10.3 C
Braşov
AcasăCititoriSFAT EXPRES: Super băuturi pentru un creier sănătos

SFAT EXPRES: Super băuturi pentru un creier sănătos

Un creier sănătos joacă un rol important în menţinerea sănătăţii generale. Creierul este responsabil cu stocarea informaţiilor şi controlul asupra întregului organism.
Atunci când suntem tineri, nu conştientizăm ce rol important joacă sănătatea mentală în viaţa noastră, căci mergem pe principiul de a fi mereu tineri.
Din momentul în care începem să îmbătrânim, începem să uităm şi, fără să simţim se poate instala demenţa. Demenţa este o boală extrem de grea şi afectează sănătatea mentală. Oamenii încep să uite, acesta este primul semn, căci uitarea poate afecta activitatea cerebrală într-un mod care poate părea ireal la început. Vă recomandăm ca, în cazul în care aţi început deja să uitaţi date esenţiale, să vă adresaţii unui medic de specialitate.

Cauzele pierderii de memorie

Hipocampusul este parte a creierului care formează memoria. Odată cu trecerea anilor, acesta se deteriorează şi reprezintă prima cauză a uitării.
Ne putem îmbunătăţi funcţia memoriei în mod natural?
Stilul de viaţă poate interfera cu sănătatea noastră, inclusiv cu cea mentală! Sportul poate ajuta circulaţia sangvină, anumite alimente îmbunătăţesc memoria, iar suplimentele menţin sănătatea generală a organismului.

Sucuri sănătoase

Cea mai bună metodă este aceea de a consuma sucuri în care poţi adăuga toţi nutrienții necesari în viaţa de zi cu zi.

Sucul din sfeclă roşie

Sfecla roşie conţine magneziu, fier şi Vitamina C. Toate ajută la îmbunătăţirea circulaţiei sangvine, în zona cerebrală.
Studiile arată că persoanele care au consumat suc din sfeclă roşie au prezentat îmbunătăţiri constante la nivelul funcţiilor cerebrale.

Suc din morcov

Conţine nutrienţi care susţin funcţia cognitivă. Morcovii sunt bogaţi în potasiu şi astfel te pot proteja de un eventual atac cerebral. În plus, morcovii conţin beta-caroten, recunoscut pentru activarea funcţiilor craniene.

Cacao

Asemeni ceaiului, cacao conţine flavonoizi care pot reduce presiunea sangvină, limitând riscul apariţiei unui atac cerebral şi susţinînd în acelaşi timp circulaţia sangvină, la nivelul creierului.
Flavonoizii din cacao susţin memoria şi îmbunătăţesc activităţile craniene. Deci, dacă nu bei cacao cu lapte, poţi consuma ciocolată neagră, aceasta conţine mulţi flavonoizi.

Ceaiul verde

Ceaiul verde întăreşte func ţia cognitivă la nivelul creierului. Acest ceai conţine flavonoizi şi antioxidanţi, putând proteja creierul de apariţia bolii cumplite numită Alzheimer.
De asemenea, catecinele din ceaiul verde previn deteriorarea activităţii cognitive.

Smoothie din fructe de pădure

Ce este mai bun decât un smoothie din fructe de pădure, consumat chiar la micul dejun? Nimic!
Fructele de pădure conţin flavonoizi care pot repara eventualele deteriorări la nivelul creierului.
Tot aceste fructe, pot preveni pierderea memoriei şi îmbătrînirea celulelor craniene, protejând creierul de stresul oxidativ.

Sucul din rodie

Rodia conţine foarte mulţi antioxidanţi, fitochimicale şi alţi compuşi de care are nevoie creierul nostru. Antioxidanţii sunt folositori, deoarece protejează celulele de radicalii liberi. Studiile au arătat şi faptul că rodiile ne pot proteja de Alzheimer.

sursă: www.sfaturidesănătate.ro

Articolul precedentSPORT FLASH
Articolul următorBancul zilei
- Advertisment -

Cele mai populare

spot_img

COMENTARII RECENTE