13 C
Braşov
Acasă Blog Pagina 1937

America alege: Luptă strânsă între Biden și Trump

0

În SUA, la această oră de final de alegeri, nu poate fi stabilit clar un câștigător. Donald Trump a declarat, într-o conferinţă de presă la Casa Albă, că el crede că a câştigat alegerile, ”ei numai pot să ne prindă din urmă”. Şi Joe Biden, candidatul democrat la alegerile prezidenţiale din Statele Unite, a susţinut un scurt discurs din Wilmington (Delaware) în care le-a cerut susţinătorilor lui să aibă răbdare şi s-a arătat optimist privind rezultatul. Conform CNN, în urma votului de marţi, Biden poate conta până acum pe 220 electori, iar contracandidatul său republican Donald Trump pe 213. Este câștugător candidatul care obține 270 de electori. La votul popular, Biden are un uşor avans, cu 49,8% din voturi, Trump având 48,6%. În statele cheie însă, cum ar fi Florida sau Pennsylvania, a cîștigat Trump. În timp ce Joe Biden spune „Păstraţi-vă credinţa, vom câştiga!” Donald Trump denunţă posibile ”fraude” .”Este fraudă împotriva naţiunii, este o ruşine pentru această ţară …Noi dorim ca legea să fie aplicată corect. Vom merge la Curtea Supremă, vrem ca voturile să fie oprite. Este un moment foarte trist pentru mine. Vom câştiga, iar în ceea ce mă priveşte am câştigat deja”, a spus el.
După închiderea urnelor, anunţarea câştigătorului otului popular va dura zile bune. La acest scrutin, peste 100 de milioane de americani au votat anticipat din cauza pandemiei de COVID-19, ceea ce înseamnă că o întârziere în numărarea tuturor voturilor este foarte probabilă.

Modernizarea și extinderea rețelei de distribuție și îmbunătățirea experienței de client, priorități pentru Distrigaz Sud Rețele

0

Distrigaz Sud Rețele, companie aparținând ENGIE Romania, liderul în distribuția de gaze naturale din România, are o expertiză de peste 45 de ani în acest domeniu și deține licență de operare pentru distribuția de gaze naturale în 900 de localități, pe raza a 20 județe din sudul și centrul României, gestionând o rețea de distribuție de 21.000 de Km.

Bugetul de investiții al companiei a fost alocat, prioritar, către două axe: modernizarea sistemului de distribuție a gazelor naturale, respectiv înlocuirea conductelor din oțel cu cele din polietilenă, care au parametri tehnici superiori și o durată de viață mai mare, și extinderea sistemului de distribuție, prin racordarea de noi clienți din zonele aflate în dezvoltare. Astfel, de la privatizarea companiei până în prezent, au fost înlocuiți 4.350 km de conducte și branșamente din oțel și extinsă rețeaua de distribuție cu circa 7.000 de km (aproximativ echivalentul distanței aeriene București – New York) atât în zona concesionată, cât și în alte 200 de noi localități.

Aceste investiții, realizate în ultimii 15 ani, în valoare de circa 3,8 miliarde lei, au condus la îmbunătățirea securității în exploatare, la scăderea semnificativă a întreruperilor neplanificate în alimentarea cu gaze naturale și la creșterea calității serviciilor oferite clienților noștri.
În plus, numărul de clienți racordați la sistemul de distribuție s-a dublat în cei 15 ani de la privatizare, ajungând astăzi la 1.952.000 de clienți, cu o medie anuală de creștere înregistrată în ultimii ani de aproximativ 65.000 de noi clienți.

Compania este preocupată constant de dezvoltarea sistemului său de distribuție atât prin derularea de lucrări de extindere și de racordare a clienților aflați în zona de operare, cât și de extinderea ariei de concesiune prin participarea la licitațiile ce au ca obiect concesionarea serviciului de distribuție a gazelor naturale. Astfel, în perioada septembrie 2019 – septembrie 2020, Distrigaz Sud Rețele a derulat un număr de aproximativ 24.000 de lucrări de execuție de branșamente, aflate în stadii diferite de implementare, pentru alimentarea cu gaze naturale a solicitanților din aria de concesiune a Distrigaz Sud Rețele. În paralel, în ultimul an, au fost semnate contracte de concesiune pentru 36 de noi localități, însumând 250 km de rețea. Trendul acestor planuri de investiții este menținut până la finalul acestui an, fiind alocat un buget de 360 milioane lei, din care un procent important este dedicat modernizării a 130 km de rețea de distribuție.

O altă axă importantă de dezvoltare o reprezintă digitalizarea serviciilor oferite clienților și mandatarilor acestora, Distrigaz Sud Rețele fiind primul operator de distribuție care a digitalizat întregul proces de racordare la sistemul de distribuție a gazelor natuale, prin implementarea Portalului dedicat clienților. Acesta este disponibil la adresa https://racordaresd.distrigazsud-retele.ro/ și permite clienților și mandatarilor acestora gestionarea integrală, online, a procesului de racordare prin realizarea următoarelor operațiuni:
-depunerea online a cererilor de racordare pentru realizarea unui branșament, realizarea unui branșament cu extindere de conductă, redimensionarea postului de reglare măsurare sau reamplasarea branșamentului.
-anexarea documentelor necesare procesului de racordare la sistemul de distribuție direct în Portal, introducerea de informații legate de datele personale, locul de consum și detaliile tehnice ale receptorilor.
-primirea de notificări prin e-mail privind confirmarea înregistrării cererii de racordare depuse, solicitarea de documente suplimentare sau la emiterea documentelor generate aferente cererii de racordare.

Preferința pentru acest serviciu digital este evidențiat de numărul de cereri depuse online prin intermediul Portalului în decursul ultimelor luni: 60% dintre cererile de racordare pentru branșamente și extinderi, 85% dintre cererile depuse pentru instalațiile de utilizare și 93% dintre cererile de punere în funcțiune a instalațiilor de utilizare.

De asemenea, și operatorii economici autorizați, cu care Distrigaz Sud Rețele colaborează, beneficiază de serviciile online oferite în cadrul Portalului, aceștia putând depune solicitările de Punere în Funcțiune a Instalațiilor de Utilizare a gazelor naturale accesând adresa: https://firmeautorizate.distrigazsud-retele.ro/

Complementar dezvoltării instrumentelor online, compania și-a concentrat atenția și pe îmbunătățirea experienței clienților noștri în cadrul Birourilor Recepție Clienți, prin derularea următoarelor acțiuni:
implementarea sistemelor informatice de gestionare a fluxului de clienți în orașele București, Constanța, Ploiești, Craiova, Brașov, Galați și Pitești cu sopul de a diminua timpul de așteptare și a gestiona eficient solicitările acestora;
colectarea pe tablete a feedback-ului clienților noștri, datele fiind colectate și monitorizate printr-un soft integrat acestei soluții cu scopul de a îmbunățăți serviciile oferite acestora;
instalarea unor terminale destinate plăților cash în cadrul Birourilor Recepție Clienți din orașele București, Craiova, Constanța și Ploiești pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri care doresc să achite în numerar oricare dintre serviciile oferite de către Distrigaz Sud Rețele, fără a mai fi necesară deplasarea acestora la partenerii bancari;
înființarea unui birou mobil, cu scopul de a fi cât mai aproape de clienții Distrigaz Sud Rețele în acele zone în care nu există Birouri Recepție Clienți și de a le furniza acestora, în cel mai scurt timp posibil, toate informațiile necesare procesului de racordare la sistemul de distribuție.

Indiferent de rata de infectare: Redeschiderea graduală a grădinițelor și a școlilor?

0

l Autoritățile analizează redeschiderea graduală a grădinițelor și a școlilor, cu începere de la clasele mici, au declarat pentru Edupedu.ro surse din Ministerul Educației

Autoritățile analizează redeschiderea graduală a grădinițelor și a școlilor, cu începere de la clasele mici, au declarat pentru Edupedu.ro surse din Ministerul Educației și surse politice. Potrivit acestora, se are în vedere redeschiderea pentru început a grădinițelor și a învățământului primar (clasele pregătitoare – a IV-a). În funcție de analizele de parcurs, ar putea fi redeschise și clasele a VIII-a și a XII-a, conform surselor Edupedu.ro. Acestea au confirmat că se lucrează la scenarii de redeschidere treptată a școlilor în toată țara, fără a se ține cont de rata de incidență a infectării cu noul coronavirus. Discuțiile vin în contextul în care majoritatea statelor europene și-au ținut deschise școlile și au închis, în conatrapartidă, mall-urile, localurile, magazinele neesențiale și au restricționat circulația între regiuni. Cel mai recent, Italia a decis ca doar elevii de liceu să treacă 100% la învăţământ la distanţă, în timp ce copiii de grădiniță și școală primară și gimnazială continuă să meargă la cursuri.

Voturi și jocuri: Consiliul Judeţean Braşov şi-a stabilit șefiile

0

l PNL, care a acceptat ieri afilierea celor doi consilieri Pro-România la grupul liberalilor, și-a asigurat și majoritatea simplă în plen

Consiliul Judeţean şi-a ales ieri cei doi vicepreşedinţi şi a stabilit componenţa și șefiile celor opt comisii de specialitate care vor funcţiona în acest mandat. Cu ocazia şedinţei extraordinare care a fost convocată ieri, la Aula Universităţii, de către preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian Veştea, plenul şi-a definitivat şi componenţa, după ce au depus jurământul şi ceilalţi consilieri locali care au lipsit sau nu au avut mandate validate la precedenţa şedinţă de constituire.

Nouă consilieri judeţeni au depus ieri jurământul

În urma şedinţei extraordinare de ieri, nouă consilieri judeţeni au depus jurămândul, preluându-şi pe deplin mandatul. Este vorba despre Ionuţ Banciu, Valentin Bucur, Gheorghe Călburean (toţi de la PNL), Dan Voina (PSD), Aurora Dragoman (PSD), Dumitru Dragoş Cristian (PRO România), Popoiu Marian Eugen (PNL), Ciprian Sterpu (PNL), Vocilă George Adrian (PNL). Tot ieri au fost stabiliţi şi liderii grupurilor politice din Consiliul Judeţean. În Deliberativul judeţului vor fi trei grupuri politice, respectiv PSD, al cărui lider a fost desemnat Adrian Iatan, grupul Alianţei USR PLUS (format din 8 membri), al cărui lider a fost desemnat Emanuel Dobrinoiu, şi grupul PNL (16 membri), al cărui lider va fi Ciprian Sterpu.

Deși provin de la un „PSD mai mic”, consilierii Pro România s-au lipit de PNL

Pro România a obţinut două mandate în plenul Consiliului Judeţean. Cu doi consilieri nu poate forma un grup, pentru că nu are minim 3 aleşi. Reprezentantul partidului, Cătălin Leonte, a anunţat că se va afilia grupului PNL. Iar PNL nu a avut nimic împotrivă, deși imediat după alegeri, la reuniunea de la București, președintele PNL, Ludovic Orban le-a transmis liderilor locali nou aleși interdicția de a face alianțe cu PSD și le-a recomandat să discute cu partenerii de pe zona dreapta, USR și PMP. O excepție a fost trasată pentru orașele în care comunitatea maghiară este numeroasă unde se poate discuta cu UDMR pentru formarea unei majorități. Deși nu a interzis explicit alianțele cu ALDE și Pro-România, președintele PNL a numit clar atunci aceste formațiuni „niște PSD-uri mai mici”. Acum, în CJ Brașov, cu cei doi aleși de la „PSD-ul mai mic”, grupul PNL-ProRomânia, cu 18 aleși în total, are majoritate simplă și poate trece la vot, fără dureri de cap sau alte negocieri, orice hotărâre.

Şerban Todorică şi Zoltan Szenner, noii vicepreşedinţi ai CJ Braşov

Tot ieri au fost propuşi şi votați şi cei doi vicepreşedinţi ai Consiliului Judeţean. Liberalii l-au desemnat, aşa cum au anunţat deja, pe Şerban Tudorică, acesta acceptând nominalizarea. El a fost aprobat cu 27 de voturi pentru şi 6 abţineri. „Sunt onorat de această misiune şi vă mărturisesc că de-a lungul caierei mele am fost permanent în slujba cetăţenilor. Nu o să fac nimic altfel nici de acum încolo, ci o să fiu în slujba cetăţenilor, Am oarecare emoții, nivelul este altfel decât ceea ce am făcut până acum. Dar veţi găsi în mine un aliat, un prieten, un om dispus să facă tot ceea ce poate pentru cetăţen”, a spus Şerban Tudorică.
Alianţa USR PLUS l-a propus pentru cea de a doua funcţie de vicepreşedinte pe Zoltan Szenner. Acesta a fost acceptat cu 26 de voturi pentru şi 7 abţineri. De precizat este faptul că şi social-democraţii au venit cu o propunere pentru postul de vicepreşedinte, sugerând numele lui Adrian Iatan, dar acesta a refuzat nominalizarea.

Comisia nr.1 — de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanțe — 7 membri
Președinte: Țop-Ferghete Floriana-Carmen

1. PNL – Țop-Ferghete Floriana-Carmen
2. PNL – Gabor Alexandru-Adrian
3. PNL – Diaconu Daniel Nicolae
4. PNL – Călburean Gheorghe
5. USR – Bucur Ioan Codruț
6. PRO-RO – Leonte Cătălin
7. PSD – Manea Ion

Comisia nr.2 — de organizare și dezvoltare urbanistică, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice și de arhitectură – 3 membri:
Președinte: Nan Cătălin-Viorel

1. PNL – Nan Cătălin-Viorel
2. USR – Agache Aurel Dionisie
3. PSD – Dragoman Aurora

Comisia nr-3 – pentru industrie, comerț, agricultură și administrarea domeniului public și privat al județului – 3 membri:
Președinte: Voina Dan

1. PNL – Popoiu Marian-Eugen
2. PNL – Banciu Ionuț Sorin
3. PSD – Voina Dan

Comisia nr.4 — Pentru activități științifice, învățământ cultură și culte — 3 membri:
Președinte: Bucur Valentin-Florin

1. PNL – Bucur Valentin-Florin
2. USR – Dobrinoiu Dumitru-Emanuel
3. PSD – Bucur Ariana-Oana

Comisia nr.5 — pentru administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor și libertăților cetățenești — 5 membri:
Președinte: Sterpu Ciprian

1. PNL – Sterpu Ciprian
2. PNL – Dragomir Liviu
3. USR PLUS – Stoianovici Marius-Mihail
4. PRO-RO – Dumitru Dragos-Cristian
5. PSD – Bălășescu Marius

Comisia nr.6 — pentru relații internaționale și dezvoltare durabilă — 3 membri:
Președinte: Rad Lucian-Eugen

1. USR PLUS- Rad Lucian-Eugen
2. PNL -Vocilă George-Adrian
3. PSD – Suciu Iosif

Comisia nr. 7 —pentru sănătate, protecția copilului și a persoanelor adulte — 5 membri:
Președinte: Marius Neculoiu

1. PNL – Marius Neculoiu
2. PNL – Ungureanu Vasile
3. PNL – Noaghea Nelu-Petre
4. USR – Joliff Erwan Francois Michel Marie
5. PSD – Iatan Adrian

Comisia nr.8 —pentru sport, tineret, turism și servicii, protecția mediului, probleme ecologice și silvicultură — 3 membri:
Președinte: Ivan-Nunvailer Silviu

1. USR – Ivan-Nunvailer Silviu
2. PNL – Crăciun Dragoș-Romulus
3. PSD – Șerban Cristinel Claudiu

Încă două gradinițe noi la Brașov

0

Primăria Brașov a semnat contractele pentru proiectarea celei  de a doua grădinițe din cartierul Tractorul, zona nouă, care se adaugă la cea care se va construi cu fonduri europene nerambursabile pe str. Ioan Popasu, și a unei grădinițe noi în cartierul Bartolomeu, pe str. Pelicanului, în zona Avantgarden. Documentația tehnică pentru construirea grădiniței de pe str. 1 Decembrie 1918 (Tractorul) va fi realizată de către SC Megavox Proiect SRL, din Cluj Napoca, contra sumei de 95.000 de lei, iar pentru grădinița din Bartolomeu, documentația va fi realizată de către S.C. Danina Star SRL, din Brașov, valoarea contractului fiind de 125.667,57 lei.

Două oferte pentru construirea grădiniței de pe str. Ioan Popasu

 În proiectul grădiniței care se va construi pe str. Ioan Popasu nr. 15, municipalitatea se află în faza de evaluare a celor două oferte depuse pentru realizarea construcției. Proiectul este realizat cu finanțare europeană nerambursabilă. SC Megavox Proiect SRL, care a câștigat contractul de proiectare va lucra cu doi subcontractanți, respectiv, SC Progir Proiectare Construcții SRL și SC Struktoplan SRL, a anunțat Primăria Brașov, urmând să predea proiectul în termen de maxim patru luni. Grădinița de pe str. 1 Decembrie va fi o clădire cu regim de înălțime de S+P+2E-3E, cu un procent de ocupare teren de max. 25% teren ocupat de construcții și 75% teren amenajat – curte recreație și amenajări sportive, zona verde, grădina de flori- din terenul total de 1.081 de metri pătrați.
 
Grădinița din Bartolomeu va avea două etaje

 Grădinița de pe strada Pelicanului, în cartierul Bartolomeu – Avantgarden va fi proiectată de SC Danina Star SRL, care are la dispoziție tot patru luni pentru a preda acest document. Proiectantul va face studiul geotehnic, studiul topografic ce va trebui aviyat de OCPI, va elabora documentațiile tehnice pentru obținerea avizelor și acordurilor conform Certificatului de Urabanism, documentația tehnică pentru autorizarea execuției lucrărilor și orice alte studii necesare autorizației de construire.
Grădinița din Avantgarden va fi o clădire cu regim de înălțime de S+P+2E, cu un procent de ocupare teren de max. 25% teren ocupat de construcții și 75% teren amenajat (curte recreație și amenajări sportive, zona verde, grădina de flori) din terenul total de 1.414 metri pătrați.  Amenajările propuse au în vedere încăperi pentru grupele de copii – sală de grupă, cu cameră de jucării, sală pentru dormit cu 20 de paturi, grup sanitar pentru fiecare grupa de copii, cuprinzând 3 WC-uri, 3 lavoare, un duș colectiv sau 2 dușuri individuale și un WC pentru copiii cu deficiențe motorii.

Rămâne la fel: Parcul de „La Iepure” trebuie să fie gata până în iunie 2021

0

l Cum vechiul document urbanistic, emis în luna noiembrie a anului trecut, a expirat, a fost eliberat un nou certificat pentru continuarea proiectului

Primăria Brașov a obținut un nou certificat de urbanism pentru proiectul de amenajare a parcului din zona „La Iepure” din Valea Cetății. Vechiul document urbanistic, emis în luna noiembrie a anului trecut, a expirat, astfel că era nevoie de un nou certificat pentru continuarea proiectului. În etapa următoare, pentru lucrările la acest parc va fi eliberată și autorizația de construire, solicitată tot de Primăria Brașov. Pentru amenajarea acestui parc, Primăria Brașov a obținut o finanțare europeană, iar zilele trecute a fost lansată și licitația de execuție a lucrărilor. Conform anunțului de licitație privind proiectarea, execuția lucrărilor și asigurarea asistenței tehnice, valoarea investiției este estimată la 8,432 milioane lei cu tot cu TVA inclus, iar ofertele sunt așteptate până în data de 11 noiembrie. Termenul de finalizarea a lucrărilor este 30 iunie 2021. Conform planului, în acest proiect se va amenaja un poligon pentru ciclism care va fi folosit, printre altele pentru ca școlarii să învețe să se deplaseze în trafic cu ajutorul bicicletei, respecând regulile rutiere. În acest sens proiectul propune o pistă pentru biciclete cu lățimea de doi metri – două benzi de circulație pe o lungime totală de cca 300 m, cu un traseu sinuos, prevăzut cu treceri pentru pietoni, indicatoare de circulație rutieră, semafoare și un sens giratoriu. Terenul fiind în pantă, prin lucrările de sistematizare verticală premergătoare amenajărilor, panta acestuia va fi valorificată, pistele pentru biciclete fiind proiectate pe teren în pantă, lucru des întâlnit la străzile din municipiul Brașov. În momentul examenelor vor intra pe traseu până la patru mașinuțe electrice pentru ca simularea să fie cât se poate de apropiată de problemele cu care se confruntă un biciclist în trafic.

Mai multe adăposturi noi din staţiile RATBV au fost vandalizate

0

Mai multe adăposturi noi din staţiile RATBV, recent instalate, nu au stat prea multă vreme „neatinse” de către aşa-zişii „artişti stradali”, fiind vandalizate la scurt timp după montare. În acest context, reprezentanţii operatorului public de transport din Braşov fac un apel la cetăţeni să înțeleagă faptul că aceste adăposturi sunt ale comunității și în beneficiul tuturor cetățenilor, iar transportul în comun rămâne cea mai ecologică soluție de transport disponibilă pe tot parcursul anului.

Amatorii de graffiti preferă adăposturile noi şi curate

Reprezentanţii RATBv spun că în ultima vreme au constatat mai multe situaţii în care noile adăposturi au fost colorate cu graffiti. În unele situații, după ce adăposturile au fost curățate, în ziua imediat următoare, s-au putut observa noi desene cu vopsea pe panourile din sticlă. „De menționat și faptul că substanțele folosite pentru îndepărtarea vopselurilor sunt foarte scumpe, în jur de 500 de lei litrul. Sesizările la Poliție, Poliția Locală și acțiunile de curățenie sunt singurele demersuri pe care RATBV le poate face”, spune purtătorul de cuvânt al operatorului public de transport din Braşov, Silviu Ştefan.

Adăposturi noi, instalate deja în 20 de staţii ale RATBv din oraş

Potrivit reprezentanților operatorului de transport din municipiul Brașov, până acum au fost instalate adăposturi moderne, realizate cu precădere din sticlă, în circa 20 de stații din oraș, iar planurile societății prevăd înlocuirea sau montarea în unele locuri în care nu existau asemenea adăposturi a circa 50 de asemenea construcții. Conceptul acestor adăposturi a avut în vedere atât oferirea unui spațiu de așteptare în condiții cât mai bune, inclusiv spațiu pentru scaun pentru persoane cu dizabilități, dar și a unuia de informare, aceasta deoarece construcțiile au dedicate spații în care sunt postate orare de circulație, harta rețelei de transport sau planul tarifar.

Poliţia locală va putea ridica maşinile parcate sau staţionate neregulamentar

0

Instituţiile şi persoanele fizice şi juridice au obligaţia să nu ocupe domeniul public cu vehicule în afara spaţiilor marcate expres de administratorul domeniului public. În caz contrar, dacă un vehicul staţionează pe domeniul public, în alte locuri decât drumul public, Poliţia locală poate dispune măsura tehnico-administrativă a ridicării vehiculului, a fost astabilit prin adoptarea de Camera Deputaţilor, care e for decizional, a unui proiect de lege referitor la obligaţiile pe care le au instituţiile şi persoanele fizice sau juridice în gospodărirea localităţilor urbane şi rurale. . Ridicarea vehiculelor constituie serviciu public şi se realizează pe durata a 24 de ore, mai prevede proiectul.
Totodată, ridicarea vehiculului nu se dispune sau, dacă a fost dispusă, nu se pune în executare sau încetează, în cazul în care în vehicul este vizibilă prezenţa unor persoane,
Deputaţii au mai stabilit că transportul la locul de depozitare nu se mai execută dacă, până la iniţierea acestuia, proprietarul sau utilizatorul vehiculului ridicat se prezintă la locul ridicării şi este de acord cu suportarea cheltuielilor efectuate, respectiv contravaloarea operaţiunii de ridicare.
Depozitarea se face numai în spaţii corespunzătoare, special amenajate de către administratorul drumului public sau de administraţia publică locală, sub paza administraţiei publice locale.
Vehiculul ridicat se restituie după ce se face dovada achitării tarifului aferent operaţiunii/operaţiunilor efectuate, în baza documentelor care atestă proprietatea ori deţinerea legală a acestuia. Programul de restituire a vehiculelor depozitate în spaţiile special amenajate se asigură prin serviciu continuu, pe durata a 24 de ore, mai prevede proiectul adoptat de deputați.

Deocamdată pregătiri: Prima tranșă de vaccin anti-COVID ajunge în primul trimestru din 2021

0

l Iohannis: Primii vaccinaţi vor fi cadrele medicale şi cei din grupele de risc
l Populaţia va fi vaccinată cel mai devreme începând din primăvară

Preşedintele Klaus Iohannis a declarat aseară, după întâlnirea cu mai mulţi specialişti din sănătate pe tema gestionării epidemiei de COVID-19, că autorităţile se aşteaptă ca vaccinul anti-COVID să ajungă în România în primul trimestru al lui 2021, afirmând că România va primi peste 10 milioane de doze într-o primă etapă. Primele vor fi vaccinate cadrele medicale şi cei din grupele de risc. Iohannis a precizat că vaccinarea populaţiei va începe în primăvară. Conform lui Klaus Iohannis, noul vaccin are nevoie de condiţii speciale de transport şi depozitare, el făcând apel la unităţile medicale să se pregătească. Preşedintele a subliniat că situaţia epidemiologică la nivelul statelor europene se degradează rapid şi că România se confruntă cu cifre îngrijorătoare, iar autorităţile se adaptează cu noi măsuri.

Condiții speciale de vaccinare

Președintele a reamintit că noul vaccin împotriva COVID are nevoie de condiţii speciale de transport şi depozitare. „Am discutat despre găsirea celor mai eficiente soluţii, de la medicul de familie până la medicul de spital. Totodată, pentru a combate dezinformarea, e absolut necesar un proces de comunicare clar şi transparent. Ministrul Sănătăţii mi-a prezentat pe larg strategia vaccinării în România, precum şi reţeaua de stocare şi distribuţie. Toate aceste aspecte sunt foarte importante şi sunt analizate inclusiv la nivel european pentru că noul vaccin are nevoie de condiţii speciale de transport şi depozitare. Fac apel la unităţile medicale de a se pregăti”, a afirmat preşedintele.
Iohannis a mai precizat că trebuie bine stabilite centrele de vaccinare, iar medicii la rândul lor să fie bine instruiţi. „Am solicitat ministrului Sănătăţii să asigure stocurile de care va fi nevoie şi să asigure personalul necesar pentru vaccinare”, a subliniat preşedintele.
Președintele a adăugat că dezvoltarea unuia sau a mai multor vaccinuri împotriva COVID-19 va fi esenţială pentru controlul pandemiei şi relansarea economiilor, dar până la apariţia acestora e necesară respectarea măsurilor de prevenţie purtarea măştilor, igienizarea mâinilor, respectarea distanţării şi munca de acasă, acolo unde este posibil.

„Nu vrem să vaccinăm pe nimeni cu forţa“

Klaus Iohannis a fost întrebat și cum se va raporta la cei care vor refuza să se vaccineze. „Nu vrem să vaccinăm pe nimeni cu forţa. UE va cumpăra acele tipuri de vaccin sigure şi eficiente. Vrem acţiuni care sunt de mare succes şi aceste tipuri de vaccin vor îndeplini toate normele“, a răspuns președintele.
„Pandemia se poate termina numai în două feluri – fie dacă se îmbolnăvesc destul de mulţi şi Doamne fereşte să se întâmple aşa ceva la noi, fie dacă se găseşte un vaccin şi sper la acest lucru. Măsurile şi restricţiile care s-au impus pentru a atenua impactul pandemiei până avem vaccinul. Cu toţii ştim că am reuşit să controlăm extinderea pandemiei, însă ca să terminăm pandemia avem nevoie de vaccin şi ca să folosim în mod eficient vaccinul am început cu convocarea întâlnirii de astăzi ca să fim foarte bine pregătiţi. Nu vrem să vaccinăm pe nimeni cu forţa. UE va cumpăra acele tipuri de vaccin sigure şi eficiente. Vrem acţiuni care sunt de mare succes şi aceste tipuri de vaccin vor îndeplini toate normele, vor fi sigure şi ne vor garanta că nu ne vom îmbolnăvi. Restricţiile dau rezultate fără doar şi poate. Fără restricţii sistemele sanitare şi din România şi din Europa ar fi fost cu mult depăşite deja de multă vreme”, a declarat preşedintele.

Peste 10 milioane de doze de vaccin pentru România

„Situaţia epidemiologică de la nivelul tuturor statelor europene se degradeaază rapid, iar populaţia e expusă unui risc major de infectare cu SARS-CoV-2. În acest context, ne punem cu toţii mari speranţe în dezvoltarea cât mai curând posibil a unui vaccin anti COVID, sigur şi eficient, iar eforturile la nivel internaţional confirmă dorinţa tuturor de a avea acest vaccin. România e parte a colaborării pentru furnizarea la nivel european, urmând să îi revină peste 10 milioane de doze de vaccin”, a declarat preşedintele. El a precizat că vaccinul va ajunge în ţările europene în mod etapizat.
„Pentru România ne aşteptăm ca prima tranşă primită să ajungă în primul trimestru al anului viitor. Vreau să subliniez că în baza convenţiilor făcute în UE toate statele europene vor primi în acelaşi timp aceste tranşe. Deci când va fi disponibil vaccinul, toate statele membre vor primi cota din prima tranşă. Primii vaccinaţi vor fi lucrătorii din sistemul medical, dar şi persoanele din grupele de risc. Vaccinarea întregii populaţii va începe cel mai devreme în primăvară”, a afirmat preşedintele.

Dr. Andreea Moldovan, director medical de la Spitalul Infecţioase Braşov, invitată la Cotroceni

Preşedintele Klaus Iohannis a convocat ieri o şedinţă de evaluare şi prezentare a măsurilor cu privire la gestionarea epidemiei COVID-19. La şedinţă au fost invitaţi Nelu Tătaru, Ministrul Sănătăţii; Raed Arafat, Şeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, Secretar de Stat, Ministerul Sănătăţii; general dr. Ionel Paul Oprea, Secretar de Stat, Ministerul Sănătăţii; Alexandru Rafila, reprezentantul României la Organizaţia Mondială a Sănătăţii; dr. Andreea Moldovan, Director Medical, Spitalul Clinic de Boli Infecţioase Braşov; dr. Gindrovel Dumitra, Medic Primar Medicină de Familie, Vicepreşedinte al Societăţii Naţionale de Medicina Familiei (SNMF), coordonator al grupului de vaccinologie din cadrul SNMF.

Pacient refuzat de Spitalul Municipal Făgăraş

0

Autor: Lucia BAKI

l ,,Peste o săptămână ăştia îmi taie piciorul şi mă şi îngroapă” s-a plâns bărbatul care avea trimitere de la medicul de familie pentru Radiologie și solicita serviciile medicale cu plată

Dacă apelezi la Spitalul Municipal Făgăraş pentru servicii medicale, cu plată sau cu asigurare, rişti să fii amânat şi o săptămână. I s-a întâmplat unui localnic din satul Sebeş, nr. 169, comuna Hârseni, marţi, 3 noiembrie 2020. Bărbatul a fost şocat să afle de la biroul de informaţii din Policlinica spitalului că poate fi consultat abia luni, adică peste 6 zile, deşi avea trimitere de la medicul de familie pentru Radiologie, iar servciile erau cu plată. ,,Peste o săptămână ăştia îmi taie piciorul şi mă şi îngroapă” a spus bărbatul. Lui Nicolae Itu de 59 de ani i s-a umflat piciorul stâng şi avea dureri insuportabile. Medicul de familie, dr. Comşa, i-a dat o trimitere pentru Radiologie, iar marţi, 3 noiembrie, ora 8.00, bărbatul s-a prezentat la spital. Mare i-a fost surpriza când funcţionara de la biroul de informaţii i-a spus sec că nu poate fi programat pentru investigaţii cu raze X decât luni, 9 noiembrie a.c.
,,Am stat mulţi ani în străinătate şi nu am asigurare medicală, dar serviciile medicale de care am nevoie le plătesc, fără probleme. Medicul de familie Comşa mi-a dat o trimitere
să-mi fac raze la Spitalul Municipal Făgăraş la piciorul stâng, dar cu plată. Piciorul stâng îmi este umflat de câteva zile, mă doare foarte tare şi voiam să văd care este situaţia pentru a urma un tratament. M-am dus la spital în această dimineaţă la ora 8.00, am intrat în policlinică, m-am dus la informaţii pentru o programare la radiologie. Erau acolo angajata spitalului şi persoana care distribuie măşti. Ce a urmat m-a şocat”, spune bărbatul.

Dialog absurd

Angajata spitalului: „Domnule, nu vă supăraţi, nu vă putem face nimic, numai săptămâna care vine, luni vă putem programa la raze“.
Nicolae Itu: ,,Doamnă, dumneavoastră ştiţi ce spuneţi? Eu sunt cu plată, nu am asigurare şi trebuie să văd ce am la picior. Până săptămâna care vine, luni, cum spuneţi, ăştia îmi taie piciorul, până luni mă şi îngroapă“.
Angajata spitalului: „Nu vă putem face nimic, nu vă putem programa“.

Pacientul a sunat la 112

,,Am ieşit afară din incinta spitalului şi am sunat la 112. S-a prezentat doamna de la celălalt capăt al firului, de la Bucreşti, m-am prezentat şi eu cu nume, prenume, adresă şi i-am explicat de ce sun, că la spitalul din Făgăraş nu îmi fac raze, chiar şi cu plată, dar piciorul meu este în stare gravă. Mi-a făcut legătura cu Salvarea. Mi-a răspuns un domn căruia i-am explicat situaţia. Acesta m-a sfătuit să mă duc la Braşov unde sunt clinici private care îmi pot face raze la orice oră. I-am explicat că am trimitere cu plată şi sunt în spital. Mi-a spus, domnule aşa ceva eu n-am auzit, să vă refuze un spital. Să cad jos când mi-a zis că doar luni pot fi primit” a spus bărbatul, care susține că are și un test COVID negativ.
Am încercat să obţinem o declaraţie oficială de la directorul spitalului din Făgăraş, Mihaela Pandrea, dar acesta n-a răspuns la telefon. Aşteptăm o explicaţie din partea spitalului pe adresa redacţiei Monitorul de Făgăraş.

SDA Servicii de Depozitare și Arhivare oferă soluții complete și de înaltă calitate pentru depozitarea și consultarea documentelor arhivate, cu respectarea normelor în vigoare și a condițiilor de siguranță impuse prin LEGEA ARHIVELOR NAȚIONALE NR. 16/1996.

Arhivare și depozitare documente în maximă siguranță

Firma dispune de două depozite proprii, situate în București și Brașov, echipate cu spații de arhivare documente și depozitare conform standardelor internaționale. În plus, SDA Servicii de Depozitare și Arhivare oferă servicii complete de arhivare, inclusiv depozitarea documentelor, prelucrarea arhivistică, scanarea documentelor, transportul și distrugerea securizată a acestora.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare pune la dispoziția clienților săi spații de depozitare dotate cu sisteme automate de supraveghere video, alarmare și stingere a incendiilor, controlul umidității și microclimatului, pază umană asigurată de echipe specializate 24/24h. De asemenea, soluția software complexă și echipamentele IT de ultimă generație monitorizează în permanență parametrii mediului de depozitare și asigură trasabilitatea, securitatea și integritatea documentelor.

Consultarea rapidă a documentelor arhivate

Documentele pot fi consultate fie în mod electronic – acestea fiind trimise prin e-mail- fie în format fizic la sediul SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare, fie la sediul clientului. În acest ultim caz, documentele sunt expediate pentru consultare prin servicii de curierat sau transport prin flotă proprie cu vehicule specializate și monitorizate prin GPS. În plus, compania oferă sali individuale de consultare documente echipate cu tehnologie de ultimă generație pentru copierea și scanarea documentelor.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare are în vedere dezvoltarea continuă și inovația tehnologică pentru a asigura un parteneriat de durată cu clienții săi. Firma are certificat Sistemului de Management al Securității Informației conform standardului internațional SR ISO/IEC 27.001: 2018, fiind de asemenea certificată conform standardelor ISO 9001:2015 – Sistemul de Management al Calității, ISO 14.001: 2016 – Sistemul de Management de Mediu și ISO 45.001:2018 – Sistemul de Management al Sănătății și Securității Ocupaționale.

Prin certificarea conform standardelor ISO mentionate mai sus, SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare demonstrează preocuparea pentru dezvoltare și inovație tehnologică continuă, precum și angajamentul pentru calitate, mediu, sănătate și securitate ocupatională.

SDA – SERVICII DE DEPOZITARE ȘI ARHIVARE se remarcă prin soluții complete, securizate și accesibile pentru depozitarea și consultarea documentelor arhivate, fiind un partener de încredere pentru orice business care își dorește să aibă acces rapid și sigur la informațiile sale.

De ce sa apelezi la un detectiv particular Iasi ? Pentru ca viata este scurta si nu merita sa te framanti, sa iti faci zile amare si sa nu ajungi la niciun rezultat. Pentru ca un detectiv particular Iasi are experienta, metodologia si gadgeturile necesare pentru a descoperi raspunsurile la intrebarile tale si, uneori, chiar si solutiile.

Esti persoana fizica si o problema cu una sau mai multe necunoscute nu te lasa sa dormi? Apeleaza la un detectiv particular Iasi! Esti o companie si crezi ca cineva iti spioneaza afacerea sau ai o oferta care te intriga? Apeleaza la un detectiv privat Iasi! Esti avocat si clientul tau are nevoie de dovezi? Apeleaza la un detectiv Iasi! Stii zicala “a nu vedea padurea de copaci”? Uneori avem nevoie de o viziune noua, din exterior.

In plus, cautand adevarul de unul singur, mai ales in cazurile personale, esti subiectiv. Un detectiv privat este obiectiv, el nu este afectat emotional de cazul pe care il preia. Ramane mereu focusat pe obiectivul anchetei si pe rezultate.

Salvezi timp si resurse cu un detectiv particular Iasi

Munca de detectiv particular Iasi implica mai mult decat urmarirea suspectilor, implica tactici moderne si o inalta pregatire, inclusiv in investigatie digitala. Astazi, o parte din infractiuni sau actiuni care iti pot aduce prejudicii sunt operate din spatele unui telefon, a unei tablete sau a unui computer. Tocmai de aceea, cu experienta si profesionalismul dobandite in ani de studii si practica, detectivii particulari descopera rapid ADEVARUL.

In plus, tu ramai anonim. Detectivul, care poate fi un barbat sau o femeie, in fuctie de natura cazului, este bine pregatit si va obtine informatii fara ca cei vizati sa banuiasca vreo clipa ceva. Tocmai de aceea este important sa iti alegi un detectiv particular Iasi cu experienta si o conduita profesionala fara cusur.

Care este cea mai buna agentie de detectivi particulari din Iasi?

Raspunsul este simplu. Este aceea care iti rezolva cazul repede si cu tarife onorabile. Indiferent de natura spetei, experienta, reputatia si integritatea sunt cele ma bune unitati de masura.

Keto Diet, Detonic, Alkozeron, Insumed, Clean Vision si Urotrin sunt suplimente alimentare cu rezultate confirmate de clienti.

1. Toate cele de mai sus sunt suplimente alimentare, remedii 100% naturale care au rezultate bune in tratarea diverselor afectiuni cu care cei mai multi dintre noi ne luptam zi de zi.
2. Toate informatiile de care aveti nevoie legate de aceste medicamente organice sunt descrise cu lux de amanunte (prospect, pret, recenzii, formule active) si obiectivitate pe Evonet, un motor de cautare pentru suplimente alimentare, medicamente naturiste si remedii sigure si testate.
3. Sunt suplimente alimentare care pot fi achizitionate din Romania, direct de la distribuitorii autorizati.

Suplimentele alimentare sunt o solutie de intretinere sau tratament usor de administrat si fara efecte negative, fara compusi periculosi, blande, cu efect rapid si de lunga durata. Stresul, anxietatea, lipsa timpului liber, grijile de zi cu zi, lipsa activitatilor sportive, alimentele de proasta calitate sau mult prea procesate s.a.m.d. ne degradeaza fizic si psihic.

Cu vitaminele si mineralele ne-am obisnuit deja, dar se pare ca nu este suficient. Este nevoie de o sustinere mai mare a organismului si asta cu tinte exacte. Tocmai de aceea au aparut suplimente alimentare dedicate unor disfunctionalitati sau unor probleme care pot fi tinute sub control sau pot fi corectate, chiar vindecate.

Evonet aduna in acelasi loc toate informatiile care pot fi de folos pacientilor, celor care cauta solutii alternative la o problema de sanatate, medicilor din diverse ramuri deschisi catre medicamente 100% naturale si tuturor celor care vor sa fie informati.

Va propun o scurta trecere in revista a celor mai apreciate suplimente alimentare, atat din punct de vedere al recenziilor adunate de la pacienti si specialisti cat si din punct de vedere al comenzilor inregistrate de distribuitorii autorizati de producatori.

Keto Diet, capsule pentru slabit

Dieta Keto, datorita eficientei si a unui regim usor de urmat si-a gasit repede adepti. Rezultatele obtinute i-au mobilizat pe cercetatori care au dezvoltat Keto Diet capsule, un supliment alimentar natural care sa ii ajute sa slabeasca pe cei supraponderali sau pe cei care doresc sa renunte la cateva kilograme fara efort.

Conform datelor adunate de Evonet, poti slabi de la cateva kilograme pana la 14-20 de kilograme pe luna. La prima vedere pare foarte mult, utilizatorii povestind de topirea grasimilor rapida dupa ce starea de cetoza se instaleaza in organism.
Obezitatea este un factor de risc din multe puncte de vedere, motiv pentru care orice ajutor este bine-venit.

Detonic, medicament pudra pentru hipertensiune

Foarte multi oameni sunt hipertensivi si asta se datoreaza mediului in care traim si stresului la care suntem supusi zi de zi. Tocmai de aceea, in UK s-au facut studii si s-a recomandat consumul de Detonic persoanelor cu predispozitie la AVC.

Imbunatatirea functiilor cardiace intr-un mod natural este un pas mare atat pentru cercetatori cat si pentru pacietii care pot recurge la acest medicament sub forma de pudra care reduce natural hipertensiunea.

Inca o problema in care pudra naturala Detonic ajuta, este combaterea aparitiei aterosclerozei, medicamentul fiind un aliat de nadejde in curatarea vaselor de sange si oxigenarea excelenta a creierului.

Era si timpul ca cercetarile in domeniu sa scoata la lumina un medicament natural de intretinere a inimii si functiilor ei.

Alkozeron, tratament alcoolism

Vedem foarte des reclame la suplimente alimentare pentru ficat in care este atins si consumul de alcool. Sa recunoastem ca situtia este mai grava decat dramatizarea din reclamele TV si ca era nevoie de un medicament care sa lupte impotriva dependentei e alcool.

Consumul de alcool este o problema atat pentru persoana dependenta cat si pentru cei din jur, mai ales pentru familia consumatorului. Cele mai multe acte de violenta se desfasoara pe sub efectul consumului de alcool, violenta domestica fiind inca o problema care trebuie privita cu maxima seriozitate.

Dependenta este o boala si trebuie tratata ca atare, acesta este motivul pentru care cercetatorii au lucrat ani de zile la o formula terapeutica naturala care sa inhibe pofta de alcool si il ajute ce cel dependent sa scape de acest viciu. Evonet a strans toate datele si recenziile pentru ava informa corect despre Akkozon, medicament care ajuta la tratarea alcoolismului.

Insumed, reduce zaharul din sange

Conform ultimelor statistici Diabetul a devenit o problema de sanatate atat in cazul celor trecuti de prima tinerete cat si in cazul celor mai tineri, chiar si in randul copiilor. Consumul de alimente dulci, sucuri si junk food are si un revers al medaliei, si anume, Diabetul.

Insumed capsule pentru diabet este o solutie naturala si eficienta pentru reducerea nivelului glicemic si pentru normalizarea acestuia. Diabetul poate avea consecinte grave, schimbarea stilului de viata fiind prima masura care este recomandata pacientului suferind sau celui cu glicemia ridicata aproape de valorile acestei afectiuni.

Curele cu Insumed pastile, conform recenziilor adunate de la pacienti, medici in nutritie, diabet si endocrinologie au ajutat multi pacienti cu mentinerea sub control a glicemiei. Insumed poate fi consumat si preventiv de persoanele care au in familie cazuri de diabet, Evonet fiind locul de unde va puteti informa corect.

Clean Vision, medicament pentru vedere

Vederea este inca o functie a organismului nostru greu incercata. Petrecem din ce in ce ai mult timp cu ochii in ecranul telefonului, in monitoare sau privind la TV. Ochii nostri au nevoie de pauze, au nevoie de odihna si somn, altfel veti ajunge sa purtati ochelari.

Medicamentele pe baza de luteina ajuta, iar daca vorbim de suplimente alimentare naturale, cu compusi organici, este si mai bine. Clean Vision capsule pentru ochi actioneaza asupra prediunii aflate la nivelul globilor oculari si sustine vederea de la interior catre exterior.

Imbunatatirea vederii intr-un mod natural si neinvaziv nu poate fi decat o veste buna pentru pacientii cu plobleme de vedere.

Urotrin tablete naturale pentru prostata

Tabletele pentru prostata nu sunt o moda, sunt necesare pentru ca functiile acesteia sa fie complete pentru ca altfel, aceasta problema de ordin medical isi intinde plasa catre partea psihologica si produce dezechilibre pe mai multe planuri. Urotrin tablete pentru prostata este un medicament natural pentru barbati si problemele lor specifice.

Vedem des la TV reclame la tot felul de remedii pentru prostata. Pentru barbati, functionarea prostatei la un nivel optim este direct propotionala cu o viata sexuala normala. Problemele legate de prostata pot duce la erectii slabe, la ejaculari premature si chiar la infertilitate si impotenta.

Urotrin pentru prostatita este destinat barbatilor atat pentru vindecarea inflamatiilor la nivelul aparatului uro-genital cat si pentru imbunatatirea performantelor in viata intima. Pentru orice problema exista o solutie.

Concluzie

Legatura dintre Keto Diet, Detonic, Alkozeron, Insumed, Clean Vision si Urotrin o reprezinta Evonet, site-ul in care se regasesc toate informatiile despre aceste suplimente alimentare. Prospect, pret, recenzii, pareri de pe forumuri, indicatii si contraindicatii, toate pot fi gasite intr-o sursa de incredere: www.evonet.ro.

Noi, brașovenii, suntem obișnuiți cu turiștii, îi vedem la fiecare pas făcut în centru, îi recunoaștem după interesul cu care privesc în jur și după obiectivele aparatelor foto. Orașul abundă de unități de cazare cu 3 și 4 stele, dar mulți turiști preferă cazarea în regim hotelier Brașov.

Citisem într-un articol despre cât de profitabilă este închirierea artamentelor în regim hotelier. Oare chir așa să fie? Oare totul se reduce la profit? Cum rămâne cu toate investiția făcută de proprietar? Cum rămâne cu confortul care de multe ori este peste cel oferit de hoteluri cu multe stele? Cele mai multe apartamente sau garsoniere care sunt oferite spre închiriere în regim hotelier sunt amenajate modern și oferă condiții de lux.

Eu am un apartament mic, motiv pentru care, atunci când îmi vin prietenii din Sibiu sau Timișoara în vizită, caut rapid cazare în regim hotelier care, dacă mă mulțumește pe mine, îi va mulțumi și pe ei. În astfel de momente am descoperit apartamentele Promenada Studios, mai exact studiouri în regim hotelier Brașov.

Lux și bun gust

Eu le-am văzut pozele pe site, dar cum am o coastă împrumutată tocmai de la Toma Necredinciosu’, m-am dus să mă conving. Apartamentele se află într-un bloc nou, aproape de Coresi, lucru care m-a bucurat enorm. E liniște și ai un sentiment de intimitate, apropierea de mall fiind ca bomboana pe colivă.

Fiind un bloc nou, te simți binevenit de la intrare, din casa scării. Intrarea în apartament se face cu cartelă, nu cu cheie. Încă de la primii pași, apartamentul te încânta prin design și calitatea obiectelor folosite. Nici nu știi unde să te uiți prima dată.
Aici sigur este mâna unui designer de interior, îmi dau seama după culori, după obiectele de mobilier, după nuanța lemnlui sau textura tapetului.

Electocasnice hi-tech în bucătărie

Nu cred că se vor omorî prietenii mei cu gătitul, dar eu una nu am așa ceva acasă și îmi doresc. Nu știu câți dintre clienți folosesc plita și cumptorul, dar pentru cei care vor să își gătească ceva în casă, în bucătărie se găsesc toate cele necesare, ba chiar mai mult. Ai cafetieră, ai cană termică, ai vase și ustensile de cea mai bună calitate. Aproape că îți e milă să le folosești.

Camera este open space și ai, pe lângă canapeaua soft, un birou de la care poți lucre oricând. Insula care desparte elegant bucătăria de living, este un mare televizor. Totul este la superlativ.

Dormitor cu parfum de somn ușor

Știi ce nu suport eu la cele mai multe hoteluri? Paturile! Sunt mici și , de cele mai multe ori, au saltelele uzate. La Promenada Studios totul este nou, camerele au început să fie închiriate în regim hotelier în urmă cu câteva luni.
Lenjeria de pat este albă și miroase a proaspăt spălat. Pernele par confortabile, deși nu le-am testat. Draperiile sunt opace, tapetul de bun gust și lumina poate fi reglată.

Baie mare cu produse de igienă

Știți prospapele moi, halatele și papucii de unică folosință de la hoteluri? Sunt și aici, ambalate frumos și așezate elegant. Încă o bilă albă îi dau acestui studio destinat cazării în regim hotelier pentru produsele de igienă din baie. Nici la hoteluri de 4 stele nu am întâlnit o gamă de produse de îngrijire de calitate superioară.

Îmi place totul! Sincer, i-aș lasă pe prietenii mei să stea la mine și eu m-aș muta câteva zile într-unul din apartamentele închiriate în regim hotelier Promenada Studios.

Daca unii dintre noi au intrat intr-un concediu prelungit, altii, pe fondul prezentei virusului pandemic, au muncit mai mult decat oricand si este firesc sa simta nevoia unei pauze, al unui concediu fara a se limita la propriul apartament. Nu stiu in ce masura turismul are portile deschise dar stiu o solutie sigura: inchiriere autorulota Brasov.

Daca locuiesti intr-un oras la munte nu inseamna ca esti in concediu. Oricat de minunat ar fi Brasovul de sarbatori sau in timpul anului, simti nevoia sa evadezi, sa pleci o perioada, sa descoperi un colt de rai uitat de lume sau sa te retragi undeva unde la orele 11 sa nu fii nevoit sa tragi zavoarele.

Eu am descoperit ca pot avea libertatea de a petrece un concediu alaturi de familie daca apelez la o firma care sa imi ofere servicii de inchiriere autorulota Brasov, servicii de calitate si extinse, facilitati multiple si preturi de Romania, nu de Europa.

Care sunt avantajele serviciilor de inchiriere autorulota Brasov?

1. Libertatea de miscare
Daca inchiriezi o autorulota, poti petrece concediul departe de casa si izolat in acelasi timp. Poti campa la marginea unei paduri sau pe malul unui lac si te poti reconecta cu natura, cu cerul si pamantul si nu in ultimul rand, cu familia pe care cu siguranta ai neglijat-o putin din cauza timpului scurt petrecut impreuna.

2. Siguranta
Acum, mai mult decat oricand, datorita numarului tot mai mare de imbolnaviri vrei sa fii in siguranta. Poti campa intr-un loc izolat, departe de orice “picior de om”, fara a fi nevoit sa parcurgi distante mari fata de Brasov.
Daca tot vorbim despre siguranta, permite-mi sa te asigur, din proprie experienta, ca dupa fiecare serviciu de inchiriere autorulota, aceasta este igienizata temeinic, tocmai pentru a oferi siguranta impotriva colectarii de virusuri si bacterii.

3. Facilitati
Daca te numeri printre cei care au nevoie de caldura, curent, de baie si bucatarie cu apa calda, poti sta linistit, vei avea parte de ele 🙂 Vei avea si smart TV pentru emisiunile preferate, frigider si tot ce inseamna o bucatarie echipata modern, doar ca la dimensiuni mai mici. Inchipuie-ti ca ai facut rezervare la un mini hotel cu servicii de self catering accommodation.

Daca vrei sa-ti surprinzi iubita, apeleaza la servicii de inchiriere autorulota Brasov. Ai grija sa pui in frigider cate ceva de ale gurii, un vin bun si cateva dulciuri, fructe si inghetata. Nu va trebuie multe, puteti campa sau opri oriunde are voie si un autoturism, puteti chiar sa va faceti aprovizionarea de la un supermarket aflat in drumurile voastre.

4. Fara program
Un lucru care pe mine ma irita putin la hoteluri si pensiuni este programul. Nu imi plac vacantele in care cineva imi face program de masa sau pentru alte activitati. Vreau sa ma trezesc cand am chef, sa mananc cand am chef si sa imi fac bagajele la plecare fara sa bata cineva la usa mea in ideea in care vrea sa se apuce de curatenie pentru urmatorii turisti cazati.

5. Fara noaptea de Revelion la fereastra
Nu stiu sincer cum va fi noaptea dintre ani. Mai sunt cateva zile pana atunci si lucrurile nu se anunta prea incurajator. Multi dintre noi vom sarbatori in familie, fara uratori, fara vizite la cei dragi, fara prieteni. Ma intristez la simplul gand, nici nu imi mai vine sa scriu.

Daca nu vrei sa fii printre cei care se vor zgai la cer pentru a vedea artificiile, daca nu vrei sa te numeri printre cei care isi vor lipi nasurile de fereastra rece si vor inchina un pahar de sampanie privind la vecinii de vis a vis, fugi in natura. Apeleaza la servicii de inchiriere autorulota Brasov si petrece altfel mini-vacanta de sarbatori. Sper din tot sufletul sa gasesti o autorulota de inchiriat, sunt convinsa ca nu sunt singura care s-a gandit la aceasta posibilitate.

In incheiere nu-mi ramane decat sa iti urez un an mai bun, mai frumos si cu rezultate negative la teste ;).

Acum, mai mult decât oricând cred că ai conștientizat cât de important este să ai un apartament cu 3 camere în Brașov. Punând de cele mai multe ori cheltuielile pentru întreținere deasupra confortului, sau diferența de preț dintre 2 și 3 camere, mulți dintre oamenii aflați în căutarea unui apartament s-au îndreptat către cele cu 2 camere. Până în martie, când mulți dintre noi am fost nevoiți să lucrăm de acasă, nu am înțeles cât de util ar fi fost să avem un apartament cu 3 camere.

Apartamente 3 camere Brașov finalizate și gata de mutare

În contextual pandemiei cu care ne confruntăm acum, o cameră este sală de clasă și o cameră a devenit birou. Dacă ai 2 copii, atunci biroul tău se mută în bucătărie. Mai în glumă, mai în serios, cred că o camera în plus este mai mult decât utilă.

Dacă vorbim însă de apartamente noi, cheltuielile de întreținere de la 2 camere la 3 camere sunt nesemnificative. Nu e târziu să faci pasul nici acum, deja sunt zvonuri că în curând vom lucra iar de acasă. O să zici că multe apartamente se vând în stadiu de proiect și că până te vei muta se va termina și nebunia asta. Ei bine, eu știu din surse sigure că există apartamente cu 3 camere finalizate în Brașov, numai bune să te muți în ele.

Ce dezvoltator imobiliar mai are disponibile pe piața imobiliară apartamente noi cu 3 camere Brașov? Mosaic Residence este cel care îți poate pune la dispoziție apartamente cu 3 camere finalizate chiar în vecinătatea mall-ului Coresi. Și nu orice fel de apartamente, ci unele spațioase, bine compartimentate și izolate pentru cele 5-6 luni de iarnă, câte sunt de obicei în Brașov.

Credibilitatea dezvoltatorului imobiliar trage la cântar

Mosaic Residence nu este la primul bloc construit, așa că, dacă ai nevoie de feedback, ai de unde să-l obții. În plus, apartamentele sunt finisate cu tot ce este mai bun în materie de parchet, gresie, faianță, tâmplărie PVC, uși sau obiecte sanitare. Calitatea nu este doar un cuvânt, ea se vede în materialele folosite și se simte atunci când vine vorba de confort.

Cei mai mulți dintre cunoscuții mei s-au mutat în noile blocuri de lângă Coresi, unii chiar în apartamente construite de Mosaic Residence. Mi-ar fi spus dacă ar fi întâmpinat vreo neplăcere… Dacă vrei și tu să faci acest pas, achiziționează un apartament nou cu 3 camere Brașov, finalizat și finisat, adică la cheie. Lasă în urmă și fără nici un regret micul apartament constuit în “anii de glorie” și mută-te într-un apartament spațios, căduros, modern și bine poziționat.

Birou sau dormitor pentru oaspeți, o cameră în plus înseamnă mai mult confort. Ai multiple avantaje la care aș mai adăuga și faptul că nu mai sunt necesare renovări sau intervenții în următorii ani, asta dacă ai ales un apartament nou în Brașov.

Brazi în ghiveci sau brazi tăiați de Craciun? Iată o întrebare care pe care și-o pun cei care nu sunt interesați de brazii de palstic și preferă naturalul.

Deși este noiembrie, în acest an parcă nici Crăciunul nu se anunța cu același avant ca în anii trecuți. Dacă în alți ani vitrinele magazinelor te orbeau și muzica cu tematică îți zgâria urechile înainte de căderea frunzelor, acum, ca efect secundar al pandemiei, e liniște și pace.

Dragii mei, acum, mai mult decât oricând, avem nevoie de Crăciun, avem nevoie de magie, de speranță și de brad împodobit. Dacă nu sunteți adeptii brazilor artificiali, aveți de ales între brazii gata tăiați și cei în ghiveci. Puteți să vă îndreptați către marile magazine sau direct către o pepinieră Brașov.

Brazi tăiați livrați la domiliu

Chiar și cei care nu erau adepții cumpărăturilor online s-au obișnuit deja cu livrările. Nu știu cum e în alte orase, dar în Brașov , Pepiniera Brazi Argintii livrează coniferele gata tăiate, pe mai multe înălțimi și categorii (economic, standard și premium).

Eu sper din toată inima că astfel, tăierile masive de brazi și molizi sunt reduse sau chiar stopate. Mulți vor spune că nici așa nu e bine, că e o risipă și că obiceiul bradului de Crăciun o crimă împotriva naturii. Personal, eu sunt împotriva plasticului, cei mai mulți brazi artificiali sunt confectionati din plastic și cred că sunt un pericol mult mai mare pentru natură. Fără brad Crăciunul ar fi incomplet…

Brazii crescuți în pepiniere cu scopul de a fi tăiați de Crăciun nu afectează natura, nu implică defrișare, tăiere ilegală și nu au legatură cu fauna. Este drept ca nu vor opri peste noapte tăierile ilegale, dar nici folosirea brazilor artificiali nu va avea acest efect, cei care se ocupă cu astfel de „îndeletniciri” nu sunt activi doar de Crăciun și nu sunt focusați doar pe brazi.

Vorbim despre brazi sau conifere crescute fix cu scopul de a fi tăiate în preajma Crăciunului pentru a împodobi casele celor care își doresc să respecte tradițiile. Achiziționând un brad argintiu sau unul obișnuit de la o pepinieră Brașov veți fi siguri de proveniența acestuia și veți susține o aface locală. Este momentul să avem grijă de cei de lângă noi.

De acasă sau de birou, puteți acum să comandați bradul dorit și pepiniera Brașov Brazi Argintii îl va livra GRATUIT în ziua și la ora stabilită.

Brazi în ghiveci pentru Crăciun

De ceva ani încoace, eu cumpăr câte un braduț în ghiveci și apoi, după sărbători, încep să îmi sun prietenii care stau la casă spre a vedea cine vrea sa îl găzduiască într-o curte pentru restul vieții.

Cred ca soluția brazilor în ghiveci împacă pe toata lumea, nu se taie și apoi nu se aruncă nici un brad. Este dezolant peisajul de după sărbători, o multime de brazi stau aruncați pe langă tomberoanele din oraș. Brazii în ghiveci achizitionați de la pepiniere vin și cu garanția că vor putea fi plantați și vor rezista la temeraturile locale.

Eu sper că ne vom bucura de aceste sărbători și că vom avea parte de bucurii, de familie, de prieteni și de tradiții.