai mare pentru natură. Fără brad Crăciunul ar fi incomplet…

Brazii crescuți în pepiniere cu scopul de a fi tăiați de Crăciun nu afectează natura, nu implică defrișare, tăiere ilegală și nu au legatură cu fauna. Este drept ca nu vor opri peste noapte tăierile ilegale, dar nici folosirea brazilor artificiali nu va avea acest efect, cei care se ocupă cu astfel de „îndeletniciri” nu sunt activi doar de Crăciun și nu sunt focusați doar pe brazi.

Vorbim despre brazi sau conifere crescute fix cu scopul de a fi tăiate în preajma Crăciunului pentru a împodobi casele celor care își doresc să respecte tradițiile. Achiziționând un brad argintiu sau unul obișnuit de la o pepinieră Brașov veți fi siguri de proveniența acestuia și veți susține o aface locală. Este momentul să avem grijă de cei de lângă noi.

De acasă sau de birou, puteți acum să comandați bradul dorit și pepiniera Brașov Brazi Argintii îl va livra GRATUIT în ziua și la ora stabilită.

Brazi în ghiveci pentru Crăciun

De ceva ani încoace, eu cumpăr câte un braduț în ghiveci și apoi, după sărbători, încep să îmi sun prietenii care stau la casă spre a vedea cine vrea sa îl găzduiască într-o curte pentru restul vieții.

Cred ca soluția brazilor în ghiveci împacă pe toata lumea, nu se taie și apoi nu se aruncă nici un brad. Este dezolant peisajul de după sărbători, o multime de brazi stau aruncați pe langă tomberoanele din oraș. Brazii în ghiveci achizitionați de la pepiniere vin și cu garanția că vor putea fi plantați și vor rezista la temeraturile locale.

Eu sper că ne vom bucura de aceste sărbători și că vom avea parte de bucurii, de familie, de prieteni și de tradiții.